En dat is jammer. Ze hadden gewoon meteen moeten laten stemmen.quote:
Jammer is wel dat je het dan aan het toeval over laat.quote:Op maandag 24 april 2023 13:27 schreef Verida het volgende:
Leuker zou zijn geweest om iedereen te laten schieten en minste aantal punt eruit.
of meeste punten mag iemand wegsturen.
zomaar een ideetje
Ik denk dat degene die de opdracht moet doen naar huis gaat dus ja dan zou een sterke speler voor de bewoners de beste keuze zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 13:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet een sterke speler erop zetten en lef tonen want dit zijn de momenten waarop kansen ontstaan
Ja denk het ookquote:Op maandag 24 april 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mensen die door Jeff afgehaakt zijn komen weer terug
Je weet het nooit zeker
Ik weet ook wel beterquote:Op maandag 24 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut, maar denk niet dat het gaat gebeuren
Zoe is Smeagolquote:Op maandag 24 april 2023 13:28 schreef juul. het volgende:
Die Zoë speelt net weer informatie door aan de Bro's over Jef
hij is god toch .................... denkt hij zelfquote:Op maandag 24 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff word nog heilig verklaard, krijg ik de indruk.
tot 10 hoorde ik zeggen.quote:
Facts only factsquote:Op maandag 24 april 2023 13:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij is god toch .................... denkt hij zelf
Niemand is onmisbaar gaat er een dan staat er ook nog wel een op.quote:Op maandag 24 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ahum,dat in tegenstelling tot sommigen die volledig gefocust zijn op zijn negatieve kantenquote:Op maandag 24 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rupert want stelen kan niet volgens hem en moet afgestraft worden.quote:Op maandag 24 april 2023 13:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel en wat was het plan van JW. Stemmen op Jeff? Of Rupert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |