Wat maakt het uit , als ze maar plezier hebbenquote:Op donderdag 27 april 2023 08:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morrie is soms ook hartstikke eigenwijs. De eerste keer slagbal kon ze de regels al niet uitleggen. Terwijl ze zelf slag of softbal heeft gespeeld zegt ze op hoog niveau. Slagbal is meer de kinderversie van softbal voor in de gymles.
Wat is BBC?quote:Op donderdag 27 april 2023 08:48 schreef Sociologica het volgende:
Morning
Ice lekker met z’n BBC naast Zoe’s bed. Zoe vanuit bed draaiend en kijkend.
Ben blij dat ik vandaag weg ben met Koningsdag. Kan ik misschien weer wat tolerantie naar Eunice, Sasha en Zoe opbouwen
Dat hoort inderdaad bij slagbal omdat dat binnen gespeeld wordt op de gymles.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat mij al opviel dat ze de bal vanuit hun eigen hand speelden, maar misschien hoort dat bij slagbal.
gm
Nee zo ken dat ook niet, vroeger op school kregen we ook slagbal , met een plank of knuppel en mijn herinnering werd de bal aangegooid en moest je em zo ver mogelijk in het veld zien te slaan, maar ik ga nu ook twijfelenquote:Op donderdag 27 april 2023 08:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat mij al opviel dat ze de bal vanuit hun eigen hand speelden, maar misschien hoort dat bij slagbal.
gm
Klopt wel wat je zegtquote:Op donderdag 27 april 2023 09:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee zo ken dat ook niet, vroeger op school kregen we ook slagbal , met een plank of knuppel en mijn herinnering werd de bal aangegooid en moest je em zo ver mogelijk in het veld zien te slaan, maar ik ga nu ook twijfelen
maar volgens mij werd de bal je toegeworpen
A
Zo speelden wij het op school ook, maar wel buiten in het veld, en de bal moest je onderhandsgooien.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee zo ken dat ook niet, vroeger op school kregen we ook slagbal , met een plank of knuppel en mijn herinnering werd de bal aangegooid en moest je em zo ver mogelijk in het veld zien te slaan, maar ik ga nu ook twijfelen
maar volgens mij werd de bal je toegeworpen
A
Dat is eigenlijk Kenzy maar die is er niet meerquote:Op donderdag 27 april 2023 09:38 schreef greysbones het volgende:
De grote organisator legt nog lekker op dr nest?
Dat was kenzy samen met Zoequote:Op donderdag 27 april 2023 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk Kenzy maar die is er niet meer
We kregen dat vaak op school , slagbal en softbalquote:Op donderdag 27 april 2023 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt
Hoe speel je slagbal?
Er worden 2 teams gemaakt. De slagpartij probeert de bal zo ver mogelijk in het veld te slaan, de vangpartij probeert de bal te vangen en zo snel mogelijk bij de brander te krijgen. Als je geslagen hebt ren je naar een paal toe, hier moet je zijn voor de brander 'brandt' roept.
Wist Bern dan, als gymdocent, niet de juiste regels? zoiets zou je toch verwachtenquote:Op donderdag 27 april 2023 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We kregen dat vaak op school , slagbal en softbal
Slagbal met plankje of knuppel en softbal was standaard met knuppel
Het kan met een werper ,maar ook zelf opslaan ,al was ik dat vergeten
Toen ik doorkreeg hoe je een aangeworpen bal met een knuppel het veld in moest slaan was ik wel verkocht
oh bah ja Zoequote:
Softbal zelf nooit gedaan met gym..quote:Op donderdag 27 april 2023 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We kregen dat vaak op school , slagbal en softbal
Slagbal met plankje of knuppel en softbal was standaard met knuppel
Het kan met een werper ,maar ook zelf opslaan ,al was ik dat vergeten
Toen ik doorkreeg hoe je een aangeworpen bal met een knuppel het veld in moest slaan was ik wel verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |