Tweede Koningsdag!quote:Op woensdag 26 april 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
al is er vandaag mss verdienopdracht komen de boodschappen vrijdag pas binnen . gaat leuk worden dan
Ooh ja dat hebben we ook nog vandaag... dat zal ook wel weer met veel tegenzin in elkaar geflanst worden...quote:Op woensdag 26 april 2023 07:27 schreef cinsan het volgende:
is het vandaag dat ze hun speeches moeten houden voor managerschap
Laat ze dan maar een opdracht krijgen die 2 dagen duurt, de Koningsdagspelen of zoiets.quote:Op woensdag 26 april 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
al is er vandaag mss verdienopdracht komen de boodschappen vrijdag pas binnen . gaat leuk worden dan
och uiteindelijk word het toch zoe die er een zooi van gaat maken met veel irritatiesquote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat hebben we ook nog vandaag... dat zal ook wel weer met veel tegenzin in elkaar geflanst worden...
In de brief stond dat ze het serieus moesten nemenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat hebben we ook nog vandaag... dat zal ook wel weer met veel tegenzin in elkaar geflanst worden...
Of de rotzakken kiezen iemand uit die echt niet wil..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
och uiteindelijk word het toch zoe die een zooi van gaat maken heel de maand word regelrechte ramp met veel irritaties
De maand van de manipulatie, want dat is wat ze zullen doen om haar dingen te laten bestellen voor eigen gebruik.quote:Op woensdag 26 april 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
och uiteindelijk word het toch zoe die een zooi van gaat maken heel de maand word regelrechte ramp met veel irritaties
Ha ja heb ik gehoord gisteren... ze zullen het niet laten merken maar ondertussen...quote:Op woensdag 26 april 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de brief stond dat ze het serieus moesten nemen
ja en volgende week stemming waarvan de uitslag al vaststaat .quote:Op woensdag 26 april 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de brief stond dat ze het serieus moesten nemen
ze mogen niet niet meer zeggen dat ze niet willenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Of de rotzakken kiezen iemand uit die echt niet wil..
tuurlijk en zooi wil veel hulp van icequote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
De maand van de manipulatie, want dat is wat ze zullen doen om haar dingen te laten bestellen voor eigen gebruik.
Ze zijn allemaal( degene die verkiesbaar zijn) naar achter geroepenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ha ja heb ik gehoord gisteren... ze zullen het niet laten merken maar ondertussen...
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal( degene die verkiesbaar zijn) naar achter geroepen
Dat ze dit serieus MOETEN aanpakken
Neej oké maar je weet toch welke bewoner wil en welke echt niet..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze mogen niet niet meer zeggen dat ze niet willen
Jaja heb ik meegekregen... dus gewoon doen net alsof..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal( degene die verkiesbaar zijn) naar achter geroepen
Dat ze dit serieus MOETEN aanpakken
Tv momentjes moet gemaakt worden.quote:Op woensdag 26 april 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja heb ik meegekregen... dus gewoon doen net alsof..
Zal wel wat tegenover staanquote:Op woensdag 26 april 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja heb ik meegekregen... dus gewoon doen net alsof..
Toneelstukje dus... lekker geloofwaardig.
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tv moet gemaakt worden.
En ze willen geen verkiezingen zonder campagne vooraf.
Ik zeg doen... lekker vroeg...quote:Op woensdag 26 april 2023 07:55 schreef spapaars het volgende:
Stel voor dat ze morgen worden wakker gemaakt met het Wilhelmus luid in de slaapkamers.
Ja niemand wil dat mogen duidelijk zijn. Daarom zou het zo mooi zijn juist nu iemand te kiezen die niet wilquote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ha ja heb ik gehoord gisteren... ze zullen het niet laten merken maar ondertussen...
Dat is duidelijk genoeg er zijn er een paar die de maand juli willen die zou ik er nu op zettenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej oké maar je weet toch welke bewoner wil en welke echt niet..
Met 7 cm per uur zou dat moeten lukken vandaag.quote:
Die gaat echt niet op haar bek, Babette of Wendy zullen wel de hele dag bij haar zittenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
ergens wil ik dat zoe geen manager word , ze loopt nu al naast haar schoenen en commandeert iedereen, en anders zijds wil ik zoe heel graag op hare bek zien gaan
Ja ik zag het, maar het kon zijn dat hij snel was gaan plassenquote:
Maar dat is ook de enige die nu fris isquote:Op woensdag 26 april 2023 08:13 schreef spapaars het volgende:
De enigste die moest opschieten om op tijd in de slaapkamer te zijn was JW, die stond onder de douche.
Ja maar die was wel op tijd volgens mij.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:13 schreef spapaars het volgende:
De enigste die moest opschieten om op tijd in de slaapkamer te zijn was JW, die stond onder de douche.
Die trekt haar roze broek alleen aan denk ikquote:Op woensdag 26 april 2023 08:15 schreef Dotteke het volgende:
En ja hoor daar komt Moraima omhoog die moet zich nu aankleden met iedereen op de kamer dat zal ze niet leuk vinden denk ik.
Ik vind dat echt goor staan die broek bij haar. Het tekent zo af. Ze kan beter een zwarte aan doen of zo.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die trekt haar roze broek alleen aan denk ik
weet dat bij de eliminatie van gj de zoemer ook zo vroeg gingquote:Op woensdag 26 april 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Wat zegt Janet nu dat vorige week ook het alarm al om 8 uur ging?
I
niks zielig bed uit zoals iedereen ook bern is uitslaperquote:Op woensdag 26 april 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Babette vindt het zielig voor Moraima omdat deze pas tegen 11.30 uur opstaat
Vind dit juist mooi, Zou ook mooi zijn om 6 uur of zo, dan ligt iedereen nog in bedquote:Op woensdag 26 april 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
niks zielig bed uit zoals iedereen ook bern is uitslaper
Viel mij ook opquote:Op woensdag 26 april 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe vergeet een behabandje om te doen. Ze had net een dikke knuffel met Babette.
Zoë over dat het bed bewoog Isaac is daar niet blij mee, kreeg het niet helemaal mee
Is dit het clubje?quote:Op woensdag 26 april 2023 08:08 schreef greysbones het volgende:
@:Freshfruit
@:Aardbeienmoes
@:Kinkijan
@:Happycharly
Alarmmmmm
Liever niet, hoe minder hoe saaier.quote:
Dacht eerst die doet een trui aan met een mouw of zo. Maar nee een gewone truiquote:
Mooi op tijdquote:
Marciano had het over misschien een 24 uurs opdracht dan waren ze morgen nog op tijd klaar??quote:Op woensdag 26 april 2023 08:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liever niet, hoe minder hoe saaier.
1 ze zijn zo vroeg gewekt omdat ook dat manager dingetje vandaag moet worden gedaan.
2 lange opdracht
Het is maar een grapje johquote:
en cochingsgesprek dacht ikquote:Op woensdag 26 april 2023 08:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liever niet, hoe minder hoe saaier.
1 ze zijn zo vroeg gewekt omdat ook dat manager dingetje vandaag moet worden gedaan.
2 lange opdracht
Ik luister die onzin eigenlijk nooit. In het begin nog wel maar volgens mij is het allemaal al bekend wie het gaat worden.quote:
Dat gun ik haar welquote:Op woensdag 26 april 2023 08:31 schreef D. het volgende:
Kan Babette lekker koningsdag vieren in Maastricht
Klaar voor de startdansjequote:Op woensdag 26 april 2023 08:32 schreef spapaars het volgende:
Koningsdagspelen met meerdere spelletjes die ze moeten spelen.
ZooWie is de enige die wil, daar kan Febo geen moer aan doen, als de rest niet wil pitchen ze allemaal een kutverhaaltjequote:Op woensdag 26 april 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik luister die onzin eigenlijk nooit. In het begin nog wel maar volgens mij is het allemaal al bekend wie het gaat worden.
Veel ingewikkelder zullen ze het niet maken.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klaar voor de startdansje
Koekhappen
Spijker poepen
Ring gooien
Ze wilden zo snel mogelijk van hem af.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:36 schreef Harry het volgende:
De vorige keer dat het Alarm rond 08.10 uur ging was bij de Eliminatie van GJ.
Wat een grootheidswaanzinquote:Op woensdag 26 april 2023 08:39 schreef Harry het volgende:
Een kaartje voor een festival krijg je nu niet meer, zegt Zoe.
Marciano: ik denk dat je wel op de Gastenlijst komt.
Babbel was nog snel effe douchen?quote:Op woensdag 26 april 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Nou kom maar op met die boete de minuut was al lang voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |