Ik vind dat echt goor staan die broek bij haar. Het tekent zo af. Ze kan beter een zwarte aan doen of zo.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die trekt haar roze broek alleen aan denk ik
weet dat bij de eliminatie van gj de zoemer ook zo vroeg gingquote:Op woensdag 26 april 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Wat zegt Janet nu dat vorige week ook het alarm al om 8 uur ging?
I
niks zielig bed uit zoals iedereen ook bern is uitslaperquote:Op woensdag 26 april 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Babette vindt het zielig voor Moraima omdat deze pas tegen 11.30 uur opstaat
Vind dit juist mooi, Zou ook mooi zijn om 6 uur of zo, dan ligt iedereen nog in bedquote:Op woensdag 26 april 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
niks zielig bed uit zoals iedereen ook bern is uitslaper
Viel mij ook opquote:Op woensdag 26 april 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe vergeet een behabandje om te doen. Ze had net een dikke knuffel met Babette.
Zoë over dat het bed bewoog Isaac is daar niet blij mee, kreeg het niet helemaal mee
Is dit het clubje?quote:Op woensdag 26 april 2023 08:08 schreef greysbones het volgende:
@:Freshfruit
@:Aardbeienmoes
@:Kinkijan
@:Happycharly
Alarmmmmm
Liever niet, hoe minder hoe saaier.quote:
Dacht eerst die doet een trui aan met een mouw of zo. Maar nee een gewone truiquote:
Mooi op tijdquote:
Marciano had het over misschien een 24 uurs opdracht dan waren ze morgen nog op tijd klaar??quote:Op woensdag 26 april 2023 08:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liever niet, hoe minder hoe saaier.
1 ze zijn zo vroeg gewekt omdat ook dat manager dingetje vandaag moet worden gedaan.
2 lange opdracht
Het is maar een grapje johquote:
en cochingsgesprek dacht ikquote:Op woensdag 26 april 2023 08:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liever niet, hoe minder hoe saaier.
1 ze zijn zo vroeg gewekt omdat ook dat manager dingetje vandaag moet worden gedaan.
2 lange opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |