dat dus, is een lachertjequote:Op maandag 24 april 2023 13:36 schreef Sociologica het volgende:
Zijn ze nou te laat om een last minute wijziging nog aan de hele groep door te geven? Haha dan speel je wel echt dom met 30 min nadenk tijd
Zo kan je bij allemaal wel roepen dat het voorspelbaar is , weg met ConjoKenzyquote:
Daar mogen van mij Babette en Jeff wel van naar huisquote:Op maandag 24 april 2023 13:38 schreef Ebinas het volgende:
Eik mag van mij iedereen erop, behalve de 1,5bierkratjeleegzuipers.
Die maken nog streams
Haha jaaa ik denk altijd aan zo’n soort staredown voor een bokswedstrijdquote:Op maandag 24 april 2023 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac kijkt er altijd bij, alsof hij zijn prooi aan gaat vallen
Ja.... denk het wel. De stem zei : 'een korte tijd om te oefenen'quote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de oefentijd? Is dat afhankelijk van wie moet gaan spelen?
De ophef erna gaven voor mij leuke streamsquote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar mogen van mij Babette en Jeff wel van naar huis
DIe kratbierzuipers hebben we toch niet mogen zien op de streams dus daar heb je dan ook niet veel aan
Nou haar naam heb ik vaker horen vallen bv een sasha of erik zou onverwacht zijnquote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo kan je bij allemaal wel roepen dat het voorspelbaar is , weg met ConjoKenzy
Dat jaquote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Haha jaaa ik denk altijd aan zo’n soort staredown voor een bokswedstrijd
nee, mag nietquote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar mogen van mij Babette en Jeff wel van naar huis
DIe kratbierzuipers hebben we toch niet mogen zien op de streams dus daar heb je dan ook niet veel aan
Maar dat kan dus zowel vijf minuten zijn als dertigquote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.... denk het wel. De stem zei : 'een korte tijd om te oefenen'
Sas nu nog wel ,maar Erik word ook vaker genoemd .Net nog zelfsquote:Op maandag 24 april 2023 13:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nou haar naam heb ik vaker horen vallen bv een sasha of erik zou onverwacht zijn
JW en Rupie ookquote:Op maandag 24 april 2023 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sas nu nog wel ,maar Erik word ook vaker genoemd .Net nog zelfs
Moeten er twee?quote:Op maandag 24 april 2023 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat Jeff zeker één van de genomineerden zal zijn, maar wie komt ernaast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |