Ik luister die onzin eigenlijk nooit. In het begin nog wel maar volgens mij is het allemaal al bekend wie het gaat worden.quote:
Dat gun ik haar welquote:Op woensdag 26 april 2023 08:31 schreef D. het volgende:
Kan Babette lekker koningsdag vieren in Maastricht
Klaar voor de startdansjequote:Op woensdag 26 april 2023 08:32 schreef spapaars het volgende:
Koningsdagspelen met meerdere spelletjes die ze moeten spelen.
ZooWie is de enige die wil, daar kan Febo geen moer aan doen, als de rest niet wil pitchen ze allemaal een kutverhaaltjequote:Op woensdag 26 april 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik luister die onzin eigenlijk nooit. In het begin nog wel maar volgens mij is het allemaal al bekend wie het gaat worden.
Veel ingewikkelder zullen ze het niet maken.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klaar voor de startdansje
Koekhappen
Spijker poepen
Ring gooien
Ze wilden zo snel mogelijk van hem af.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:36 schreef Harry het volgende:
De vorige keer dat het Alarm rond 08.10 uur ging was bij de Eliminatie van GJ.
Wat een grootheidswaanzinquote:Op woensdag 26 april 2023 08:39 schreef Harry het volgende:
Een kaartje voor een festival krijg je nu niet meer, zegt Zoe.
Marciano: ik denk dat je wel op de Gastenlijst komt.
Babbel was nog snel effe douchen?quote:Op woensdag 26 april 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Nou kom maar op met die boete de minuut was al lang voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |