Ja niemand wil dat mogen duidelijk zijn. Daarom zou het zo mooi zijn juist nu iemand te kiezen die niet wilquote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ha ja heb ik gehoord gisteren... ze zullen het niet laten merken maar ondertussen...
Dat is duidelijk genoeg er zijn er een paar die de maand juli willen die zou ik er nu op zettenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej oké maar je weet toch welke bewoner wil en welke echt niet..
Met 7 cm per uur zou dat moeten lukken vandaag.quote:
Die gaat echt niet op haar bek, Babette of Wendy zullen wel de hele dag bij haar zittenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
ergens wil ik dat zoe geen manager word , ze loopt nu al naast haar schoenen en commandeert iedereen, en anders zijds wil ik zoe heel graag op hare bek zien gaan
Ja ik zag het, maar het kon zijn dat hij snel was gaan plassenquote:
Maar dat is ook de enige die nu fris isquote:Op woensdag 26 april 2023 08:13 schreef spapaars het volgende:
De enigste die moest opschieten om op tijd in de slaapkamer te zijn was JW, die stond onder de douche.
Ja maar die was wel op tijd volgens mij.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:13 schreef spapaars het volgende:
De enigste die moest opschieten om op tijd in de slaapkamer te zijn was JW, die stond onder de douche.
Die trekt haar roze broek alleen aan denk ikquote:Op woensdag 26 april 2023 08:15 schreef Dotteke het volgende:
En ja hoor daar komt Moraima omhoog die moet zich nu aankleden met iedereen op de kamer dat zal ze niet leuk vinden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |