Ik haakte aan op dat 'zelf een evenement organiseren'quote:
Helaas, heb vanaf 0110 uur alleen maar slaapstreams van afgelopen nacht ....quote:Op woensdag 26 april 2023 22:53 schreef Puzzie het volgende:
Oh jee ehm , ja dat weet ik dus nietIk heb het niet gezien
![]()
maar volgens @:Flow3r was het gisternacht rond 2 uur
Maakt niet uitquote:Op woensdag 26 april 2023 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helaas, heb vanaf 0110 uur alleen maar slaapstreams van afgelopen nacht ....
Je doet al genoegquote:Op woensdag 26 april 2023 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, zie het nu eergisteren dus, ga nog even zoeken dan ...![]()
Check deze, denk dat het daarin kan zitten ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ergens afgelopen nacht denk ik, licht was uit, donker beeld, alleen Babette, Wendy en Jeff op de blauwe stoelen, denk zelfs dat Jeff effe weg was gelopen om een peuk te draaien? Weet niet zeker, maar wel zeker is dat Babette fluisterde tegen Wendy over Zoe.quote:
Denk dat geen van allen terug zou willenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:59 schreef Puzzie het volgende:
Kim ziet er goed uit!!
En please inwisselen die hap
Volgens mij zit je aardig goedquote:Op woensdag 26 april 2023 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Check deze, denk dat het daarin kan zitten ...![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dan missen we vandaag weer ...quote:Op woensdag 26 april 2023 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Check deze, denk dat het daarin kan zitten ...![]()
[ afbeelding ]
Oh kan ook, en trap niet in slaapstreams, soms na een lange slaaptijd komen ze opeens terug bij wakkere bewonersquote:Op woensdag 26 april 2023 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, zie het nu eergisteren dus, ga nog even zoeken dan ...![]()
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Check deze, denk dat het daarin kan zitten ...
Nee, die heb ik al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bert zou wel een leuke match zijn geweest voor Moraquote:Op woensdag 26 april 2023 23:08 schreef ledn81 het volgende:
Morrie, Babbel en Wendy hebben het over de mannen.
De benen en billen van Rupi mogen er zijn, maar ze zouden niet op hem vallen als ie hetero was.
Ze hebben verder weinig mensen waar ze op zouden vallen in de loods.
[ afbeelding ]
Ik was vannacht wel wakker , kon niet slapenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh kan ook, en trap niet in slaapstreams, soms na een lange slaaptijd komen ze opeens terug bij wakkere bewoners
Als deelnemer melkt het programma jou sowieso uitquote:Op woensdag 26 april 2023 23:09 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
De FEBO melkt het volledig uit
Ik ga straks kijken , of ze zullen zo wel naar bed gaan , dsan ga ik zo ff kijken , ik heb het niet gezien , mocht het niet op film staan dan heb ik pechquote:
op Twitter in ieder geval niks te vindenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga straks kijken , of ze zullen zo wel naar bed gaan , dsan ga ik zo ff kijken , ik heb het niet gezien , mocht het niet op film staan dan heb ik pech
wanneer was die nacht met Wen , Jeff, Babs toen Zoe steeds terug kwam ? Ik denk die nacht, maar dan véeeeeeel laterquote:Op woensdag 26 april 2023 23:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was vannacht wel wakker , kon niet slapen![]()
Maar ik ga het zo terugkijken
tnx @:DGK_tegengas !!
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wanneer was die nacht met Wen , Jeff, Babs toen Zoe steeds terug kwam ? Ik denk die nacht, maar dan véeeeeeel later
Nee ik zie ook niets van rond die tijd , pechquote:Op woensdag 26 april 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
op Twitter in ieder geval niks te vinden
Dat was vannacht toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 23:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wanneer was die nacht met Wen , Jeff, Babs toen Zoe steeds terug kwam ? Ik denk die nacht, maar dan véeeeeeel later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:15 schreef xsaskiax het volgende:
Kim heeft nog veel meer oud bewoners ontmoet en een lol dat ze met elkaar hebben gehad!!!Heb je überhaupt wel naar de TT gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Erik zit er schuinnaast das nog meer creepyquote:Op woensdag 26 april 2023 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ach wat schattig, zie het meisje liggen bij haar oom
eerlijkquote:Op woensdag 26 april 2023 23:20 schreef Deisyy het volgende:
JW en Eunice zijn in gesprek en Erik blijft zijn spreekwoorden er tussendoor gooien
Doe maar gelijk een duo-eliminatiequote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk
ik vind JW en Eunice nu ook wat onbeschoft
zoek dan even een plekje ofzo
maar de hele avond dat geplak aan elkaar
Het is best wel genant ja, ze waren met zijn drieën bezig en ineens haken JW en Eunice af om verder te kleffen.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk
Nee, ik heb het gesprek denk ik live gezien, maar het was eerder denk ik ...quote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik kijk er vast overheen maar ik kan dat met Zoe en die stoelen zo niet ff terugvinden
Nah, soms ben je gewoon teveel. Dat voelt Erik niet aan. En dat is hilarisch.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk
ik ben de cossen beetje aan het teruglezen ,maar ik er vast overheenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gesprek denk ik live gezien, maar het was eerder denk ik ...
Dat sowieso, maar het is best onbeschoft om Erik ineens een soort van te negeren en alleen nog maar met elkaar bezig te zijn als je net ervoor met zijn drieën in een gesprek zit.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah, soms ben je gewoon teveel. Dat voelt Erik niet aan. En dat is hilarisch.
dat dusquote:Op woensdag 26 april 2023 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het is best onbeschoft om Erik ineens een soort van te negeren en alleen nog maar met elkaar bezig te zijn als je net ervoor met zijn drieën in een gesprek zit.
Begin dt geplak ook steeds storender te vinden. Ze zitten de hele dag bij elkaar, aan elkaar. in elkaar.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk
lekker bij je oom slapen, heel normaalquote:Op woensdag 26 april 2023 23:26 schreef greysbones het volgende:
JW
we gaan naar bed he
Eunice
bij jou of bij mij
JW
dat zou je wel willen he
maar dat kan niet
Eunice
dat wil je wel![]()
![]()
![]()
Maar die andere koppeltjes die je noemt gingen van wippenstein dus misschien zit daarin ook wel ergens het antwoordquote:Op woensdag 26 april 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begin dt geplak ook steeds storender te vinden. Ze zitten de hele dag bij elkaar, aan elkaar. in elkaar.
Jeff en Kim deden nog veel apart van elkaar, Mirthe en Kenzy ook. Dit is echt klef en bef
Dat stelde Eunice net voor aan JW, jou bed of mijn bed. komt nog welquote:Op woensdag 26 april 2023 23:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar die andere koppeltjes die je noemt gingen van wippenstein dus misschien zit daarin ook wel ergens het antwoord
Is ze die wortels en komkommers dan eindelijk eens zat?quote:Op woensdag 26 april 2023 23:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat stelde Eunice net voor aan JW, komt nog wel
Was gisteravond. Volgens mij tussen 00.00 en 01.00, bij de blauwe stoelen. Jeffrey was zich ook aan het irriteren. Hij zei tegen Zoë dat ze ieder gesprek zo weet te draaien dat het over haar gaat. Iets in die richting. Daarvoor bij het roken gaf hij haar ook al een sneer omdat ze midden in een gesprek kwam storen en weer een verhaal begon te vertellen. Babette zei bij de blauwe stoelen dat Zoë tijdens de bingo constant dingen bleef vragen over haar make-up , wimpers enz.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik kijk er vast overheen maar ik kan dat met Zoe en die stoelen zo niet ff terugvinden
Ik snap ook wel dat je door Erik's sociale onhandigheid je op een gegeven moment wel de vrijheid neemt om hem eventjes te negeren. Als in dat hij er geen aanstoot aan neemt. Net zoals Erik zich niet ongemakkelijk lijkt te voelen om spreekwoorden op ze af te blijven vuren.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het is best onbeschoft om Erik ineens een soort van te negeren en alleen nog maar met elkaar bezig te zijn als je net ervoor met zijn drieën in een gesprek zit.
uhhh nee, had ik niet echt, sorry!quote:Op woensdag 26 april 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel naar de TT gekeken?
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ja hoor als ze wakker zijn of als Marciano ligt te slapen ..
Dit was hetquote:Op woensdag 26 april 2023 23:30 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Was gisteravond. Volgens mij tussen 00.00 en 01.00, bij de blauwe stoelen. Jeffrey was zich ook aan het irriteren. Hij zei tegen Zoë dat ze ieder gesprek zo weet te draaien dat het over haar gaat. Iets in die richting. Daarvoor bij het roken gaf hij haar ook al een sneer omdat ze midden in een gesprek kwam storen en weer een verhaal begon te vertellen. Babette zei bij de blauwe stoelen dat Zoë tijdens de bingo constant dingen bleef vragen over haar make-up , wimpers enz.
Toch wel he?quote:Op woensdag 26 april 2023 23:30 schreef Ambrine het volgende:
[..]
W
[..]
Was gisteravond. Volgens mij tussen 00.00 en 01.00, bij de blauwe stoelen. Jeffrey was zich ook aan het irriteren. Hij zei tegen Zoë dat ze ieder gesprek zo weet te draaien dat het over haar gaat. Iets in die richting. Daarvoor bij het roken gaf hij haar ook al een sneer omdat ze midden in een gesprek kwam storen en weer een verhaal begon te vertellen. Babette zei bij de blauwe stoelen dat Zoë tijdens de bingo constant dingen bleef vragen over haar make-up , wimpers enz.
De wallen zijn niet YabYum natuurlijk ... 4 grachten de andere kant opquote:Op woensdag 26 april 2023 23:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb 'n tijd op de wallen gewerkt in de jaren '80 en heel vaak taxi's gedeelt met de meiden
We hebben het wel gezien maar er niet over geCost, te moe of geen zinquote:Op woensdag 26 april 2023 23:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch wel he?Ik zit te zoeken maar ik kan het ff niet vinden
Maar thnx !! dan ik iig wat gerichter zoeken zodra ik wat meer geduld heb en dat heb ik nu niet
Zoe heeft gewoon een verstandelijke beperking en daarom is ze Zoequote:Op woensdag 26 april 2023 23:35 schreef Flow3r het volgende:
Anyways, duidelijk was wel dat Babs ook inzag hoe Zoe steeds aandacht claimde met onzinvragen, ze ziet het dus wel
Oh kut ! die bingo daar heb ik dus ook overheen gelezenquote:
Maar dan kan je toch geen manager zijn? Het is een vreselijk irritant figuur, die nog erger dan een puppy om aandacht vraagtquote:Op woensdag 26 april 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoe heeft gewoon een verstandelijke beperking en daarom is ze Zoe
Grote kansquote:Op woensdag 26 april 2023 23:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
We hebben het wel gezien maar er niet over geCost, te moe of geen zin![]()
Maar Ambrine to the rescue
Nee, maar ze kan er wel om vragen natuurlijk .. maar of ze het toe latenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch geen manager zijn? Het is een vreselijk irritant figuur, die nog erger dan een puppy om aandacht vraagt
ik zit dat filmpje per 5 minuten door te spoelen maar zie nergens Wendy met Babsquote:
Zowel JW als Erik zaten op een toilet.. Eunice kwam binnen en ging op de vloer knielen/liggen om onder de deuren door te kijken!! Het was heel kort..... ze ging tanden staan poetsen, JW kwam eerst uit de ene naar buiten en toen Erik uit de andere..... raar gedoequote:Op woensdag 26 april 2023 23:37 schreef greysbones het volgende:
huh
de badkamer ging van vol naar leeg
in 1 seconde
Ben allang blij dat Ambrine me bij kan vallen en ik niet als een of andere staatsmongool te boek ga staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ook!!quote:Op woensdag 26 april 2023 23:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ben allang blij dat Ambrine me bij kan vallen en ik niet als een of andere staatsmongool te boek ga staan
Nee, dit is hem niet. Dit is van de avond ervoor. Van gisteren staat er nog niet op. Van gisteren staat alleen tot 23.00 online.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zit dat filmpje per 5 minuten door te spoelen maar zie nergens Wendy met Babs
Denk dat het wel die nacht was maar veel later pas
Staat me echt bij dat het donker was in de loods
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ben allang blij dat Ambrine me bij kan vallen en ik niet als een of andere staatsmongool te boek ga staanHaha, nee ik heb het ook echt gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topperrquote:Op woensdag 26 april 2023 23:43 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nee, dit is hem niet. Dit is van de avond ervoor. Van gisteren staat er nog niet op. Van gisteren staat alleen tot 23.00 online.
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, het was toch vanmorgen, die staat nog niet online, ga ik nu uploaden ...
Tussen 0000 en 0100 uur.
Babs werd een beetje opzij van achteren gefilmd en ze sprak heel zacht met Wendy, volgens mij was Jeff toen niet in beeldquote:Op woensdag 26 april 2023 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, het was toch vanmorgen, die staat nog niet online, ga ik nu uploaden ...
Tussen 0000 en 0100 uur.
Ahh nee joh..quote:Op woensdag 26 april 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Koningsdag moet maar even wachten.....
Wauw tof!!!quote:Op woensdag 26 april 2023 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan het nu niet apart monteren, maar gesprek is vanaf 30 minuten ongeveer, komt er zo aan ....
Heldquote:Op woensdag 26 april 2023 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan het nu niet apart monteren, maar gesprek is vanaf 30 minuten ongeveer, komt er zo aan ....
Mssn hoopt ze dat Jeff haar voor Kim aanziet?quote:Op woensdag 26 april 2023 23:51 schreef ledn81 het volgende:
Waarom heeft die muts die jas weer aan gedaan![]()
[ afbeelding ]
Accessoires zijn er om afgewisseld te wordenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet trekt het wel aan dat er veel bij haar op schoot, hangen. Eerst Alicia, nu Zoe en Eunice en soms Mirthe. brr...
Ik hoor ze praten, denk dat je achter looptquote:Op donderdag 27 april 2023 00:00 schreef ledn81 het volgende:
Hallo FEBO er praten mensen maar we horen het gepruts van DJ Tiano
Ik weet wel dat zij altijd gingen pendelen met elkaar , maar het is idd wel dat mensen Bep graag claimen en vinden dat ze recht hebben op haar volledige aandachtquote:Op woensdag 26 april 2023 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet trekt het wel aan dat er veel bij haar op schoot, hangen. Eerst Alicia, nu Zoe en Eunice en soms Mirthe. brr...
Nou maar wel heel zacht.. ze staan niet helemaal open. De DJ Tiano audio staat harderquote:Op donderdag 27 april 2023 00:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor ze praten, denk dat je achter loopt
Hoe dan ? Voor mij staat Marciano helemaal uitquote:Op donderdag 27 april 2023 00:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou maar wel heel zacht.. ze staan niet helemaal open. De DJ Tiano audio staat harder
Ik liep idd ook wel 10 min achter zag ik. Ga even doorspoelenquote:Op donderdag 27 april 2023 00:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou maar wel heel zacht.. ze staan niet helemaal open. De DJ Tiano audio staat harder
Het komt behoorlijk ongezond over en daarmee doel ik niet op Babsquote:Op donderdag 27 april 2023 00:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat zij altijd gingen pendelen met elkaar , maar het is idd wel dat mensen Bep graag claimen en vinden dat ze recht hebben op haar volledige aandacht
Alicia had dat , GJ ook , Zoe sowieso .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 27 april 2023 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier zit het in, vanaf een minuut of 22 of zo ..... ga nu indrinken, welterusten ....
Topper ben je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van je Koningsdag
![]()
if it's meant to be, it will be
Hier zit het in, vanaf een minuut of 22 of zo ..... ga nu indrinken, welterusten ....
Proost en veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thanks en feest ze !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vond het ook opvallend dat gehang,van anderen . Bij bep klopt dat ook wel , ze hangt ook wel lekker met Wendy tegen Mory aan , maar ,lekker chillen. Maar de rest wil allemaal vooral veel aandacht van haar valt me opquote:Op donderdag 27 april 2023 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het komt behoorlijk ongezond over en daarmee doel ik niet op Babs
Zo doet ze kennelijk met haar oomsquote:Op donderdag 27 april 2023 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice zegt dat ze gewoon graag knuffelt en dat JW toevallig een man is.. tja. Ze hebben wel 2 x gekust, maar dat is iets wat uit de hand is gelopen. Ze hebben geen verkering, het is gewoon vriendschappelijk.
Nou ik kus niet met vrienden hoor en lig er ook niet de halve dag bovenop te aaien en te kirren![]()
Dankjewel!! Geniet van je nacht!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Mijn hemelquote:Op donderdag 27 april 2023 00:24 schreef ledn81 het volgende:
Een vinger in de kont steken is kinky voor Mirthe
quote:Op donderdag 27 april 2023 00:24 schreef ledn81 het volgende:
Is inderdaad een hele grote haast unieke kwaliteit van Babsquote:Op donderdag 27 april 2023 00:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond het ook opvallend dat gehang,van anderen . Bij bep klopt dat ook wel , ze hangt ook wel lekker met Wendy tegen Mory aan , maar ,lekker chillen. Maar de rest wil allemaal vooral veel aandacht van haar valt me op
Je ziet bij Bep wel dat ze daar heel goed in is , mensen op hun gemak stellen , een knuffel geven als ze het nodig hebben, dat geeft wel aan dat Bep heel stabiel in het leven staat, dingen goed ziet en mensen een goed gevoel geeft
En er dan aan ruiken zekerquote:Op donderdag 27 april 2023 00:24 schreef ledn81 het volgende:
Die spreekt zichzelf zo vaak tegen dat het vanzelf grappig wordtquote:Op donderdag 27 april 2023 00:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe doet het wel bij een man (vinger in de kont) maar niet als hij te harig is
Die gaat helemaal los. Babet vraagt of ze van pijn houdt, ze zegt ik moet wel wat voelen, niet alles te zachtquote:
Zomaar een vraagje zeker? Geheel toevallig!quote:Op donderdag 27 april 2023 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Marciano wil nu weten waar Babet van houdt
pakjes ... marciano hoeft niets aan ....quote:Op donderdag 27 april 2023 00:30 schreef Flow3r het volgende:
Marciano: doe je wel pakjes aan en al die dingen, jij, jij Babet, doe je pakjes aan ?
groot huis dus een sm-kelderquote:Op donderdag 27 april 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze denken dat JW een rode kamer heeft zoals Grey van 50 tinten grijs
Bij Berend dacht ik altijd dat ie een kelder hadquote:Op donderdag 27 april 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze denken dat JW een rode kamer heeft zoals Grey van 50 tinten grijs
JW doet ook altijd heel interessant dat hij álles heeft gedaan op het gebied seks , niets is te gek ,en je kan het zo gek niet bedenken maar Opa heeft het allemaal meegemaaktquote:
Ja ik wil niet weten over Thailand ...quote:Op donderdag 27 april 2023 00:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JW doet ook altijd heel interessant dat hij álles heeft gedaan op het gebied seks , niets is te gek ,en je kan het zo gek niet bedenken maar Opa heeft het allemaal meegemaakt
Op de een of andere manier deel ik de mening van Babsquote:Op donderdag 27 april 2023 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice heeft het alleen op de bank en op het aanrecht gedaan . Volgens Babet is ze heel onervaren en moet ze nog veel leren. Marciano gelooft dat niet
Nou dat is wel eens mijn gedachten geweest maar ik denk niet dat JW zieke dingen doetquote:Op donderdag 27 april 2023 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wil niet weten over Thailand ...
Laten we het daarop houdenquote:Op donderdag 27 april 2023 00:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dat is wel eens mijn gedachten geweest maar ik denk niet dat JW zieke dingen doet
Ik ook , maar ik heb ook het gevoel dat Eunie schijn verlegen is en doet alsof ze niets heeft meegemaaktquote:Op donderdag 27 april 2023 00:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier deel ik de mening van Babs
Mexicaanse dames zijn niet preuts ..quote:Op donderdag 27 april 2023 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , maar ik heb ook het gevoel dat Eunie schijn verlegen is en doet alsof ze niets heeft meegemaakt
En dat geloof ik niet , Eunie is graag het kleine onschuldige meisje maar ze weet dondersgoed hoe ze mannen gek krijgt en kan manipuleren , ook mbt seks
Nee precies, en Eunie weet heel goed hoe moet verleiden en mannen op moet geilenquote:Op donderdag 27 april 2023 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Mexicaanse dames zijn niet preuts ..
Weten zul je het nooitquote:Op donderdag 27 april 2023 00:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze heeft 1 x een pornofilm gezien op tv met haar ex, verder nog nooit. Ik geloof haar niet hoor, ze doet zich heel preuts voor, maar ondertussen
dat ja!! Het ligt er allemaal mega dik bovenopquote:Op donderdag 27 april 2023 00:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze heeft 1 x een pornofilm gezien op tv met haar ex, verder nog nooit. Ik geloof haar niet hoor, ze doet zich heel preuts voor, maar ondertussen
Dat kan je ook sturenquote:Op donderdag 27 april 2023 00:52 schreef Kakadylo het volgende:
Non-verbaal geven mensen veel prijs hoor
En geven zelf weinig prijsquote:Op donderdag 27 april 2023 00:53 schreef Kakadylo het volgende:
Babs en Wendy pakken dit veel slimmer aan en horen die twee gewoonweg uit
Het land van de horizontale tango!quote:Op donderdag 27 april 2023 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Mexicaanse dames zijn niet preuts ..
Eunie probeert dat ook wel maar zij doet dat altijd op een hele vervelende manier . mensen ergens bij betrekken , vaak als ze met JW is en en dan zeggen dat Bep bijvoorbeeld wel wat voor JW zou zijn .. dat soort doorzichtige trucsquote:Op donderdag 27 april 2023 00:53 schreef Kakadylo het volgende:
Babs en Wendy pakken dit veel slimmer aan en horen die twee gewoonweg uit
Maar dat doet Eunie ook , alleen gaat zij zogenaamd giechelen en hard lachen en verlegen doenquote:Op donderdag 27 april 2023 00:57 schreef Kakadylo het volgende:
Babs ontwijkt geniepig alle vragen met een slap verhaal en koppelt het daarna meteen met een wedervraag terug
Psycholoog weet jequote:Op donderdag 27 april 2023 00:57 schreef Kakadylo het volgende:
Babs ontwijkt geniepig alle vragen met een slap verhaal en koppelt het daarna meteen met een wedervraag terug
There are levels to this gamequote:Op donderdag 27 april 2023 00:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eunie probeert dat ook wel maar zij doet dat altijd op een hele vervelende manier . mensen ergens bij betrekken , vaak als ze met JW is en en dan zeggen dat Bep bijvoorbeeld wel wat voor JW zou zijn .. dat soort doorzichtige trucs
Beetje proberen te manipuleren en uithoren maar dat mislukt meestal
ik vind het overdreven lachen en gieren van Eunice juist irritantquote:Op donderdag 27 april 2023 01:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat doet Eunie ook , alleen gaat zij zogenaamd giechelen en hard lachen en verlegen doen
Dat vind ik ook wel grappig , Bep doorziet Eunie goed .. En weet ook hoe ze vragen moet omzeilen
Iedereen mag zich psycholoog noemen (behalve in de GGZ).quote:
Ja en Eunie denkt dat ze alles weet .. mensen dingen wil leren , maar ik denk dat eunie nog veel te leren heeftquote:
Ja , ik kan er nu wel beter tegen maar Eunie houdt wel van uitdagen en grenzen aftasten en dat harde lachen zie ik soms als weglachen , houding geven .quote:Op donderdag 27 april 2023 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind het overdreven lachen en gieren van Eunice juist irritant
Eunie gaat het nooit lerenquote:Op donderdag 27 april 2023 01:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en Eunie denkt dat ze alles weet .. mensen dingen wil leren , maar ik denk dat eunie nog veel te leren heeft
Kamasutraquote:Op donderdag 27 april 2023 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh nee hè, straks wil ze weer een boek bestellen
Dus terecht dat Jeff m weg heeft gestuurd... dat mirty dat niet heeft geroken of is dat omdat ze uit de provincie komt?quote:Op donderdag 27 april 2023 01:03 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy verlaat het pand en zegt ter besluit dat Jerrold stonk
Daarom vond ik het ook wel mooi gesprek! Verschil in generaties en sneaky Tiano die ondertussen stond DJ-en maar vast met een half oor stond mee te luisterenquote:Op donderdag 27 april 2023 01:01 schreef Kakadylo het volgende:
Het lijken wel twee volwassenen tegenover twee tieners
Ze doet natuurlijk wel een studie , en zij is geen psycholoog natuurlijk , heeft ze ook nooit gezegdquote:Op donderdag 27 april 2023 01:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Iedereen mag zich psycholoog noemen (behalve in de GGZ).
Nou Wendy, Babet, Eunice en Tiano zijn toch dezelfde generatie, alleen Mirthe is een stuk jongerquote:Op donderdag 27 april 2023 01:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[..]
Daarom vond ik het ook wel mooi gesprek! Verschil in generaties en sneaky Tiano die ondertussen stond DJ-en maar vast met een half oor stond mee te luisteren
Je kan Tiano van de straat halenquote:Op donderdag 27 april 2023 01:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook wel mooi gesprek! Verschil in generaties en sneaky Tiano die ondertussen stond DJ-en maar vast met een half oor stond mee te luisteren
Ja is waar, maar toch vind ik Babette en Wendy jonger overkomen in doen en laten dan Eunicequote:Op donderdag 27 april 2023 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Wendy, Babet, Eunice en Tiano zijn toch dezelfde generatie, alleen Mirthe is een stuk jonger
Rokers mogen we niet meer zien. Mssn dat er zo nog weer beeld komt als ze staan tandenpoetsen.quote:
Babs : we zitten in die bingo, zegt ze om de 2 minuten , lipstick op mijn tand ? Vlekken in mijn nek ? 3 minuten later : zitten mijn wimpers nog goed ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanaf 3:25 , was niet donker en Babs fluisterde niet, ik zat daarmee fout![]()
Waar je je druk over kan maken zegquote:Op donderdag 27 april 2023 01:14 schreef ledn81 het volgende:
Mirthe : "Gelukkig slapen mijn ouders nu al"
Was nog even terug gespoeld om op te nemen![]()
Yeahh dan ik zo gaan kijkenquote:Op donderdag 27 april 2023 01:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs : we zitten in die bingo, zegt ze om de 2 minuten , lipstick op mijn tand ? Vlekken in mijn nek ? 3 minuten later : zitten mijn wimpers nog goed ?
vanaf 3:25 , was niet donker en Babs fluisterde niet, ik zat daarmee fout![]()
Donderdag 27 april : KONINGSDAG: evenement op Koningsdag georganiseerd door Kenzyquote:Op donderdag 27 april 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
staat er iets op de planning ivm koningsdag
Goedemorgen.quote:Op donderdag 27 april 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Donderdag 27 april : KONINGSDAG: evenement op Koningsdag georganiseerd door Kenzy
Maar Kenzy is er niet meer ik dacht dat Zoe er nu mee bezig was
Klopt heb ik gisteren ook gehoord, zal wel een onderdeel van de koningsmarkt zijn daarquote:Op donderdag 27 april 2023 07:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Voor zover ik begreep wat zoe 'organiseert ' is slagbal ,lunch en in de avond dj muziek.
Ze had aan Bern gevraagd voor de slagbal en daar was morrie weer boos over. ( ongeveer, ik heb het ergens gehoord gisteren)
is er een koningsmarkt danquote:Op donderdag 27 april 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt heb ik gisteren ook gehoord, zal wel een onderdeel van de koningsmarkt zijn daar
Dat is wel wat in de planning stond, maar nu Kenzy weg is weet ik niet of het doorgaatquote:
Slagbal is eigenlijk Mory's 'evenement'quote:Op donderdag 27 april 2023 07:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Voor zover ik begreep wat zoe 'organiseert ' is slagbal ,lunch en in de avond dj muziek.
Ze had aan Bern gevraagd voor de slagbal en daar was morrie weer boos over. ( ongeveer, ik heb het ergens gehoord gisteren)
ze gedraagt zich als de qween van de loodsquote:Op donderdag 27 april 2023 08:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Slagbal is eigenlijk Mory's 'evenement'
Logisch dat Mory boos werd, Zoe probeert nu alles naar zich toe te trekken nu ze manager gaat worden
De laatste week is Zoe alleen nog maar bezig met zieltjes winnen , slecht over mensen praten om er bij en andere groep weer mee te kunnen laten zien dat ze staat voor de groep en eerlijk is , haar eigen dinnetjes slechtpraten en veroordelen terwijl zij zelf degene was die het hele weekend hysterisch en hypocriet gedrag liet zien . Deze laatste dagen is het alsof Zoe de toko al heeft overgenomen en de lakens uitdeelt .
Mensen wegzetten op een hele valse manier en er zelf beter van worden.
Ze commandeert , eist en denkt dat het het normaal is om mensen ter kleineren
Heel opvallend .. groot ego, controle en ergens ook macht
Op zich wel interessant hoe ze zich nu gedraagt , ik denk dat ze niet eens doorheeft dat iedereen dat ziet
En doet haar ook geen goed hoe ze zich laat zien.
Egocentrisch verwend prinsessengedrag
Dat gaat niet lang goed, ze gaat er vast op aangesproken worden.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze gedraagt zich als de qween van de loods
ging meer om de regels van slagbal of die wel juist waren ,iemand ging dit nakijken en daar was morrie kwaad overquote:Op donderdag 27 april 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij heeft Moriama haar evenement al gehad met slagbal toch?
Het is dan toch niet zo dat het haar bezit is en niemand het meer mag organiseren?
Wat niet wegneemt dat Zoë inderdaad een grote bemoeial begint te worden en meent de baas daar te zijn.
Moraima wist het zelf ook niet want later ging moet Wendy aan achter vragen of zij de regels haddenquote:Op donderdag 27 april 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
ging meer om de regels van slagbal of die wel juist waren ,iemand ging dit nakijken en daar was morrie kwaad over
Morrie is soms ook hartstikke eigenwijs. De eerste keer slagbal kon ze de regels al niet uitleggen. Terwijl ze zelf slag of softbal heeft gespeeld zegt ze op hoog niveau. Slagbal is meer de kinderversie van softbal voor in de gymles.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima wist het zelf ook niet want later ging moet Wendy aan achter vragen of zij de regels hadden
Wat mij al opviel dat ze de bal vanuit hun eigen hand speelden, maar misschien hoort dat bij slagbal.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morrie is soms ook hartstikke eigenwijs. De eerste keer slagbal kon ze de regels al niet uitleggen. Terwijl ze zelf slag of softbal heeft gespeeld zegt ze op hoog niveau. Slagbal is meer de kinderversie van softbal voor in de gymles.
Wat maakt het uit , als ze maar plezier hebbenquote:Op donderdag 27 april 2023 08:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morrie is soms ook hartstikke eigenwijs. De eerste keer slagbal kon ze de regels al niet uitleggen. Terwijl ze zelf slag of softbal heeft gespeeld zegt ze op hoog niveau. Slagbal is meer de kinderversie van softbal voor in de gymles.
Wat is BBC?quote:Op donderdag 27 april 2023 08:48 schreef Sociologica het volgende:
Morning
Ice lekker met z’n BBC naast Zoe’s bed. Zoe vanuit bed draaiend en kijkend.
Ben blij dat ik vandaag weg ben met Koningsdag. Kan ik misschien weer wat tolerantie naar Eunice, Sasha en Zoe opbouwen
Dat hoort inderdaad bij slagbal omdat dat binnen gespeeld wordt op de gymles.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat mij al opviel dat ze de bal vanuit hun eigen hand speelden, maar misschien hoort dat bij slagbal.
gm
Nee zo ken dat ook niet, vroeger op school kregen we ook slagbal , met een plank of knuppel en mijn herinnering werd de bal aangegooid en moest je em zo ver mogelijk in het veld zien te slaan, maar ik ga nu ook twijfelenquote:Op donderdag 27 april 2023 08:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat mij al opviel dat ze de bal vanuit hun eigen hand speelden, maar misschien hoort dat bij slagbal.
gm
Klopt wel wat je zegtquote:Op donderdag 27 april 2023 09:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee zo ken dat ook niet, vroeger op school kregen we ook slagbal , met een plank of knuppel en mijn herinnering werd de bal aangegooid en moest je em zo ver mogelijk in het veld zien te slaan, maar ik ga nu ook twijfelen
maar volgens mij werd de bal je toegeworpen
A
Zo speelden wij het op school ook, maar wel buiten in het veld, en de bal moest je onderhandsgooien.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee zo ken dat ook niet, vroeger op school kregen we ook slagbal , met een plank of knuppel en mijn herinnering werd de bal aangegooid en moest je em zo ver mogelijk in het veld zien te slaan, maar ik ga nu ook twijfelen
maar volgens mij werd de bal je toegeworpen
A
Dat is eigenlijk Kenzy maar die is er niet meerquote:Op donderdag 27 april 2023 09:38 schreef greysbones het volgende:
De grote organisator legt nog lekker op dr nest?
Dat was kenzy samen met Zoequote:Op donderdag 27 april 2023 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk Kenzy maar die is er niet meer
We kregen dat vaak op school , slagbal en softbalquote:Op donderdag 27 april 2023 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt
Hoe speel je slagbal?
Er worden 2 teams gemaakt. De slagpartij probeert de bal zo ver mogelijk in het veld te slaan, de vangpartij probeert de bal te vangen en zo snel mogelijk bij de brander te krijgen. Als je geslagen hebt ren je naar een paal toe, hier moet je zijn voor de brander 'brandt' roept.
Wist Bern dan, als gymdocent, niet de juiste regels? zoiets zou je toch verwachtenquote:Op donderdag 27 april 2023 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We kregen dat vaak op school , slagbal en softbal
Slagbal met plankje of knuppel en softbal was standaard met knuppel
Het kan met een werper ,maar ook zelf opslaan ,al was ik dat vergeten
Toen ik doorkreeg hoe je een aangeworpen bal met een knuppel het veld in moest slaan was ik wel verkocht
oh bah ja Zoequote:
Softbal zelf nooit gedaan met gym..quote:Op donderdag 27 april 2023 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We kregen dat vaak op school , slagbal en softbal
Slagbal met plankje of knuppel en softbal was standaard met knuppel
Het kan met een werper ,maar ook zelf opslaan ,al was ik dat vergeten
Toen ik doorkreeg hoe je een aangeworpen bal met een knuppel het veld in moest slaan was ik wel verkocht
Vast maar het was Mory;s spel ideequote:Op donderdag 27 april 2023 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Wist Bern dan, als gymdocent, niet de juiste regels? zoiets zou je toch verwachten
Ik vraag me afquote:Op donderdag 27 april 2023 09:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh bah ja Zoe![]()
Dat soort opmerkingen vind ik echt niet kunnen van Zoe
Honkbalquote:Op donderdag 27 april 2023 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Softbal zelf nooit gedaan met gym..
En je had ook dat een bal op een paal moest zetten en dan slaan. Hoe heet dat dan?
zijn mss verschillende regelsquote:Op donderdag 27 april 2023 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Wist Bern dan, als gymdocent, niet de juiste regels? zoiets zou je toch verwachten
Op een slag statief , ik ken het wel jaquote:Op donderdag 27 april 2023 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Softbal zelf nooit gedaan met gym..
En je had ook dat een bal op een paal moest zetten en dan slaan. Hoe heet dat dan?
Nee dan wordt de bal gegooid naar de slagmanquote:
Zei Zoe dit dan? Volgens mij keek ze alleen.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me af
Als ice dergelijke opmerkingen zou maken
Hoe er dan gereageerd zou worden ..
De FEBO mag hier echt wel wat mee doen ( mijn mening)
Cricket krijg je hem ook aangegooid slag en softbal ookquote:Op donderdag 27 april 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dan wordt de bal gegooid naar de slagman
Zoe zei dinsdag weer dat Ice haar zat uit te dagen en de volgende heeft zr schijt ern pakt (?) ze hem op zijn bekquote:Op donderdag 27 april 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me af
Als ice dergelijke opmerkingen zou maken
Hoe er dan gereageerd zou worden ..
De FEBO mag hier echt wel wat mee doen ( mijn mening)
Ik geloof helemaal niks van dat uitdaag verhaalquote:Op donderdag 27 april 2023 09:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe zei dinsdag weer dat Ice haar zat uit te dagen en de volgende heeft zr schijt ern pakt (?) ze hem op zijn bek
Dat vindt echt ziek
[Bij softbal bestaat die variatie ook met een werperquote:Op donderdag 27 april 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dan wordt de bal gegooid naar de slagman
En niet eens te ontwijken, ze loopt zo van de een naar de ander dat ze steeds op beide streams aanwezig is.quote:
Bij Honkbal wordt er boven handdgegooid en bij slagbal onderhands volgens Googlequote:Op donderdag 27 april 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cricket krijg je hem ook aangegooid slag en softbal ook
Zijn allemaal variaties op hetzelfde
Jaaquote:Op donderdag 27 april 2023 09:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En niet eens te ontwijken, ze loopt zo van de een naar de ander dat ze steeds op beide streams aanwezig is.
Zo te lezen zei Zoë dat niet ze keek er na lees ik uit dat berichtquote:Op donderdag 27 april 2023 09:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh bah ja Zoe![]()
Dat soort opmerkingen vind ik echt niet kunnen van Zoe
Die is niet goed hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 09:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe zei dinsdag weer dat Ice haar zat uit te dagen en de volgende heeft zr schijt ern pakt (?) ze hem op zijn bek
Dat vindt echt ziek
O tik ik ook net, zijn niet de woorden van Zoëquote:Op donderdag 27 april 2023 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zei Zoe dit dan? Volgens mij keek ze alleen.
Ja maar als die gasten ook nog een bal moeten aanwerpen zodat de slagpersoon de bal kan raken duurt het spel wel heel erg langquote:Op donderdag 27 april 2023 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bij Honkbal wordt er boven handdgegooid en bij slagbal onderhands volgens Google
quote:Op donderdag 27 april 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O tik ik ook net, zijn niet de woorden van Zoë
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |