die oefeningen wil hij eerst afmakenquote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Bern is zo blij met zijn viool dat hij hem weer weg heeft gelegd en verder gaat met oefeningen met sas
dat was mijn punt nietquote:Op maandag 24 april 2023 11:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak.. gaat altijd op
Geen josti maar loodsibandquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eunice was toch echt al een tijdje wakker![]()
Eunice had alles vroeger filosofie lesquote:Op maandag 24 april 2023 12:01 schreef Flow3r het volgende:
Eunice had vroeger toen ze klein was en nog in de kerstman geloofde een keyboard![]()
dat hadden zoveel kinderen, wil niet zeggen dat ze het daarom nu kan claimen![]()
Of maar 1 instrument tegelijk.quote:Op maandag 24 april 2023 12:01 schreef D. het volgende:
O...m...g....
Hoop wel dat ze maar 1 uurtje per dag 'muziek' mogen maken...
eigenzinnig gestoord wijf is eunicequote:Op maandag 24 april 2023 12:02 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn boven de boel aan het opbouwen maar Eunice wil nu gaan drummen
Wordt samen met zand en plastic een trainingszak die ze dan in hun nek kunnen leggen voor oefeningen. Zelf maken spaart 60 euroquote:
nee eunice sliep met erik in de kas ze hadden kleren aanquote:Op maandag 24 april 2023 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice heeft bij JW geslapen vannacht? Wel in kleding begrijp ik.
Kan toch, soms zit zij te drummen en komen andere ook andere dingen doen.quote:Op maandag 24 april 2023 12:02 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn boven de boel aan het opbouwen maar Eunice wil nu gaan drummen
De Febo kan het geestelijk niet meer aan...quote:Op maandag 24 april 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Shitload aan spullen binnen en dit is wat we zien ...
Tja nu komt de vraag, op welke manier komt JWquote:Op maandag 24 april 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Eunice wil met JW gaan rammen, kom aan, zegt ze " born to be wild" als JW zegt dat hij straks wel even komt
Die verwachten ze morgenquote:Op maandag 24 april 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou het een eliminatieopdracht kunnen zijn.
Bizar jaquote:Op maandag 24 april 2023 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe nog even heel erg snel dikke lagen pindakaas op 2 boterhammen doen
Klopt, hoorde het iemand zeggen vorige weekquote:
Neenquote:Op maandag 24 april 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou het een eliminatieopdracht kunnen zijn.
Ik weet het niet , maar daar hoorde ik ze vorige week over , kan ook vandaag zijn natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2023 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan zou het wel leuk zijn als ie vandaag komtMaar zal inderdaad wel niet.
Dat hoorde ik ookquote:Op maandag 24 april 2023 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, hoorde het iemand zeggen vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |