Ze doet echt haar best tot nu toe en bedenkt strategienquote:Op woensdag 26 april 2023 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat helpt vaak wel.
Als ze het maar niet telkens gaat zingen zoals net, want dan gaat hij hier op mute
Als hij zijn zin met "met alle respect" begint weet je dat er rottigheid uit zijn mond gaat komen.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
" met alle respect" zo begint die dan zijn zin om vervolgens te zeggen dat iemand of iedereen dom is,niks kan,lui is,niet kan koken etc etc
Zoe maakt er vooral de grote Zoe show van.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze doet echt haar best tot nu toe en bedenkt strategien
Gaat nu zelfs Zoe nog ondersteunen, alleen die begint al weer over iets anders
Of Moraima die is ook vaak niet te verstaanquote:Op woensdag 26 april 2023 09:30 schreef spapaars het volgende:
Wil wel horen hoe Imadingedingeding dat gaat uitvoeren met zijn gebrabbel.
Ook nu weer. Ipv manager op de stip en wegwezenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe maakt er vooral de grote Zoe show van.
Is toch erg.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef ledn81 het volgende:
Rupi tegen een mopperende Morrie : "Die van jou wordt toch geleerd door Babet"
Dat zou ook de eerste zijn die ik gegarandeerd zou leren… dat wordt echt nietsquote:Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef ledn81 het volgende:
Rupi tegen een mopperende Morrie : "Die van jou wordt toch geleerd door Babet"
Ja ik had geen keuze want het was de laatste kaart die ooooover waaas.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe maakt er vooral de grote Zoe show van.
Erger is dat ze anderen ook continue afleidquote:Op woensdag 26 april 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
Zoe gaat eerst maar eens make-uppen
Veel belangrijker
Niemand had een keuze want ze konden de kaarten niet zien.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja ik had geen keuze want het was de laatste kaart die ooooover waaas.
En jullie weeeeel.
make uppen bij zooi duurt langer dan het wilhelmus zingenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
Veel belangrijker
Houdt ze d'r klep tenminste even dicht, ze leidt iedereen af met haar geblaat.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
Veel belangrijker
2de zoe is morriequote:Op woensdag 26 april 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Die Morrie moet ook eens een schop onder haar hol krijgen,ben er een beetje klaar mee.
Alles leuk en aardig maar je kan het ook gewoon proberen.
Ja daarom Zoë zeurt om het zeurenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand had een keuze want ze konden de kaarten niet zien.
Zeikerd!
Inderdaad, vooraf al gaan roepen dat je het niet kan.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Die Morrie moet ook eens een schop onder haar hol krijgen,ben er een beetje klaar mee.
Ze ontvangt tot nu toe bij iedere faal complimenten, gelach om dat ze zo komisch is en applaus.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
erger krijgt ze applaus voorquote:Op woensdag 26 april 2023 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, vooraf al gaan roepen dat je het niet kan.
En dat wordt door de anderen heel normaal gevonden
Dan ging het vaak wel om iets fysieks dat ze eerst niet wilde doen en dan toch deed, soms met en soms zonder succes. Weet niet of er applaus zal klinken als iedereen ziet dat ze 0 probeertquote:Op woensdag 26 april 2023 09:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze ontvangt tot nu toe bij iedere faal complimenten, gelach om dat ze zo komisch is en applaus.
Die gaat echt niet haar best doen.
Heb altijd het gevoel dat hij de rol van een soort Huub uit DGK bij hem vond passen.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
Jeff geeft maar weer eens aan
Dat zijn hele ik ben de beste een act is
Dat is ook wat hij tussen neus en lippen door vaak heeft gezegdquote:Op woensdag 26 april 2023 09:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb altijd het gevoel dat hij de rol van een soort Huub uit DGK bij hem vond passen.
Alleen andere tijden, hij doet pogingen maar er wordt een rem opgezet.
(mijn invulling, aanname en wat dan ook. zet het er maar even bij)
Mwahh, de muur = gematst, trampoline idem, luchtkussen, stier niet haar best doen.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:47 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Dan ging het vaak wel om iets fysieks dat ze eerst niet wilde doen en dan toch deed, soms met en soms zonder succes. Weet niet of er applaus zal klinken als iedereen ziet dat ze 0 probeert
Dat kan hij beter over zijn geile kirrende vriendin zeggenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:25 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. JW achter Miertjes rug om fluisteren.. "Ze moet altijd moeilijk doen"
[ afbeelding ]
Dat werkte voor mij ook altijd het beste..quote:Op woensdag 26 april 2023 09:30 schreef Ebinas het volgende:
Bep gaat het helemaal uitschrijven (om te leren)
Beter in stilte iddquote:Op woensdag 26 april 2023 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat helpt vaak wel.
Als ze het maar niet telkens gaat zingen zoals net, want dan gaat hij hier op mute
Klopt wel wat je zegt ja. Maar toch. Dit is voor mijn gevoel 1 vd eerste puur studeer dingetjes. Komt werkelijk niets fysieks aan te pas. Ik zou het dan nog zwaarder opnemen als medebewoner als ze totaal niet probeert. Maar we zullen zien, dat ze faalt weten we iig zekerquote:Op woensdag 26 april 2023 09:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwahh, de muur = gematst, trampoline idem, luchtkussen, stier niet haar best doen.
Alleen gooien (mikken) en armkracht (boksbal) is ze goed en dan zie ik haar wel haar best doen.
En dan zelf volledig respectloos te zijn naar andere bewoners.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
" met alle respect" zo begint die dan zijn zin om vervolgens te zeggen dat iemand of iedereen dom is,niks kan,lui is,niet kan koken etc etc
Je mist het klaverjassen?quote:Op woensdag 26 april 2023 09:54 schreef ledn81 het volgende:
Wie heeft dit bedacht bij de FEBO. De hele dag dat domme oefenen van coupletten
"ik ken dit woord niet"
"ik kan dit echt niet"
![]()
een half uurtje leuk, maar niet de hele dag
Gaat dit over Jeff?quote:Op woensdag 26 april 2023 09:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan zelf volledig respectloos te zijn naar andere bewoners.
Oh zeker ja dit punt is idd een andere uitdaging.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:55 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt ja. Maar toch. Dit is voor mijn gevoel 1 vd eerste puur studeer dingetjes. Komt werkelijk niets fysieks aan te pas. Ik zou het dan nog zwaarder opnemen als medebewoner als ze totaal niet probeert. Maar we zullen zien, dat ze faalt weten we iig zeker
Zij komt echt uit een eiquote:Op woensdag 26 april 2023 09:55 schreef pingu66 het volgende:
Bern wil Zoe wel helpen met het leren.
Marciano zegt doe je dat met of zonder melodie?
Met zegt Bern.
Zoë maar hoe weet je de melodie dan hoe kom je eraan?!?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |