Tweede Koningsdag!quote:Op woensdag 26 april 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
al is er vandaag mss verdienopdracht komen de boodschappen vrijdag pas binnen . gaat leuk worden dan
Ooh ja dat hebben we ook nog vandaag... dat zal ook wel weer met veel tegenzin in elkaar geflanst worden...quote:Op woensdag 26 april 2023 07:27 schreef cinsan het volgende:
is het vandaag dat ze hun speeches moeten houden voor managerschap
Laat ze dan maar een opdracht krijgen die 2 dagen duurt, de Koningsdagspelen of zoiets.quote:Op woensdag 26 april 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
al is er vandaag mss verdienopdracht komen de boodschappen vrijdag pas binnen . gaat leuk worden dan
och uiteindelijk word het toch zoe die er een zooi van gaat maken met veel irritatiesquote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat hebben we ook nog vandaag... dat zal ook wel weer met veel tegenzin in elkaar geflanst worden...
In de brief stond dat ze het serieus moesten nemenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat hebben we ook nog vandaag... dat zal ook wel weer met veel tegenzin in elkaar geflanst worden...
Of de rotzakken kiezen iemand uit die echt niet wil..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
och uiteindelijk word het toch zoe die een zooi van gaat maken heel de maand word regelrechte ramp met veel irritaties
De maand van de manipulatie, want dat is wat ze zullen doen om haar dingen te laten bestellen voor eigen gebruik.quote:Op woensdag 26 april 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
och uiteindelijk word het toch zoe die een zooi van gaat maken heel de maand word regelrechte ramp met veel irritaties
Ha ja heb ik gehoord gisteren... ze zullen het niet laten merken maar ondertussen...quote:Op woensdag 26 april 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de brief stond dat ze het serieus moesten nemen
ja en volgende week stemming waarvan de uitslag al vaststaat .quote:Op woensdag 26 april 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de brief stond dat ze het serieus moesten nemen
ze mogen niet niet meer zeggen dat ze niet willenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Of de rotzakken kiezen iemand uit die echt niet wil..
tuurlijk en zooi wil veel hulp van icequote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
De maand van de manipulatie, want dat is wat ze zullen doen om haar dingen te laten bestellen voor eigen gebruik.
Ze zijn allemaal( degene die verkiesbaar zijn) naar achter geroepenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ha ja heb ik gehoord gisteren... ze zullen het niet laten merken maar ondertussen...
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal( degene die verkiesbaar zijn) naar achter geroepen
Dat ze dit serieus MOETEN aanpakken
Neej oké maar je weet toch welke bewoner wil en welke echt niet..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze mogen niet niet meer zeggen dat ze niet willen
Jaja heb ik meegekregen... dus gewoon doen net alsof..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal( degene die verkiesbaar zijn) naar achter geroepen
Dat ze dit serieus MOETEN aanpakken
Tv momentjes moet gemaakt worden.quote:Op woensdag 26 april 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja heb ik meegekregen... dus gewoon doen net alsof..
Zal wel wat tegenover staanquote:Op woensdag 26 april 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja heb ik meegekregen... dus gewoon doen net alsof..
Toneelstukje dus... lekker geloofwaardig.
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tv moet gemaakt worden.
En ze willen geen verkiezingen zonder campagne vooraf.
Ik zeg doen... lekker vroeg...quote:Op woensdag 26 april 2023 07:55 schreef spapaars het volgende:
Stel voor dat ze morgen worden wakker gemaakt met het Wilhelmus luid in de slaapkamers.
Ja niemand wil dat mogen duidelijk zijn. Daarom zou het zo mooi zijn juist nu iemand te kiezen die niet wilquote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ha ja heb ik gehoord gisteren... ze zullen het niet laten merken maar ondertussen...
Dat is duidelijk genoeg er zijn er een paar die de maand juli willen die zou ik er nu op zettenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej oké maar je weet toch welke bewoner wil en welke echt niet..
Met 7 cm per uur zou dat moeten lukken vandaag.quote:
Die gaat echt niet op haar bek, Babette of Wendy zullen wel de hele dag bij haar zittenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
ergens wil ik dat zoe geen manager word , ze loopt nu al naast haar schoenen en commandeert iedereen, en anders zijds wil ik zoe heel graag op hare bek zien gaan
Ja ik zag het, maar het kon zijn dat hij snel was gaan plassenquote:
Maar dat is ook de enige die nu fris isquote:Op woensdag 26 april 2023 08:13 schreef spapaars het volgende:
De enigste die moest opschieten om op tijd in de slaapkamer te zijn was JW, die stond onder de douche.
Ja maar die was wel op tijd volgens mij.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:13 schreef spapaars het volgende:
De enigste die moest opschieten om op tijd in de slaapkamer te zijn was JW, die stond onder de douche.
Die trekt haar roze broek alleen aan denk ikquote:Op woensdag 26 april 2023 08:15 schreef Dotteke het volgende:
En ja hoor daar komt Moraima omhoog die moet zich nu aankleden met iedereen op de kamer dat zal ze niet leuk vinden denk ik.
Ik vind dat echt goor staan die broek bij haar. Het tekent zo af. Ze kan beter een zwarte aan doen of zo.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die trekt haar roze broek alleen aan denk ik
weet dat bij de eliminatie van gj de zoemer ook zo vroeg gingquote:Op woensdag 26 april 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Wat zegt Janet nu dat vorige week ook het alarm al om 8 uur ging?
I
niks zielig bed uit zoals iedereen ook bern is uitslaperquote:Op woensdag 26 april 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Babette vindt het zielig voor Moraima omdat deze pas tegen 11.30 uur opstaat
Vind dit juist mooi, Zou ook mooi zijn om 6 uur of zo, dan ligt iedereen nog in bedquote:Op woensdag 26 april 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
niks zielig bed uit zoals iedereen ook bern is uitslaper
Viel mij ook opquote:Op woensdag 26 april 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe vergeet een behabandje om te doen. Ze had net een dikke knuffel met Babette.
Zoë over dat het bed bewoog Isaac is daar niet blij mee, kreeg het niet helemaal mee
Is dit het clubje?quote:Op woensdag 26 april 2023 08:08 schreef greysbones het volgende:
@:Freshfruit
@:Aardbeienmoes
@:Kinkijan
@:Happycharly
Alarmmmmm
Liever niet, hoe minder hoe saaier.quote:
Dacht eerst die doet een trui aan met een mouw of zo. Maar nee een gewone truiquote:
Mooi op tijdquote:
Marciano had het over misschien een 24 uurs opdracht dan waren ze morgen nog op tijd klaar??quote:Op woensdag 26 april 2023 08:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liever niet, hoe minder hoe saaier.
1 ze zijn zo vroeg gewekt omdat ook dat manager dingetje vandaag moet worden gedaan.
2 lange opdracht
Het is maar een grapje johquote:
en cochingsgesprek dacht ikquote:Op woensdag 26 april 2023 08:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liever niet, hoe minder hoe saaier.
1 ze zijn zo vroeg gewekt omdat ook dat manager dingetje vandaag moet worden gedaan.
2 lange opdracht
Ik luister die onzin eigenlijk nooit. In het begin nog wel maar volgens mij is het allemaal al bekend wie het gaat worden.quote:
Dat gun ik haar welquote:Op woensdag 26 april 2023 08:31 schreef D. het volgende:
Kan Babette lekker koningsdag vieren in Maastricht
Klaar voor de startdansjequote:Op woensdag 26 april 2023 08:32 schreef spapaars het volgende:
Koningsdagspelen met meerdere spelletjes die ze moeten spelen.
ZooWie is de enige die wil, daar kan Febo geen moer aan doen, als de rest niet wil pitchen ze allemaal een kutverhaaltjequote:Op woensdag 26 april 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik luister die onzin eigenlijk nooit. In het begin nog wel maar volgens mij is het allemaal al bekend wie het gaat worden.
Veel ingewikkelder zullen ze het niet maken.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klaar voor de startdansje
Koekhappen
Spijker poepen
Ring gooien
Ze wilden zo snel mogelijk van hem af.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:36 schreef Harry het volgende:
De vorige keer dat het Alarm rond 08.10 uur ging was bij de Eliminatie van GJ.
Wat een grootheidswaanzinquote:Op woensdag 26 april 2023 08:39 schreef Harry het volgende:
Een kaartje voor een festival krijg je nu niet meer, zegt Zoe.
Marciano: ik denk dat je wel op de Gastenlijst komt.
Babbel was nog snel effe douchen?quote:Op woensdag 26 april 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Nou kom maar op met die boete de minuut was al lang voorbij
hannelore moet mss ook nog tanden poetsenquote:Op woensdag 26 april 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Nou kom maar op met die boete de minuut was al lang voorbij
Hier moeten ze echt een sanctie tegenover zetten 1 minuut is 1 minuutquote:Op woensdag 26 april 2023 08:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbel was nog snel effe douchen?
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 08:47 schreef 5thencounter het volgende:
Moeten ze alle coupletten nazingen?
Naspelen op de triangelquote:Op woensdag 26 april 2023 08:47 schreef 5thencounter het volgende:
Moeten ze alle coupletten nazingen?
Ze vragen altijd aan de scheids of ze nog mogen plassenquote:Op woensdag 26 april 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier moeten ze echt een sanctie tegenover zetten 1 minuut is 1 minuut
1 loods minuutquote:Op woensdag 26 april 2023 08:51 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere, hoe lang duurt een kaart pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2023 08:53 schreef 5thencounter het volgende:
Allemaal een coupletje zingenGeen idee hoe je het hebt gedaan.. Aah dubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het Wilhelmus heeft 15 coupletten
Dus kom je er 2 tekort
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ga klagen bij Willemquote:Op woensdag 26 april 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee hoe je het hebt gedaan
Maar het Wilhelmus heeft 15 coupletten
Dus kom je er 2 tekort
Daar hebben ze al genoeg van..quote:Op woensdag 26 april 2023 08:57 schreef Varen het volgende:
Bij Janet zag je even de kaart, het zijn speelkaarten
Bij meerdere zag je de kaart.. Eunice heeft iig iets van een rode koning of vrouw.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:57 schreef Varen het volgende:
Bij Janet zag je even de kaart, het zijn speelkaarten
quote:Op woensdag 26 april 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
Degene met schoppenvrouw moet naar huis
Toch altijd nog meer vertrouwen in haar..quote:Op woensdag 26 april 2023 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel heeft ook een joker, zij is ook de lul voor alle coupletten
quote:Op woensdag 26 april 2023 09:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Zoe tot haar 16e een speen heeft gehad, zo'n mond en tong heeft ze.
quote:Op woensdag 26 april 2023 09:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Zoe tot haar 16e een speen heeft gehad, zo'n mond en tong heeft ze.
Zingend onthoud je het beterquote:Op woensdag 26 april 2023 09:05 schreef chufi het volgende:
Nee Erik.. niet zingen . Voordragen is genoeg
Armoe troefkaartquote:Op woensdag 26 april 2023 09:01 schreef Deisyy het volgende:
Ī10 voor een overgebleven joker, het is wel armoe troef hoor.
Joh laat die man lekker zingen...quote:Op woensdag 26 april 2023 09:05 schreef chufi het volgende:
Nee Erik.. niet zingen . Voordragen is genoeg
Ja dat is echt wel pittig hoor.. ik zou het iig niet kunnen.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:04 schreef Ebinas het volgende:
1'tje is goed te doen.
Maar 15 echt niet, zeker daar niet in zo'n rumoerige omgeving
Japan heeft de oudstequote:Op woensdag 26 april 2023 09:07 schreef lojanda het volgende:
Wel weer iets opgestoken van deze opdracht.. wist niet dat ons volkslied het oudste van de wereld is
oh je begint ze al zo ................. ik kan dat nieeeeeeeeeeeettttttttttttttttttquote:Op woensdag 26 april 2023 09:08 schreef Harry het volgende:
Zoe: Marciano, dit is toch niet leuk!! Ik dacht jokers zijn altijd vrij.......
Moeten meer doenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:05 schreef Deisyy het volgende:
JW gaat voor het gemak hardop zitten oefenen
Idd één couplet is goed te doen maar wat je zegt alle coupletten wordt héél moeilijk.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:06 schreef schizolientje het volgende:
maar i.p. moeten ze toch het couplet leren wat ze op papier hebben en voordragen. Dat moet je toch kunnen. Alle coupletten zou ik niet kennen
Misschien krijgen ze extra geld als ze het muzikaal kunnen begeleidenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Joh laat die man lekker zingen...
quote:Op woensdag 26 april 2023 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie was zo blij met haar joker..
[ afbeelding ]
Allemaal 1, behalve Zoe en Bpequote:Op woensdag 26 april 2023 09:11 schreef schizolientje het volgende:
moeten ze nu 1 of alle coupletten
quote:Op woensdag 26 april 2023 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 april 2023 09:08 schreef Harry het volgende:
Zoe: Marciano, dit is toch niet leuk!! Ik dacht jokers zijn altijd vrij.......
ZIe SVquote:Op woensdag 26 april 2023 09:11 schreef schizolientje het volgende:
moeten ze nu 1 of alle coupletten
Toen ik op de middelbare school zat was er een school ( mavo)waarbij de leerlingen het hele Wilhelmus moesten leren. Of dat voor alle Mavo leerlingen in heel het land was weet ik niet.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is echt wel pittig hoor.. ik zou het iig niet kunnen.
Ik ken wel het Wilhelmus zoals we het met Koningsdag zingen maar verder niet.
Die blijdschap duurde niet langquote:Op woensdag 26 april 2023 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Heb niet veel met haar op.quote:
Dat was niet bij alle Mavo’s.. gelukkig nietquote:Op woensdag 26 april 2023 09:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school zat was er een school ( mavo)waarbij de leerlingen het hele Wilhelmus moesten leren. Of dat voor alle Mavo leerlingen in heel het land was weet ik niet.
Ze hebben tot 1 uur ?quote:Op woensdag 26 april 2023 09:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb niet veel met haar op.
Maar ik zou het ook niet doen, zou dat daar nooooooooooooooooooooooooit kunnen
Wat in 1 week thuis nog niet
Voor God wil ik belijdenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:14 schreef Ebinas het volgende:
Mora denkt nu al te weten dat ze die van haar niet haalt.
Doorzettingsvermogen van een ...tja wat?
Niets
1 wel, 2 ook nog.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben tot 1 uur ?
Is wel te doen
In 2 delen en 100 x opzeggen
Ze moeten vanavond pas zei de Stemquote:Op woensdag 26 april 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben tot 1 uur ?
Is wel te doen
In 2 delen en 100 x opzeggen
Heel leuke opdracht dit.. zijn ze wel weer de hele dag zoet meequote:Op woensdag 26 april 2023 09:14 schreef Sociologica het volgende:
Hey morning
Leuke opdracht! Iedereen een coupletje Wilhelmus en Babs en Zoe het hele pakket begrijp ik?
Wanneer is het showtime? Tot 5 uur hebben ze?
Edit: oh Babs en Zoe hoeven niet sowieso alles te doen. Alleen als iemand z’n couplet vergeet
Ja, met 1 en nu dit al zeggen.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor God wil ik belijden
*hoest hoest
*ha ha
Ik weet het niet meer
*applaus
quote:Op woensdag 26 april 2023 09:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor God wil ik belijden
*hoest hoest
*ha ha
Ik weet het niet meer
*applaus
Babs 2 tot en met 8quote:Op woensdag 26 april 2023 09:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
1 wel, 2 ook nog.
Maar 15 echt niet al zeg ik het 1000 x op.
Het is ook een tekst van "het zal me boeien"
Is wel 25Ī minder..quote:Op woensdag 26 april 2023 09:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb niet veel met haar op.
Maar ik zou het ook niet doen, zou dat daar nooooooooooooooooooooooooit kunnen
Wat in 1 week thuis nog niet
Oh wacht even. Lampie hier.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs 2 tot en met 8
Zoe 9 tot en met 15
JWquote:Op woensdag 26 april 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
Met wie is mirthe helemaal klaar met Erik ?
Ja ze vroeg aan Erik hoe je Oebliehoorn moest uitsprekenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 26 april 2023 09:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh wacht even. Lampie hier.
Ze kunnen het natuurlijk verdelen.
Zie je .... nu begrijp je waarom 15 mijn nooit gaat lukken
Ah 25Ī per stuk dus niet alles of niks. Was leuker geweest als het 15x goed moest en dan 2x joker Zoe/Babette mogen inzetten voor een fout. Maar die win kans zal wel te laag zijn en er moet sowieso wat geld worden gewonnen voor etenquote:
Ja ik hoorde ook Erik jaquote:Op woensdag 26 april 2023 09:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze vroeg aan Erik hoe je Oebliehoorn moest uitspreken
Dit is waar het over gaat? Hahahahahaquote:Op woensdag 26 april 2023 09:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze vroeg aan Erik hoe je Oebliehoorn moest uitspreken
Daar heeft ze wel een punt.. komt alleen maar negatieve poep uit zijn mond en weet alles beterquote:Op woensdag 26 april 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
Weet altijd alles beter
Bemoeit zich overal mee
Bla bla
Boze mirthe
Neequote:Op woensdag 26 april 2023 09:19 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Dit is waar het over gaat? Hahahahaha
Erik zou achter Miertjes rug om " altijd lastig" gemurmeld hebbenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:19 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Dit is waar het over gaat? Hahahahaha
Neeheee het was JWquote:Op woensdag 26 april 2023 09:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik zou achter Miertjes rug om " altijd lastig" gemurmeld hebben
Nee JWquote:Op woensdag 26 april 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
Dus JW zei het maar Erik is nu volgens haar de boosdoener? Of gaat dit gescheld over JW.quote:
Erik heeft er niets mee te maken, Mirthe vroeg iets aan Erik en JW bemoeide zich er op een vervelende manier mee.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:22 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Dus JW zei het maar Erik is nu volgens haar de boosdoener? Of gaat dit gescheld over JW.
Sorry miste het moment precies
Top thxquote:Op woensdag 26 april 2023 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft er niets mee te maken, Mirthe vroeg iets aan Erik en JW bemoeide zich er op een vervelende manier mee.
Gewoon in zijn gezicht en luid zeggen, als je het beter weet moet je het ook maar eens beter doen en anders je mond houden.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een punt.. komt alleen maar negatieve poep uit zijn mond en weet alles beter
Heb dit filmpje ook bij het SV gezetquote:Op woensdag 26 april 2023 09:06 schreef spapaars het volgende:
Het Wilhelmus klinkt, en ze moeten kaarten pakken.
https://streamable.com/163178
[ afbeelding ]
Het is ook een grote egoïst, heeft zelf zijn gewenste drumstel gekregen, maar staat op rood voor de andere muziekinstrumenten.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:22 schreef Deisyy het volgende:
Hij kan alleen af en toe tegen Eunice aardig doen
Die man denkt dat hij alles heeft meegemaakt en beter weet
En hij doet niets beter, hij spreekt zichzelf tegen
Dit was een druppel
Het is echt een nare man, met zijn denigrerende toontje ook elke keer.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook een grote egoïst, heeft zelf zijn gewenste drumstel gekregen, maar staat op rood voor de andere muziekinstrumenten.
Ze sloeg nu met haar couplet ergens tegenaanquote:Op woensdag 26 april 2023 09:24 schreef pingu66 het volgende:
Gister zei Mirthe nog dat ze nooit boos wordt of haar stem verheft. Alle als iemand d haar echt naait/ pijn doet.
Dat Zoë het lukt het hele volkslied instudeerd kunnen ze wel vergeten.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:25 schreef Ebinas het volgende:
Wendy stelt zoe voor om 12 uur te kijken wie het kent.
En dan denk ik (invulling) pas het restant leren
Zo leer ik ook het bestequote:Op woensdag 26 april 2023 09:30 schreef Ebinas het volgende:
Bep gaat het helemaal uitschrijven (om te leren)
Dat helpt vaak wel.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:30 schreef Ebinas het volgende:
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 26 april 2023 09:31 schreef Ebinas het volgende:
Doe er maar gek mee, dat leert wss echt wel
" met alle respect" zo begint die dan zijn zin om vervolgens te zeggen dat iemand of iedereen dom is,niks kan,lui is,niet kan koken etc etcquote:Op woensdag 26 april 2023 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt een nare man, met zijn denigrerende toontje ook elke keer.
Ze doet echt haar best tot nu toe en bedenkt strategienquote:Op woensdag 26 april 2023 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat helpt vaak wel.
Als ze het maar niet telkens gaat zingen zoals net, want dan gaat hij hier op mute
Als hij zijn zin met "met alle respect" begint weet je dat er rottigheid uit zijn mond gaat komen.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
" met alle respect" zo begint die dan zijn zin om vervolgens te zeggen dat iemand of iedereen dom is,niks kan,lui is,niet kan koken etc etc
Zoe maakt er vooral de grote Zoe show van.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze doet echt haar best tot nu toe en bedenkt strategien
Gaat nu zelfs Zoe nog ondersteunen, alleen die begint al weer over iets anders
Of Moraima die is ook vaak niet te verstaanquote:Op woensdag 26 april 2023 09:30 schreef spapaars het volgende:
Wil wel horen hoe Imadingedingeding dat gaat uitvoeren met zijn gebrabbel.
Ook nu weer. Ipv manager op de stip en wegwezenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe maakt er vooral de grote Zoe show van.
Is toch erg.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef ledn81 het volgende:
Rupi tegen een mopperende Morrie : "Die van jou wordt toch geleerd door Babet"
Dat zou ook de eerste zijn die ik gegarandeerd zou leren… dat wordt echt nietsquote:Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef ledn81 het volgende:
Rupi tegen een mopperende Morrie : "Die van jou wordt toch geleerd door Babet"
Ja ik had geen keuze want het was de laatste kaart die ooooover waaas.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe maakt er vooral de grote Zoe show van.
Erger is dat ze anderen ook continue afleidquote:Op woensdag 26 april 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
Zoe gaat eerst maar eens make-uppen
Veel belangrijker
Niemand had een keuze want ze konden de kaarten niet zien.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja ik had geen keuze want het was de laatste kaart die ooooover waaas.
En jullie weeeeel.
make uppen bij zooi duurt langer dan het wilhelmus zingenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
Veel belangrijker
Houdt ze d'r klep tenminste even dicht, ze leidt iedereen af met haar geblaat.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
Veel belangrijker
2de zoe is morriequote:Op woensdag 26 april 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Die Morrie moet ook eens een schop onder haar hol krijgen,ben er een beetje klaar mee.
Alles leuk en aardig maar je kan het ook gewoon proberen.
Ja daarom Zoë zeurt om het zeurenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand had een keuze want ze konden de kaarten niet zien.
Zeikerd!
Inderdaad, vooraf al gaan roepen dat je het niet kan.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Die Morrie moet ook eens een schop onder haar hol krijgen,ben er een beetje klaar mee.
Ze ontvangt tot nu toe bij iedere faal complimenten, gelach om dat ze zo komisch is en applaus.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
erger krijgt ze applaus voorquote:Op woensdag 26 april 2023 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, vooraf al gaan roepen dat je het niet kan.
En dat wordt door de anderen heel normaal gevonden
Dan ging het vaak wel om iets fysieks dat ze eerst niet wilde doen en dan toch deed, soms met en soms zonder succes. Weet niet of er applaus zal klinken als iedereen ziet dat ze 0 probeertquote:Op woensdag 26 april 2023 09:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze ontvangt tot nu toe bij iedere faal complimenten, gelach om dat ze zo komisch is en applaus.
Die gaat echt niet haar best doen.
Heb altijd het gevoel dat hij de rol van een soort Huub uit DGK bij hem vond passen.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
Jeff geeft maar weer eens aan
Dat zijn hele ik ben de beste een act is
Dat is ook wat hij tussen neus en lippen door vaak heeft gezegdquote:Op woensdag 26 april 2023 09:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb altijd het gevoel dat hij de rol van een soort Huub uit DGK bij hem vond passen.
Alleen andere tijden, hij doet pogingen maar er wordt een rem opgezet.
(mijn invulling, aanname en wat dan ook. zet het er maar even bij)
Mwahh, de muur = gematst, trampoline idem, luchtkussen, stier niet haar best doen.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:47 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Dan ging het vaak wel om iets fysieks dat ze eerst niet wilde doen en dan toch deed, soms met en soms zonder succes. Weet niet of er applaus zal klinken als iedereen ziet dat ze 0 probeert
Dat kan hij beter over zijn geile kirrende vriendin zeggenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:25 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. JW achter Miertjes rug om fluisteren.. "Ze moet altijd moeilijk doen"
[ afbeelding ]
Dat werkte voor mij ook altijd het beste..quote:Op woensdag 26 april 2023 09:30 schreef Ebinas het volgende:
Beter in stilte iddquote:Op woensdag 26 april 2023 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat helpt vaak wel.
Als ze het maar niet telkens gaat zingen zoals net, want dan gaat hij hier op mute
Klopt wel wat je zegt ja. Maar toch. Dit is voor mijn gevoel 1 vd eerste puur studeer dingetjes. Komt werkelijk niets fysieks aan te pas. Ik zou het dan nog zwaarder opnemen als medebewoner als ze totaal niet probeert. Maar we zullen zien, dat ze faalt weten we iig zekerquote:Op woensdag 26 april 2023 09:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwahh, de muur = gematst, trampoline idem, luchtkussen, stier niet haar best doen.
Alleen gooien (mikken) en armkracht (boksbal) is ze goed en dan zie ik haar wel haar best doen.
En dan zelf volledig respectloos te zijn naar andere bewoners.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
" met alle respect" zo begint die dan zijn zin om vervolgens te zeggen dat iemand of iedereen dom is,niks kan,lui is,niet kan koken etc etc
Je mist het klaverjassen?quote:Op woensdag 26 april 2023 09:54 schreef ledn81 het volgende:
Wie heeft dit bedacht bij de FEBO. De hele dag dat domme oefenen van coupletten
"ik ken dit woord niet"
"ik kan dit echt niet"
![]()
een half uurtje leuk, maar niet de hele dag
Gaat dit over Jeff?quote:Op woensdag 26 april 2023 09:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan zelf volledig respectloos te zijn naar andere bewoners.
Oh zeker ja dit punt is idd een andere uitdaging.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:55 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt ja. Maar toch. Dit is voor mijn gevoel 1 vd eerste puur studeer dingetjes. Komt werkelijk niets fysieks aan te pas. Ik zou het dan nog zwaarder opnemen als medebewoner als ze totaal niet probeert. Maar we zullen zien, dat ze faalt weten we iig zeker
Zij komt echt uit een eiquote:Op woensdag 26 april 2023 09:55 schreef pingu66 het volgende:
Bern wil Zoe wel helpen met het leren.
Marciano zegt doe je dat met of zonder melodie?
Met zegt Bern.
Zoë maar hoe weet je de melodie dan hoe kom je eraan?!?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |