Dat wachten op de slaapkamer en dan staan wachten op de stem duurt vaak langer dan het spelquote:
Half uur ?quote:Op maandag 24 april 2023 13:05 schreef Flow3r het volgende:
wéer een half uur , doe het nou eens metéen gvd
Ze mogen nu een half uur, vind dat zo dom dat ze weer tijd krijgen om te overleggen.quote:Op maandag 24 april 2023 13:04 schreef Flow3r het volgende:
Ben benieuwd, ze hebben niet veel kunnen overleggen
Ja, was door het slotje heen ... dacht, dan open ik maar. Jij had de laatste. Dus als je een andere TT wil, fixt @Dotteke dat wel.quote:Op maandag 24 april 2023 13:06 schreef Flow3r het volgende:
Dot had de laatste post en ik maar wachten tot ze opende, nu is haar laatste post wegzeker weer door het slotje gepost
Ja irritant , let dan op of open een nieuwequote:Op maandag 24 april 2023 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, was door het slotje heen ... dacht, dan open ik maar. Jij had de laatste. Dus als je een andere TT wil, fixt @:Dotteke dat wel.
Daar moet ik altijd om lachen, niemand weet of het wel of niet komt.quote:Op maandag 24 april 2023 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
De stelligheid waarmee soms wordt beweerd dat er absoluut geen eli zal komen vandaag
dat wil jef traagquote:Op maandag 24 april 2023 13:08 schreef Sociologica het volgende:
Ik hoop ook niet dat Jappie zegt laat mij hem spelen, wint en dan Jeff wegspeelt. Zie Jeff in allerlei scenario’s ineens vertrekken pff
TT is primaquote:Op maandag 24 april 2023 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, was door het slotje heen ... dacht, dan open ik maar. Jij had de laatste. Dus als je een andere TT wil, fixt @:Dotteke dat wel.
Zou het?quote:Op maandag 24 april 2023 13:08 schreef Sociologica het volgende:
Ik hoop ook niet dat Jappie zegt laat mij hem spelen, wint en dan Jeff wegspeelt. Zie Jeff in allerlei scenario’s ineens vertrekken pff
We posten beide tegelijk, maar jou post was net een fractie eerder. Ik kijk altijd even voor ik open of ik door het slotje gingquote:Op maandag 24 april 2023 13:06 schreef Flow3r het volgende:
Dot had de laatste post en ik maar wachten tot ze opende, nu is haar laatste post wegzeker weer door het slotje gepost
Tuulkquote:Op maandag 24 april 2023 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is dus vandaag blijkbaar. Ik had deze fax ook niet gehad.
Hij sloot niet bij mij, dus was niet aan mij een nieuwe te openenquote:Op maandag 24 april 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We posten beide tegelijk, maar jou post was net een fractie eerder. Ik kijk altijd even voor ik open of ik door het slotje ging
Graagquote:Op maandag 24 april 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy mag van mij trouwens ook wel vertrekken. Heb niets met haar
hoorde hem ook zeggen als ik op de stip komt speel ik het spel niet .................... we gaan het zienquote:
Echt ik hoop niet jeffquote:Op maandag 24 april 2023 13:05 schreef Sociologica het volgende:
Jeff komt er toch niet op hè?
Heb het niet mega secuur gevolgd maar het leek de afgelopen dagen wel een beetje die richting op te gaan soms. Hoop dat ze te bang zijn dat hij deze haalt
Nee weg ermeequote:Op maandag 24 april 2023 13:11 schreef Silves het volgende:
Kenzi zegt ik ben de enige met mijn stem? ja mss moeten we maar met ze mee gaan..
Ik was niet de laatste dat was jij ik had post 302 ( door het slotje, maar we posten tegelijk een post dat gebeurd wel eens) jij post 301 dat is de laatste post 302 is door het slotjequote:Op maandag 24 april 2023 13:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja irritant , let dan op of open een nieuwe![]()
Het topic sloot niet bij mijn post, dus was Dot de laatste, maar die heeft het weggehaald
Ik ook niet.. is vroeg deze maand of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 24 april 2023 13:04 schreef Sociologica het volgende:
Wowwww
Deze zagen ze zelf ff niet aankomen
Hmm half uur bedenk tijd voor t stemmen
quote:Op maandag 24 april 2023 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind dit trouwens weer een gemiste kans van de febo. Nu kunnen ze weer overleggen. Doe het nu eens verrassend.
En Jasper en Bern..quote:
Kenziquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef Wibehh het volgende:
Hmm wie denken jullie die de opdracht gaat doen?
Ja volgens mij een week eerder dan verwacht. Normaal net voor de manager wisselquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet.. is vroeg deze maand of lijkt dat maar zo?
Dat komt omdat we tegelijk posten. Kijk de volgende keer maar naar je postnummer 301 is de laatstequote:Op maandag 24 april 2023 13:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij sloot niet bij mij, dus was niet aan mij een nieuwe te openen
Je had post 301 voor mijquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was niet de laatste dat was jij ik had post 302 ( door het slotje, maar we posten tegelijk een post dat gebeurd wel eens) jij post 301 dat is de laatste post 302 is door het slotje
Jeff zei heel overtuigend vorige week, zet mij er maar op, dan verlies ik bewust. Jullie(Babette en Wendy) weten het dan, maar niet doorvertellen. Dus kijken of hij een kerel is en zijn woord houd.quote:Op maandag 24 april 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
Jappie wou het toch doen ? Nou , doe maar dan
Laten we het hopen..quote:
Maar dan krijg je dus weeral een 'makkelijke keuze' waarvoor wordt gekozenquote:
Ja zo jammer dit weerquote:Op maandag 24 april 2023 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind dit trouwens weer een gemiste kans van de febo. Nu kunnen ze weer overleggen. Doe het nu eens verrassend.
Preciesquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Precies. Kleppen dicht en stemmen maar is veel interessanter voor de uitkomst.
Groep Marciano/Kenzy/Sas en de rest wil toch op Jeff?quote:Op maandag 24 april 2023 13:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar wie bedoelt ze 1 stem...Jef?
First things first.quote:Op maandag 24 april 2023 13:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus weer een makkelijke keuze die erop komt
juist, eigen keuze maken, ze hebben al zo lang kunnen konkelen, geen half uur extra nodigquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Precies. Kleppen dicht en stemmen maar is veel interessanter voor de uitkomst.
Ik heb echt geen idee, zowel Jasper als Jeff hadden gezegd te willen spelen maar wilde eerst de opdracht wetenquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef Wibehh het volgende:
Hmm wie denken jullie die de opdracht gaat doen?
Hij zei net dat hij erover na wil denken of hij dit kanquote:Op maandag 24 april 2023 13:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff zei heel overtuigend vorige week, zet mij er maar op, dan verlies ik bewust. Jullie(Babette en Wendy) weten het dan, maar niet doorvertellen. Dus kijken of hij een kerel is en zijn woord houd.
Hij gaat het toch niet doenquote:Op maandag 24 april 2023 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo jammer dit weer
Ik hoor Jeff zeggen dit kan mijn redding zijn
Op dit soort momenten kun je mensen alles wijsmakenquote:Op maandag 24 april 2023 13:15 schreef Wibehh het volgende:
Babs heeft vroeger heel vaak pijl en boog geschoten
Onder druk is het andersquote:Op maandag 24 april 2023 13:15 schreef Wibehh het volgende:
Babs heeft vroeger heel vaak pijl en boog geschoten
OMG ik zou dat niet roepen als ik haar wasquote:Op maandag 24 april 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
Niemand weet dat ik vroeger heel vaak pijl en boog heb geschoten zegt Babette![]()
Al tegen JW nu ookquote:Op maandag 24 april 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMG ik zou dat niet roepen als ik haar was
Als die zou moeten schieten dan raakt ze het kantoorquote:Op maandag 24 april 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd wat Zoë gaat doen.
quote:Op maandag 24 april 2023 13:16 schreef Frummelie het volgende:
Eliminatie..... potverdepiel, ik zei nog vanmorgen, ze gaan ons verrassen.
Kenzy gaat naar huis...
Nee idd maar ik hoor ze het net al tegen JW zeggen.quote:Op maandag 24 april 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMG ik zou dat niet roepen als ik haar was
Ik bedoel haar stem of ze met haar oude groep stemt of met haar nieuwe groep.quote:Op maandag 24 april 2023 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als die zou moeten schieten dan raakt ze het kantoor
Volgens mij zeiden ze net buiten dat hun groep 8 stemmen heeft. Als de andere groep dan op Jeff gaat zou hij hem met die info moeten spelen.quote:
Jappie moet zichzelf niet gaan overschatten want dan krijg je weer hetzelfde als met GJ en ligt ie eruitquote:Op maandag 24 april 2023 13:19 schreef Ebinas het volgende:
Sas tegen Jap, ik zou het niet doen, je kan die stip nauwelijks zien
Jap kweet dat ik het kant, maar mijn vaste hand is niet alles.
Wat lul je dan
excuses, die gaat het niet doenquote:Op maandag 24 april 2023 13:19 schreef Ebinas het volgende:
Sas tegen Jap, ik zou het niet doen, je kan die stip nauwelijks zien
Jap kweet dat ik het kant, maar mijn vaste hand is niet alles.
Wat lul je dan
Van mij mag hij dat doen.quote:Op maandag 24 april 2023 13:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie moet zichzelf niet gaan overschatten want dan krijg je weer hetzelfde als met GJ en ligt ie eruit
Is idd opvulling en kan ze mooi de hele dag slapen in haar eigen bed. Win winquote:
Er is een eliminatie gaande en sommigen gaan gewoon biljartenquote:Op maandag 24 april 2023 13:22 schreef Sociologica het volgende:
JW en Eunice vinden het gewoon weer tijd voor een potje biljart
Gelukkig heeft hij wel ethiekquote:Op maandag 24 april 2023 13:23 schreef lojanda het volgende:
Eric is de loods rond aan het lopen om te kijken of hij ergens iets op kan vangen over het stemmen.
Laat Sasha het dan doen tegen Jeff of Kenzyquote:Op maandag 24 april 2023 13:23 schreef IkFok het volgende:
Sacha zit bij een boogschuttersvereniging hoor ik haar zeggen tegen jappie. En adviseerd om het niet te doen
Vink ook. Eerst alle opvulling ruimen.quote:Op maandag 24 april 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is idd opvulling en kan ze mooi de hele dag slapen in haar eigen bed. Win win
Dan moet dat maarquote:Op maandag 24 april 2023 13:24 schreef patrick37 het volgende:
Febo,mochten jullie meelezen
Jeff eruit,zeker 30 procent van de kijkers haken af
Jeff wil ook, dus misschien die twee?quote:Op maandag 24 april 2023 13:24 schreef Flow3r het volgende:
Jappie twijfelt, hij wil zo graag, vindt het laf van zichzelf als ie het niet doet
ga lekker naar Wanda joh
Vind het een vreselijk kind. Brengt veel negatieve energiequote:Op maandag 24 april 2023 13:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vink ook. Eerst alle opvulling ruimen.
Is ook helemaal niet leuk om naar te kijken
Stick to the plan.. JW blijft waarschijnlijk bij zijn plan dus heeft geen overleg nodig. Dat wil hij hier misschien ook wel mee laten zien.quote:Op maandag 24 april 2023 13:22 schreef Sociologica het volgende:
JW en Eunice vinden het gewoon weer tijd voor een potje biljart
Sas praat Jap er ondertussen nog ff af en duwt m richting Jeff
quote:
Jeff gaat helemaal nergens heen want dat is het failliet van deze show aanstaande.quote:Op maandag 24 april 2023 13:24 schreef patrick37 het volgende:
Dit kan echt niemand daar..quote:Op maandag 24 april 2023 13:23 schreef IkFok het volgende:
Sacha zit bij een boogschuttersvereniging hoor ik haar zeggen tegen jappie. En adviseerd om het niet te doen
JW of Isaac? Hoorde Isaac ook zoiets zeggen tegen Marcianoquote:Op maandag 24 april 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Stick to the plan.. JW blijft waarschijnlijk bij zijn plan dus heeft geen overleg nodig. Dat wil hij hier misschien ook wel mee laten zien.
En was dat in geval JW Jeff of Rupert?quote:Op maandag 24 april 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Stick to the plan.. JW blijft waarschijnlijk bij zijn plan dus heeft geen overleg nodig. Dat wil hij hier misschien ook wel mee laten zien.
O mensen die door Jeff afgehaakt zijn komen weer terugquote:Op maandag 24 april 2023 13:24 schreef patrick37 het volgende:
Je moet een sterke speler erop zetten en lef tonen want dit zijn de momenten waarop kansen ontstaanquote:
JW roept dit altijd.quote:
Absoluut, maar denk niet dat het gaat gebeurenquote:
JWquote:Op maandag 24 april 2023 13:26 schreef Sociologica het volgende:
[..]
En was dat in geval JW Jeff of Rupert?
Jeff word nog heilig verklaard, krijg ik de indruk.quote:Op maandag 24 april 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mensen die door Jeff afgehaakt zijn komen weer terug
Je weet het nooit zeker
En dat is jammer. Ze hadden gewoon meteen moeten laten stemmen.quote:
Jammer is wel dat je het dan aan het toeval over laat.quote:Op maandag 24 april 2023 13:27 schreef Verida het volgende:
Leuker zou zijn geweest om iedereen te laten schieten en minste aantal punt eruit.
of meeste punten mag iemand wegsturen.
zomaar een ideetje
Ik denk dat degene die de opdracht moet doen naar huis gaat dus ja dan zou een sterke speler voor de bewoners de beste keuze zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 13:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet een sterke speler erop zetten en lef tonen want dit zijn de momenten waarop kansen ontstaan
Ja denk het ookquote:Op maandag 24 april 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mensen die door Jeff afgehaakt zijn komen weer terug
Je weet het nooit zeker
Ik weet ook wel beterquote:Op maandag 24 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut, maar denk niet dat het gaat gebeuren
Zoe is Smeagolquote:Op maandag 24 april 2023 13:28 schreef juul. het volgende:
Die Zoë speelt net weer informatie door aan de Bro's over Jef
hij is god toch .................... denkt hij zelfquote:Op maandag 24 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff word nog heilig verklaard, krijg ik de indruk.
tot 10 hoorde ik zeggen.quote:
Facts only factsquote:Op maandag 24 april 2023 13:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij is god toch .................... denkt hij zelf
Niemand is onmisbaar gaat er een dan staat er ook nog wel een op.quote:Op maandag 24 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ahum,dat in tegenstelling tot sommigen die volledig gefocust zijn op zijn negatieve kantenquote:Op maandag 24 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rupert want stelen kan niet volgens hem en moet afgestraft worden.quote:Op maandag 24 april 2023 13:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel en wat was het plan van JW. Stemmen op Jeff? Of Rupert?
Als hij wel gaat, vieren we een feestjequote:
Preciesquote:Op maandag 24 april 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar gaat er een dan staat er ook nog wel een op.
Isaac wil gaan stunten, Marciano denkt dat het makkelijk te halen is
Die wilde toch al weg, dus een mooi petertje voor haar.quote:Op maandag 24 april 2023 13:32 schreef Kakadylo het volgende:
Ga op dit moment uit van het scenario dat Kenzy erop komt en ze faalt waarna verhaallijntje is afgerond
Heeft hij positieve danquote:Op maandag 24 april 2023 13:30 schreef patrick37 het volgende:
[..]
ahum,dat in tegenstelling tot sommigen die volledig gefocust zijn op zijn negatieve kanten
Familieoverlegquote:Op maandag 24 april 2023 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Marciano nieuwe groep aan het vormen?
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op maandag 24 april 2023 13:34 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac" Laten we gewoon hetzelfde doen"
Marciano controleert: "Die lange?"
Isaac: "Nee gewoon Kenz"
Dan gaat Jeff boos zijn die wil echt naar huisquote:
nee wie het spel moet spelenquote:Op maandag 24 april 2023 13:36 schreef schizolientje het volgende:
nu moeten ze stemmen en 2 over dan die moeten spelen en wie dan wint mag kiezen wie er weg moet van de groep????
Ja heeft hij dat uitgesproken? Dat haalde ik niet uit zijn teksten. Alleen dat hij verwacht te moeten spelenquote:Op maandag 24 april 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaat Jeff boos zijn die wil echt naar huis
Ik lig in een deuk als Kenzy wint en iemand naar huis mag sturen en dan niet Jeff naar huis stuurtquote:Op maandag 24 april 2023 13:35 schreef Chanel5 het volgende:
Isaac zegt tegen Wendy dat ze Kenzy gaan doen?
dat dus, is een lachertjequote:Op maandag 24 april 2023 13:36 schreef Sociologica het volgende:
Zijn ze nou te laat om een last minute wijziging nog aan de hele groep door te geven? Haha dan speel je wel echt dom met 30 min nadenk tijd
Zo kan je bij allemaal wel roepen dat het voorspelbaar is , weg met ConjoKenzyquote:
Daar mogen van mij Babette en Jeff wel van naar huisquote:Op maandag 24 april 2023 13:38 schreef Ebinas het volgende:
Eik mag van mij iedereen erop, behalve de 1,5bierkratjeleegzuipers.
Die maken nog streams
Haha jaaa ik denk altijd aan zo’n soort staredown voor een bokswedstrijdquote:Op maandag 24 april 2023 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac kijkt er altijd bij, alsof hij zijn prooi aan gaat vallen
Ja.... denk het wel. De stem zei : 'een korte tijd om te oefenen'quote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de oefentijd? Is dat afhankelijk van wie moet gaan spelen?
De ophef erna gaven voor mij leuke streamsquote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar mogen van mij Babette en Jeff wel van naar huis
DIe kratbierzuipers hebben we toch niet mogen zien op de streams dus daar heb je dan ook niet veel aan
Nou haar naam heb ik vaker horen vallen bv een sasha of erik zou onverwacht zijnquote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo kan je bij allemaal wel roepen dat het voorspelbaar is , weg met ConjoKenzy
Dat jaquote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Haha jaaa ik denk altijd aan zo’n soort staredown voor een bokswedstrijd
nee, mag nietquote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar mogen van mij Babette en Jeff wel van naar huis
DIe kratbierzuipers hebben we toch niet mogen zien op de streams dus daar heb je dan ook niet veel aan
Maar dat kan dus zowel vijf minuten zijn als dertigquote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.... denk het wel. De stem zei : 'een korte tijd om te oefenen'
Sas nu nog wel ,maar Erik word ook vaker genoemd .Net nog zelfsquote:Op maandag 24 april 2023 13:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nou haar naam heb ik vaker horen vallen bv een sasha of erik zou onverwacht zijn
JW en Rupie ookquote:Op maandag 24 april 2023 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sas nu nog wel ,maar Erik word ook vaker genoemd .Net nog zelfs
Moeten er twee?quote:Op maandag 24 april 2023 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat Jeff zeker één van de genomineerden zal zijn, maar wie komt ernaast
Er is er maar een die zich de winnaar noemt en dat is die Fucking Den Hartogquote:Op maandag 24 april 2023 13:41 schreef Silves het volgende:
Ik hoop toch op een Erik of Jw..of een bern ...die zich al de winnaar voelen van deze shitshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |