Haha een bejaarden soos. Biljarten en schilderen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:26 schreef Judiwi het volgende:
Saaie streams. Een gesprek mag je niet volgen. 2 stilzwijgende mannen en 2 aan het schilderen. Pfffff
Moet nog zien of ze de hele nacht doorlopen, want het is voor de kat z'n .....quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:32 schreef engine het volgende:
De 24 uursloop gaat morgen om 11:00 van start.
Zou wat zijn als Isaac zelf gewoon gaat pitten. Moet nog zien of hij zelf wel loopt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet nog zien of ze de hele nacht doorlopen, want het is voor de kat z'n .....
Die dikke geblokte Spalding jas, denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:52 schreef engine het volgende:
"Als het warm is doe ik m'n jas er in....das vijf kilo"
Wat voor Jas heeft Isaac dan?
viool snarenquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:56 schreef engine het volgende:
Geen idee wat het is maar het is binnen![]()
[ afbeelding ]
Maar kan ze Honolulu ook aanwijzen op een kaart? Of überhaupt Hawaii spellen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:39 schreef engine het volgende:
Op Honolulu heb je een Prada. Dat weet Zoë dan weer.
Lijken wel snaren voor de gitaar zou in zijn geval voor de viool zijn denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:56 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt niet te geloven wat die bern allemaal accepteert,en waarom?quote:
Bewijs van goed gedrag-stickertjes?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:56 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Honolulu is toch 'n bar in Zandvoort?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar kan ze Honolulu ook aanwijzen op een kaart? Of überhaupt Hawaii spellen?![]()
Manager verkiezingquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:26 schreef Sociologica het volgende:
Wat voor theatertje hebben ze vlg week woensdag?
Ging over de Manager verkiezingquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:26 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft een theatertje in de planning
Ja bedoelde Jeff daar hetzelfde mee? Zoe zei iets van jullie gaan niet kutten met de verkiezing hè ik vind het wel spannend. En toen zei Jeff ja ik heb eerst nog m’n theatertje woensdag. Zoe: ja maar dat staat helemaal los van mij. Jeff: ja kloptquote:
Dat theatertje, bedoeld hij dus die manager verkiezing mee, omdat iedereen verkiesbaar is, behalve de ex managersquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:27 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja bedoelde Jeff daar hetzelfde mee? Zoe zei iets van jullie gaan niet kutten met de verkiezing hè ik vind het wel spannend. En toen zei Jeff ja ik heb eerst nog m’n theatertje woensdag. Zoe: ja maar dat staat helemaal los van mij. Jeff: ja klopt
IIk weet het hij gaat weer er weer een theatershow van makenquote:
Ah zo. Dus gewoon iets om Zoe’s vraag te ontwijken die over hetzelfde event gaat. Thxquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat theatertje, bedoeld hij dus die manager verkiezing mee, omdat iedereen verkiesbaar is, behalve de ex managers
Dit gaat denk ik niemand volhouden Ze hebben er niet voor getraind.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:31 schreef engine het volgende:
Babbel heeft een keer de Kennedymars gelopen. 80 km in 16 uur.
Is Jeff een seriemoordenaar en bekent ie telkens een moord ofzo aangezien ie aan de lopende band wordt weggedraaid?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Misschien ben ik komende maand wel met hele andere dingen bezig zegt Jeff
Hoezo dan zegt Zoe jij kan toch alles. Wat dan gezegd word mogen we niet horen.
Wendy?quote:
Hij s wel een zielig gastje, maar seriemoordenaar ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is Jeff een seriemoordenaar en bekent ie telkens een moord ofzo aangezien ie aan de lopende band wordt weggedraaid?
Ja geen id. Oh zie nu dat het op een shirt wordt gemaakt. Zal wel voor een jarige thuis zijn dan oidquote:
Ik weet het ook niet. Ze is er al een tijdje mee bezig.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja geen id. Oh zie nu dat het op een shirt wordt gemaakt. Zal wel voor een jarige thuis zijn dan oid
En die telkens faalt, dan maar meteen op de nominatielijst zetten? Dan zijn we ook nog wel een keer van Moraima(vandaag bij hoge uitzondering een keer een opdracht goed volbracht) en Zoe afquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff wil een stelling droppen voor de verdienopdrachten. Dat degene die daar het beste bij presteert een onderling afgesproken vrijstelling krijgt naast de manager en dat soort dingen. Beetje meer spice en gevolgen aan de verdienopdrachten geven. Kan zijn dat hij zich daar mee bezig wil houden, want zoals hij er gisteren over sprak heeft ie alleen nog de grote lijnen.
Ja geen idee, hij heeft het er een paar keer over gehad, puntensysteem, extra zakgeld, zo'n vrijstelling dus, maar heb het idee dat hij het nog moet uitwerken en waarschijnlijk ook weer achter moet voorleggen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En die telkens faalt, dan maar meteen op de nominatielijst zetten? Dan zijn we ook nog wel een keer van Moraima(vandaag bij hoge uitzondering een keer een opdracht goed volbracht) en Zoe af
Dat mens praat haarzelf zo tegen he, totaal geen zelfreflectie.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:42 schreef engine het volgende:
Babbel wil een keer alcoholvrij bier kopen om te kunnen zien hoe de groep is als ze dronken zijn. Nu mist ze dat iedere keer want ze is zelf dronken.
Hoop babbelquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat mens praat haarzelf zo tegen he, totaal geen zelfreflectie.
Weet ook van geen voorval af. Of ze moet het gedoe van Zoe bedoelen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:47 schreef engine het volgende:
Babs haar pis is lauw gemaakt tijdens dit voorval.
Kan zijn. Ze noemde niet echt namen. Ging over drank en volgens mij had Rupert er ook iets mee van doen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ook van geen voorval af. Of ze moet het gedoe van Zoe bedoelen.
streamlock op potenquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:49 schreef Adat231 het volgende:
we worden weer snel doorgeschakeld naar de streamlock op poten
bedoelen ze niet het onderhandelen met jasper over de drankquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ook van geen voorval af. Of ze moet het gedoe van Zoe bedoelen.
Ik denk het want het ging over whisky.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bedoelen ze niet het onderhandelen met jasper over de drank
ze zou misschien ook eens de beheersing op kunnen brengen om niet te drinken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:42 schreef engine het volgende:
Babbel wil een keer alcoholvrij bier kopen om te kunnen zien hoe de groep is als ze dronken zijn. Nu mist ze dat iedere keer want ze is zelf dronken.
Was wel gedoe met Zoë over Whiskey. Van Rupert weet ik dan weer niets.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Kan zijn. Ze noemde niet echt namen. Ging over drank en volgens mij had Rupert er ook iets mee van doen?
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Gedoe over drankquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was wel gedoe met Zoë over Whiskey. Van Rupert weet ik dan weer niets.
Voor zover ik begreep wilde ruppie ook mee delen in de wiskey en babs zei dat ruppie zelf nooit deelt als hij iets heeft , wel aan imi en morrie maar verder met niemand dat bedoelde babs dacht ik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was wel gedoe met Zoë over Whiskey. Van Rupert weet ik dan weer niets.
Volgens mij ook met Rupie die riep eigenlijk voor de gein dat hij ook mee wilde doen. Wendy nam dat heel serieus. Maar idd ook Jasper etc.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n beetje wel alle "lekkere" GBR-challenges gehad toch? Of kunnen ze nog verder met Febo-belazeren?quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:06 schreef ledn81 het volgende:
Eunice weer zeiken over de recorden.
Ze had moeten investeren in de records.
Er word bier gekocht, maar geen investeringen in records.
Ze wil weer de amandelen. Die zijn verschrikkelijk duur, maar ze blijft er maar over zeuren.
1,98 voor een zakje van 200 gr amandelen.. alsof je daar als groep mee zou kunnen oefenen..
maargoed dan heeft Eunice wel amandelen op
Dit kun je beter neerleggen bij de programmaleiding aangezien ikzelf puntensystemen zou gaan hanteren waarbij de top-tien telkens een vrijstelling heeft voor de eerstvolgende maand. En diegenen mogen er dan dus ook niet individueel worden uitgestemd. Op die manier staat er bij iedere verdienopdracht volle druk op en creëer je voor de sterke spelers een beschermingslaag. Niet voor niets ook vaak de meest invloedrijke en leuke characters voor een programma dus win/win. En zo kun je veel meer spelelementen erin verwerken. Op die manier blijven ook je hersens kraken en krijg je een competitieve setting. Je wilt als uiteindelijke winnaar een volledig terechte kampioen namelijk. Zoveel mogelijkheden hierin, ongekend!quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff wil een stelling droppen voor de verdienopdrachten. Dat degene die daar het beste bij presteert een onderling afgesproken vrijstelling krijgt naast de manager en dat soort dingen. Beetje meer spice en gevolgen aan de verdienopdrachten geven. Kan zijn dat hij zich daar mee bezig wil houden, want zoals hij er gisteren over sprak heeft ie alleen nog de grote lijnen.
Hij is wel fanatiek ineens. Halve middag aan het sporten met Ice.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks wordt Jappie té gespierd, past die niet meer in zijn skelter [ afbeelding ]
Nuchter?quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is wel fanatiek ineens. Halve middag aan het sporten met Ice.
quote:
Kan ze niet beter gewoon eens een keertje bij zichzelf te rade gaan? Is er daar een psycholoog in de zaal misschien?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:42 schreef engine het volgende:
Je kan ook gewoon niet drinkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan ze niet beter gewoon eens een keertje bij zichzelf te rade gaan? Is er daar een psycholoog in de zaal misschien?
quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Best gevaarlijk met die flessen als die breken onder de druk die erop komt.
Nou weegt Jappie maar 35 kilo maar ik zou ook iets anders gebruiken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
50 kgquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nou weegt Jappie maar 35 kilo maar ik zou ook iets anders gebruiken.
slagaderlijke bloeding, niet bestquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En die kerel dan?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:58 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "ru[i Wat vind je van mijn maike up, ik heb sproetjes gemaakt.. Is het niet geil? Isaac vind het sexy"
Echt die griet
Ja dat.....met dat touwtrekken met een spanband was ook al Jappie's briljante ideequote:Op vrijdag 28 april 2023 17:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
slagaderlijke bloeding, niet best
Als je alcohol drinkt dan weet je dat er een lichamelijke reactie volgt dus zaak om er verstandig mee om te gaanquote:
Ze wil een keer testen hoe het isals ze 1 avond nirt drinkt en de rest wel zo moeilijk is dat toch niet. Dat kan ook met cola of zo ipv alcoholvrij bier.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je alcohol drinkt dan weet je dat er een lichamelijke reactie volgt dus zaak om er verstandig mee om te gaan
Maar dat kan ze dus nietquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze wil een keer testen hoe het isals ze 1 avond nirt drinkt en de rest wel zo moeilijk is dat toch niet. Dat kan ook met cola of zo ipv alcoholvrij bier.
Ik weet het niet. Zou ik wel vreemd vinden als Babbel dat moet doen.quote:
Zo kun je er ook een draai aan gevenquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ze wil kijken hoe anderen doen als ze denken dat babette aangeschoten is
Zoequote:Op vrijdag 28 april 2023 17:53 schreef ledn81 het volgende:
Er wordt weer eens op de deur van het kantoor geklopt.. 3 keer raden wie zich weer komt bemoeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |