Het is echt echt ongekendquote:Op woensdag 26 april 2023 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Maar Morrie, mag ik iets vragen. Waarom vind je techno niet leuk? Wat is nou het probleem?"
Moraima: 'Hele tijd tudutudutudu..."
Zoe erover heen: "Ik hoor je op hoge poten.."
Moraima: "Ik hoor jouw hoge poten wat!?"
Zoe weer: "Ik hoor je op hoge poten."
Wendy: "Is toch logisch? Die mevrouw is 60!"
Zoe: "Ja maar, dat is een beetje van nu"
Moraima: Ik vind techno niet slecht hoor, maar de hele dag 2 uur lang.."
Zoe: "Ja sorry maar dat was al, dat was al afgesproken"
Moraima: "Maar dat snap ik wel. Kenzy heeft gezegd tegen mij dat is verschil in DJ"
Zoe: "Ja dat klopt maar dat zegt ze niet goed, daarom is ze nu thuis"
Moraima: "Jij bent onbeschoft he Zoe"
Zoe: "Ikke? Hoezo?"
Moet toch wel….quote:Op woensdag 26 april 2023 22:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is echt echt ongekend![]()
Dit zien andere mensen toch ook?
Ik snap er echt niets van .. ik vind het ziekelijkquote:
Spelen? Weer dezelfde 4 grepenquote:Op woensdag 26 april 2023 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog van gisteravond, Jeff kan echt wel spelen, jammer dat die kut er steeds tussendoor komt ....![]()
Heb het idee dat Wendy het veel negeertquote:Op woensdag 26 april 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ze laten Zoe ook gewoon gaan .. ze houden dat nare gedrag in stand , niemand die haar goed op haar plek zet en haar duidelijk maakt dat ze normaal moet doen
Dit ja, het is ook hun schuldquote:Op woensdag 26 april 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ze laten Zoe ook gewoon gaan .. ze houden dat nare gedrag in stand , niemand die haar goed op haar plek zet en haar duidelijk maakt dat ze normaal moet doen
Jeff of Isaac zei een ander kan het ook doen maar ze wilde het zelfquote:Op woensdag 26 april 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
waarom is Wendy nu ook nog eten aan het klaarmaken
niemand die ff zegt
ga jij maar ff zitten
Ik wou dat ik dat zo zagquote:Op woensdag 26 april 2023 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee dat Wendy het veel negeert
Wendy kan alleen maar stilzitten tijdens het paffenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
waarom is Wendy nu ook nog eten aan het klaarmaken
niemand die ff zegt
ga jij maar ff zitten
Wendy wilde niet meer te vaak reageren toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat zo zag![]()
Ik zie Wendy vooral moederen
Inderdaad, Wendy trekt dat soort dingen ook wel heel naar zichzelf toe.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy kan alleen maar stilzitten tijdens het roken
Dan wiebelt ze ook 😉quote:Op woensdag 26 april 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy kan alleen maar stilzitten tijdens het paffen
Er komen wel steeds meer irritatiesquote:Op woensdag 26 april 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ja echt wel !! daarom snap ik het ook niet.quote:
Zoe kan zo als prinsesje in Klokhuisquote:Op woensdag 26 april 2023 22:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er komen wel steeds meer irritaties
Babs had ook al in de gaten dat Zoe er steeds tussen komt met onzinnige dingen als "zitten mijn wimpers nog goed, heb ik een vlek op mijn wang, zit er iets tussen mijn tanden ? Om de aandacht naar haar te laten krijgen
Dat heeft Babs gezegd toen ze met Wendy en Jeff op de blauwe stoelen zat
Ze hebben wel irritaties maar ze zeggen er verder niets van, ik snap daar niets van. Zo'n snotneus.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs had ook al in de gaten dat Zoe er steeds tussen komt met onzinnige dingen als "zitten mijn wimpers nog goed, heb ik een vlek op mijn wang, zit er iets tussen mijn tanden ? Om de aandacht naar haar te laten krijgen
ik geloof gisteravond
En Zoe is duidelijk het kind daar.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echt wel !! daarom snap ik het ook niet.
Bij kinderen moet je duidelijke grenzen stellen
Nóg meer gezeik als ze er iets van zeggen, hoop gejank en gezeur, ik zou wel uitkijken, lekker laten gaan en dan komt ze vanzelf op de stipquote:Op woensdag 26 april 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben wel irritaties maar ze zeggen er verder niets van, ik snap daar niets van. Zo'n snotneus.
Denk dat ze Zoe als pion niet kwijt wil rakenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben wel irritaties maar ze zeggen er verder niets van, ik snap daar niets van. Zo'n snotneus.
Waarschijnlijk zeggen ze dat wel maar krijgen wij dat niet te zien want we weten allemaal hoe FEBO functioneertquote:Op woensdag 26 april 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GJ zag Zoe eigenlijk ook liever gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 22:47 schreef Flow3r het volgende:
Wendy en Zoe zijn niet zo close hoor, de verbindende factor is Babette
Was dat vandaag? oh gisteren .. dat heb ik gemist denk ikquote:Op woensdag 26 april 2023 22:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof gisteravond
Kan het niet meer terugvinden, het licht was al uit in de loods, denk dat het erg laat was, 1 uur of zo , iedereen was al naar bedquote:Op woensdag 26 april 2023 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was dat vandaag? oh gisteren .. dat heb ik gemist denk ik![]()
Ik ben iig blij dat mensen het zien, maar als je dat soort gedrag niet aanpakt , en afstraft dan denkt ze dat ze alles maar kan maken als jongste
Het licht was al uit, dus zwart/ wit beeld, en alleen Wendy , Babs en Jeff als ik het goed heb, was misschien zelfs rond 2 uur of zo , Babs fluisterde hetquote:Op woensdag 26 april 2023 22:50 schreef Puzzie het volgende:
Zo maar ff kijken of daar ergens een filmpje van is
Gejank en gezeur, dat vind ik dan wel weer leukquote:Op woensdag 26 april 2023 22:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nóg meer gezeik als ze er iets van zeggen, hoop gejank en gezeur, ik zou wel uitkijken, lekker laten gaan en dan komt ze vanzelf op de stip
Wat zoek je precies ?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:50 schreef Puzzie het volgende:
Zo maar ff kijken of daar ergens een filmpje van is
Shit . nou ja straks toch maar ff zoeken op het webquote:Op woensdag 26 april 2023 22:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het licht was al uit, dus zwart/ wit beeld, en alleen Wendy , Babs en Jeff als ik het goed heb, was misschien zelfs rond 2 uur of zo , Babs fluisterde het
Babs fluistert altijd alsof de Russen meeluisterenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het licht was al uit, dus zwart/ wit beeld, en alleen Wendy , Babs en Jeff als ik het goed heb, was misschien zelfs rond 2 uur of zo , Babs fluisterde het
Dat zou ook kunnen, dat ze haar toch een beetje in hun groepje willen houden.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ze Zoe als pion niet kwijt wil raken
Oh jee ehm , ja dat weet ik dus nietquote:
Dat laatste evenement van Moraima beviel iedereen, zowel binnen als buiten de loods. Zoe is het zelfs zo goed bevallen dat ze het morgen weer gaat doen. Maar dan moet Morrie van haar wel even de regels duidelijk op het bord zetten want dat was vorige keer niet zo goed..quote:Op woensdag 26 april 2023 22:51 schreef Puzzie het volgende:
Zoe , Mory zei net ik wil niet twee uur boem boem
Zoe:'ja sorrie dan had je zelf een evenement moeten regelen![]()
WTF
Maar was dat niet slagbal?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat laatste evenement van Moraima beviel iedereen, zowel binnen als buiten de loods. Zoe is het zelfs zo goed bevallen dat ze het morgen weer gaat doen. Maar dan moet Morrie van haar wel even de regels duidelijk op het bord zetten want dat was vorige keer niet zo goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |