Wordt samen met zand en plastic een trainingszak die ze dan in hun nek kunnen leggen voor oefeningen. Zelf maken spaart 60 euroquote:
nee eunice sliep met erik in de kas ze hadden kleren aanquote:Op maandag 24 april 2023 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice heeft bij JW geslapen vannacht? Wel in kleding begrijp ik.
Kan toch, soms zit zij te drummen en komen andere ook andere dingen doen.quote:Op maandag 24 april 2023 12:02 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn boven de boel aan het opbouwen maar Eunice wil nu gaan drummen
De Febo kan het geestelijk niet meer aan...quote:Op maandag 24 april 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Shitload aan spullen binnen en dit is wat we zien ...
Tja nu komt de vraag, op welke manier komt JWquote:Op maandag 24 april 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Eunice wil met JW gaan rammen, kom aan, zegt ze " born to be wild" als JW zegt dat hij straks wel even komt
Die verwachten ze morgenquote:Op maandag 24 april 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou het een eliminatieopdracht kunnen zijn.
Bizar jaquote:Op maandag 24 april 2023 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe nog even heel erg snel dikke lagen pindakaas op 2 boterhammen doen
Klopt, hoorde het iemand zeggen vorige weekquote:
Neenquote:Op maandag 24 april 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou het een eliminatieopdracht kunnen zijn.
Ik weet het niet , maar daar hoorde ik ze vorige week over , kan ook vandaag zijn natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2023 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan zou het wel leuk zijn als ie vandaag komtMaar zal inderdaad wel niet.
Dat hoorde ik ookquote:Op maandag 24 april 2023 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, hoorde het iemand zeggen vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |