Ja irritant , let dan op of open een nieuwequote:Op maandag 24 april 2023 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, was door het slotje heen ... dacht, dan open ik maar. Jij had de laatste. Dus als je een andere TT wil, fixt @:Dotteke dat wel.
Daar moet ik altijd om lachen, niemand weet of het wel of niet komt.quote:Op maandag 24 april 2023 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
De stelligheid waarmee soms wordt beweerd dat er absoluut geen eli zal komen vandaag
dat wil jef traagquote:Op maandag 24 april 2023 13:08 schreef Sociologica het volgende:
Ik hoop ook niet dat Jappie zegt laat mij hem spelen, wint en dan Jeff wegspeelt. Zie Jeff in allerlei scenario’s ineens vertrekken pff
TT is primaquote:Op maandag 24 april 2023 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, was door het slotje heen ... dacht, dan open ik maar. Jij had de laatste. Dus als je een andere TT wil, fixt @:Dotteke dat wel.
Zou het?quote:Op maandag 24 april 2023 13:08 schreef Sociologica het volgende:
Ik hoop ook niet dat Jappie zegt laat mij hem spelen, wint en dan Jeff wegspeelt. Zie Jeff in allerlei scenario’s ineens vertrekken pff
We posten beide tegelijk, maar jou post was net een fractie eerder. Ik kijk altijd even voor ik open of ik door het slotje gingquote:Op maandag 24 april 2023 13:06 schreef Flow3r het volgende:
Dot had de laatste post en ik maar wachten tot ze opende, nu is haar laatste post wegzeker weer door het slotje gepost
Tuulkquote:Op maandag 24 april 2023 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is dus vandaag blijkbaar. Ik had deze fax ook niet gehad.
Hij sloot niet bij mij, dus was niet aan mij een nieuwe te openenquote:Op maandag 24 april 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We posten beide tegelijk, maar jou post was net een fractie eerder. Ik kijk altijd even voor ik open of ik door het slotje ging
Graagquote:Op maandag 24 april 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy mag van mij trouwens ook wel vertrekken. Heb niets met haar
hoorde hem ook zeggen als ik op de stip komt speel ik het spel niet .................... we gaan het zienquote:
Echt ik hoop niet jeffquote:Op maandag 24 april 2023 13:05 schreef Sociologica het volgende:
Jeff komt er toch niet op hè?
Heb het niet mega secuur gevolgd maar het leek de afgelopen dagen wel een beetje die richting op te gaan soms. Hoop dat ze te bang zijn dat hij deze haalt
Nee weg ermeequote:Op maandag 24 april 2023 13:11 schreef Silves het volgende:
Kenzi zegt ik ben de enige met mijn stem? ja mss moeten we maar met ze mee gaan..
Ik was niet de laatste dat was jij ik had post 302 ( door het slotje, maar we posten tegelijk een post dat gebeurd wel eens) jij post 301 dat is de laatste post 302 is door het slotjequote:Op maandag 24 april 2023 13:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja irritant , let dan op of open een nieuwe![]()
Het topic sloot niet bij mijn post, dus was Dot de laatste, maar die heeft het weggehaald
Ik ook niet.. is vroeg deze maand of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 24 april 2023 13:04 schreef Sociologica het volgende:
Wowwww
Deze zagen ze zelf ff niet aankomen
Hmm half uur bedenk tijd voor t stemmen
quote:Op maandag 24 april 2023 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind dit trouwens weer een gemiste kans van de febo. Nu kunnen ze weer overleggen. Doe het nu eens verrassend.
En Jasper en Bern..quote:
Kenziquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef Wibehh het volgende:
Hmm wie denken jullie die de opdracht gaat doen?
Ja volgens mij een week eerder dan verwacht. Normaal net voor de manager wisselquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet.. is vroeg deze maand of lijkt dat maar zo?
Dat komt omdat we tegelijk posten. Kijk de volgende keer maar naar je postnummer 301 is de laatstequote:Op maandag 24 april 2023 13:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij sloot niet bij mij, dus was niet aan mij een nieuwe te openen
Je had post 301 voor mijquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was niet de laatste dat was jij ik had post 302 ( door het slotje, maar we posten tegelijk een post dat gebeurd wel eens) jij post 301 dat is de laatste post 302 is door het slotje
Jeff zei heel overtuigend vorige week, zet mij er maar op, dan verlies ik bewust. Jullie(Babette en Wendy) weten het dan, maar niet doorvertellen. Dus kijken of hij een kerel is en zijn woord houd.quote:Op maandag 24 april 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
Jappie wou het toch doen ? Nou , doe maar dan
Laten we het hopen..quote:
Maar dan krijg je dus weeral een 'makkelijke keuze' waarvoor wordt gekozenquote:
Ja zo jammer dit weerquote:Op maandag 24 april 2023 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind dit trouwens weer een gemiste kans van de febo. Nu kunnen ze weer overleggen. Doe het nu eens verrassend.
Preciesquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Precies. Kleppen dicht en stemmen maar is veel interessanter voor de uitkomst.
Groep Marciano/Kenzy/Sas en de rest wil toch op Jeff?quote:Op maandag 24 april 2023 13:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar wie bedoelt ze 1 stem...Jef?
First things first.quote:Op maandag 24 april 2023 13:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus weer een makkelijke keuze die erop komt
juist, eigen keuze maken, ze hebben al zo lang kunnen konkelen, geen half uur extra nodigquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Precies. Kleppen dicht en stemmen maar is veel interessanter voor de uitkomst.
Ik heb echt geen idee, zowel Jasper als Jeff hadden gezegd te willen spelen maar wilde eerst de opdracht wetenquote:Op maandag 24 april 2023 13:12 schreef Wibehh het volgende:
Hmm wie denken jullie die de opdracht gaat doen?
Hij zei net dat hij erover na wil denken of hij dit kanquote:Op maandag 24 april 2023 13:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff zei heel overtuigend vorige week, zet mij er maar op, dan verlies ik bewust. Jullie(Babette en Wendy) weten het dan, maar niet doorvertellen. Dus kijken of hij een kerel is en zijn woord houd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |