Nóg meer gezeik als ze er iets van zeggen, hoop gejank en gezeur, ik zou wel uitkijken, lekker laten gaan en dan komt ze vanzelf op de stipquote:Op woensdag 26 april 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben wel irritaties maar ze zeggen er verder niets van, ik snap daar niets van. Zo'n snotneus.
Denk dat ze Zoe als pion niet kwijt wil rakenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben wel irritaties maar ze zeggen er verder niets van, ik snap daar niets van. Zo'n snotneus.
Waarschijnlijk zeggen ze dat wel maar krijgen wij dat niet te zien want we weten allemaal hoe FEBO functioneertquote:Op woensdag 26 april 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GJ zag Zoe eigenlijk ook liever gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 22:47 schreef Flow3r het volgende:
Wendy en Zoe zijn niet zo close hoor, de verbindende factor is Babette
Was dat vandaag? oh gisteren .. dat heb ik gemist denk ikquote:Op woensdag 26 april 2023 22:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er komen wel steeds meer irritaties
Babs had ook al in de gaten dat Zoe er steeds tussen komt met onzinnige dingen als "zitten mijn wimpers nog goed, heb ik een vlek op mijn wang, zit er iets tussen mijn tanden ? Om de aandacht naar haar te laten krijgen
Dat heeft Babs gezegd toen ze met Wendy en Jeff op de blauwe stoelen zat
ik geloof gisteravond
Kan het niet meer terugvinden, het licht was al uit in de loods, denk dat het erg laat was, 1 uur of zo , iedereen was al naar bedquote:Op woensdag 26 april 2023 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was dat vandaag? oh gisteren .. dat heb ik gemist denk ik![]()
Ik ben iig blij dat mensen het zien, maar als je dat soort gedrag niet aanpakt , en afstraft dan denkt ze dat ze alles maar kan maken als jongste
Het licht was al uit, dus zwart/ wit beeld, en alleen Wendy , Babs en Jeff als ik het goed heb, was misschien zelfs rond 2 uur of zo , Babs fluisterde hetquote:Op woensdag 26 april 2023 22:50 schreef Puzzie het volgende:
Zo maar ff kijken of daar ergens een filmpje van is
Gejank en gezeur, dat vind ik dan wel weer leukquote:Op woensdag 26 april 2023 22:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nóg meer gezeik als ze er iets van zeggen, hoop gejank en gezeur, ik zou wel uitkijken, lekker laten gaan en dan komt ze vanzelf op de stip
Wat zoek je precies ?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:50 schreef Puzzie het volgende:
Zo maar ff kijken of daar ergens een filmpje van is
Shit . nou ja straks toch maar ff zoeken op het webquote:Op woensdag 26 april 2023 22:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het licht was al uit, dus zwart/ wit beeld, en alleen Wendy , Babs en Jeff als ik het goed heb, was misschien zelfs rond 2 uur of zo , Babs fluisterde het
Babs fluistert altijd alsof de Russen meeluisterenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het licht was al uit, dus zwart/ wit beeld, en alleen Wendy , Babs en Jeff als ik het goed heb, was misschien zelfs rond 2 uur of zo , Babs fluisterde het
Dat zou ook kunnen, dat ze haar toch een beetje in hun groepje willen houden.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ze Zoe als pion niet kwijt wil raken
Oh jee ehm , ja dat weet ik dus nietquote:
Dat laatste evenement van Moraima beviel iedereen, zowel binnen als buiten de loods. Zoe is het zelfs zo goed bevallen dat ze het morgen weer gaat doen. Maar dan moet Morrie van haar wel even de regels duidelijk op het bord zetten want dat was vorige keer niet zo goed..quote:Op woensdag 26 april 2023 22:51 schreef Puzzie het volgende:
Zoe , Mory zei net ik wil niet twee uur boem boem
Zoe:'ja sorrie dan had je zelf een evenement moeten regelen![]()
WTF
Maar was dat niet slagbal?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat laatste evenement van Moraima beviel iedereen, zowel binnen als buiten de loods. Zoe is het zelfs zo goed bevallen dat ze het morgen weer gaat doen. Maar dan moet Morrie van haar wel even de regels duidelijk op het bord zetten want dat was vorige keer niet zo goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |