ik vind het overdreven lachen en gieren van Eunice juist irritantquote:Op donderdag 27 april 2023 01:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat doet Eunie ook , alleen gaat zij zogenaamd giechelen en hard lachen en verlegen doen
Dat vind ik ook wel grappig , Bep doorziet Eunie goed .. En weet ook hoe ze vragen moet omzeilen
Iedereen mag zich psycholoog noemen (behalve in de GGZ).quote:
Ja en Eunie denkt dat ze alles weet .. mensen dingen wil leren , maar ik denk dat eunie nog veel te leren heeftquote:
Ja , ik kan er nu wel beter tegen maar Eunie houdt wel van uitdagen en grenzen aftasten en dat harde lachen zie ik soms als weglachen , houding geven .quote:Op donderdag 27 april 2023 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind het overdreven lachen en gieren van Eunice juist irritant
Eunie gaat het nooit lerenquote:Op donderdag 27 april 2023 01:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en Eunie denkt dat ze alles weet .. mensen dingen wil leren , maar ik denk dat eunie nog veel te leren heeft
Kamasutraquote:Op donderdag 27 april 2023 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh nee hè, straks wil ze weer een boek bestellen
Dus terecht dat Jeff m weg heeft gestuurd... dat mirty dat niet heeft geroken of is dat omdat ze uit de provincie komt?quote:Op donderdag 27 april 2023 01:03 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy verlaat het pand en zegt ter besluit dat Jerrold stonk
Daarom vond ik het ook wel mooi gesprek! Verschil in generaties en sneaky Tiano die ondertussen stond DJ-en maar vast met een half oor stond mee te luisterenquote:Op donderdag 27 april 2023 01:01 schreef Kakadylo het volgende:
Het lijken wel twee volwassenen tegenover twee tieners
Ze doet natuurlijk wel een studie , en zij is geen psycholoog natuurlijk , heeft ze ook nooit gezegdquote:Op donderdag 27 april 2023 01:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Iedereen mag zich psycholoog noemen (behalve in de GGZ).
Nou Wendy, Babet, Eunice en Tiano zijn toch dezelfde generatie, alleen Mirthe is een stuk jongerquote:Op donderdag 27 april 2023 01:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[..]
Daarom vond ik het ook wel mooi gesprek! Verschil in generaties en sneaky Tiano die ondertussen stond DJ-en maar vast met een half oor stond mee te luisteren
Je kan Tiano van de straat halenquote:Op donderdag 27 april 2023 01:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook wel mooi gesprek! Verschil in generaties en sneaky Tiano die ondertussen stond DJ-en maar vast met een half oor stond mee te luisteren
Ja is waar, maar toch vind ik Babette en Wendy jonger overkomen in doen en laten dan Eunicequote:Op donderdag 27 april 2023 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Wendy, Babet, Eunice en Tiano zijn toch dezelfde generatie, alleen Mirthe is een stuk jonger
Rokers mogen we niet meer zien. Mssn dat er zo nog weer beeld komt als ze staan tandenpoetsen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |