Vast maar het was Mory;s spel ideequote:Op donderdag 27 april 2023 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Wist Bern dan, als gymdocent, niet de juiste regels? zoiets zou je toch verwachten
Ik vraag me afquote:Op donderdag 27 april 2023 09:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh bah ja Zoe![]()
Dat soort opmerkingen vind ik echt niet kunnen van Zoe
Honkbalquote:Op donderdag 27 april 2023 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Softbal zelf nooit gedaan met gym..
En je had ook dat een bal op een paal moest zetten en dan slaan. Hoe heet dat dan?
zijn mss verschillende regelsquote:Op donderdag 27 april 2023 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Wist Bern dan, als gymdocent, niet de juiste regels? zoiets zou je toch verwachten
Op een slag statief , ik ken het wel jaquote:Op donderdag 27 april 2023 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Softbal zelf nooit gedaan met gym..
En je had ook dat een bal op een paal moest zetten en dan slaan. Hoe heet dat dan?
Zei Zoe dit dan? Volgens mij keek ze alleen.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me af
Als ice dergelijke opmerkingen zou maken
Hoe er dan gereageerd zou worden ..
De FEBO mag hier echt wel wat mee doen ( mijn mening)
Cricket krijg je hem ook aangegooid slag en softbal ookquote:Op donderdag 27 april 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dan wordt de bal gegooid naar de slagman
Zoe zei dinsdag weer dat Ice haar zat uit te dagen en de volgende heeft zr schijt ern pakt (?) ze hem op zijn bekquote:Op donderdag 27 april 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me af
Als ice dergelijke opmerkingen zou maken
Hoe er dan gereageerd zou worden ..
De FEBO mag hier echt wel wat mee doen ( mijn mening)
Ik geloof helemaal niks van dat uitdaag verhaalquote:Op donderdag 27 april 2023 09:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe zei dinsdag weer dat Ice haar zat uit te dagen en de volgende heeft zr schijt ern pakt (?) ze hem op zijn bek
Dat vindt echt ziek
[Bij softbal bestaat die variatie ook met een werperquote:Op donderdag 27 april 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dan wordt de bal gegooid naar de slagman
En niet eens te ontwijken, ze loopt zo van de een naar de ander dat ze steeds op beide streams aanwezig is.quote:
Bij Honkbal wordt er boven handdgegooid en bij slagbal onderhands volgens Googlequote:Op donderdag 27 april 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cricket krijg je hem ook aangegooid slag en softbal ook
Zijn allemaal variaties op hetzelfde
Jaaquote:Op donderdag 27 april 2023 09:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En niet eens te ontwijken, ze loopt zo van de een naar de ander dat ze steeds op beide streams aanwezig is.
Zo te lezen zei Zoë dat niet ze keek er na lees ik uit dat berichtquote:Op donderdag 27 april 2023 09:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh bah ja Zoe![]()
Dat soort opmerkingen vind ik echt niet kunnen van Zoe
Die is niet goed hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 09:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe zei dinsdag weer dat Ice haar zat uit te dagen en de volgende heeft zr schijt ern pakt (?) ze hem op zijn bek
Dat vindt echt ziek
O tik ik ook net, zijn niet de woorden van Zoëquote:Op donderdag 27 april 2023 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zei Zoe dit dan? Volgens mij keek ze alleen.
Ja maar als die gasten ook nog een bal moeten aanwerpen zodat de slagpersoon de bal kan raken duurt het spel wel heel erg langquote:Op donderdag 27 april 2023 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bij Honkbal wordt er boven handdgegooid en bij slagbal onderhands volgens Google
quote:Op donderdag 27 april 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O tik ik ook net, zijn niet de woorden van Zoë
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |