Hij gaat het toch niet doenquote:Op maandag 24 april 2023 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo jammer dit weer
Ik hoor Jeff zeggen dit kan mijn redding zijn
Op dit soort momenten kun je mensen alles wijsmakenquote:Op maandag 24 april 2023 13:15 schreef Wibehh het volgende:
Babs heeft vroeger heel vaak pijl en boog geschoten
Onder druk is het andersquote:Op maandag 24 april 2023 13:15 schreef Wibehh het volgende:
Babs heeft vroeger heel vaak pijl en boog geschoten
OMG ik zou dat niet roepen als ik haar wasquote:Op maandag 24 april 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
Niemand weet dat ik vroeger heel vaak pijl en boog heb geschoten zegt Babette![]()
Al tegen JW nu ookquote:Op maandag 24 april 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMG ik zou dat niet roepen als ik haar was
Als die zou moeten schieten dan raakt ze het kantoorquote:Op maandag 24 april 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd wat Zoë gaat doen.
quote:Op maandag 24 april 2023 13:16 schreef Frummelie het volgende:
Eliminatie..... potverdepiel, ik zei nog vanmorgen, ze gaan ons verrassen.
Kenzy gaat naar huis...
Nee idd maar ik hoor ze het net al tegen JW zeggen.quote:Op maandag 24 april 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMG ik zou dat niet roepen als ik haar was
Ik bedoel haar stem of ze met haar oude groep stemt of met haar nieuwe groep.quote:Op maandag 24 april 2023 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als die zou moeten schieten dan raakt ze het kantoor
Volgens mij zeiden ze net buiten dat hun groep 8 stemmen heeft. Als de andere groep dan op Jeff gaat zou hij hem met die info moeten spelen.quote:
Jappie moet zichzelf niet gaan overschatten want dan krijg je weer hetzelfde als met GJ en ligt ie eruitquote:Op maandag 24 april 2023 13:19 schreef Ebinas het volgende:
Sas tegen Jap, ik zou het niet doen, je kan die stip nauwelijks zien
Jap kweet dat ik het kant, maar mijn vaste hand is niet alles.
Wat lul je dan
excuses, die gaat het niet doenquote:Op maandag 24 april 2023 13:19 schreef Ebinas het volgende:
Sas tegen Jap, ik zou het niet doen, je kan die stip nauwelijks zien
Jap kweet dat ik het kant, maar mijn vaste hand is niet alles.
Wat lul je dan
Van mij mag hij dat doen.quote:Op maandag 24 april 2023 13:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie moet zichzelf niet gaan overschatten want dan krijg je weer hetzelfde als met GJ en ligt ie eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |