Ietwat naïef gedacht, denk je niet?quote:Op zondag 23 april 2023 06:31 schreef BeriBeri het volgende:
Mooi dom dan als dat onder druk is gedaan, ze had ook gewoon de verdediging kunnen stoppen en zeggen zoek maar een andere idioot die je gaat verdedigen
Ik vind die Weski vrij naïef als ze dacht dat zoiets nooit ontdekt zou worden, informatie uit de gevangenis lekkenquote:
Misschien heeft ze dat nooit gedacht, alleen gehoopt. Mocht ze dit onder bedreiging hebben gedaan.quote:Op zondag 23 april 2023 07:19 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ik vind die Weski vrij naïef als ze dacht dat zoiets nooit ontdekt zou worden, informatie uit de gevangenis lekken
Lees allebei de topics eens helemaalquote:Op zondag 23 april 2023 07:19 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ik vind die Weski vrij naïef als ze dacht dat zoiets nooit ontdekt zou worden, informatie uit de gevangenis lekken
Royce de Vries.quote:Op zondag 23 april 2023 00:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel een misvatting om te denken dat een bekende advocaat ook automatisch een goede advocaat is. Met Max M. als meest pregnante voorbeeld, maar ook Weski is wel eens door de rechterlijke macht op haar vingertjes getikt, omdat ze volstrekt onbegrijpelijke pleitnota's schreef.
Je mag het je afvragen, niemand bij het OM heeft zijn of haar verantwoordelijkheid genomen na het vernietigende rapport over hoe ze gefaald hebben rondom Nabil B.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar familie ook beschermd wordt.
De organisatie van Taghi heeft in het verleden meermaals laten zien dat ze niet schromen om onschuldigen te vermoorden om druk uit te oefenen (broer Nabil B, die advocaat).quote:Op zondag 23 april 2023 06:31 schreef BeriBeri het volgende:
Mooi dom dan als dat onder druk is gedaan, ze had ook gewoon de verdediging kunnen stoppen en zeggen zoek maar een andere idioot die je gaat verdedigen
De uitspraak zal hierdoor wel weer uitgesteld worden inderdaad. Niet de eerste keer... wat Taghi niet slecht uit komt.quote:Op zondag 23 april 2023 10:07 schreef Knip het volgende:
Misschien is Weski er wel door Taghi ingeluisd. Via zijn vriendjes en familie ervoor zorgen dat zijn advocaat word gearresteerd. Wie moet hem dan verdedigen? Als hij geen "eerlijk proces" kan krijgen kan hij met een beroep op mensenrechtenverdragen misschien vrijspraak krijgen.
Dat klinkt volkomen absurd, maar er zijn wel meer zaken absurd. Zoals bijvoorbeeld de vader uit Ruinerwold, die niet vervolgd kon worden omdat hij het strafproces niet zou begrijpen, maar die wel een schadevergoeding kan eisen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)htbank%20van%20Assen.
De kansen voor Taghi zijn klein, op zo een moment moet je buiten de box denken. Ik zou eerlijk gezegd niet geheel verbaasd zijn als de zaak hierop zou uitlopen.
Die "bolle J."quote:Op zondag 23 april 2023 00:22 schreef Sodemieters het volgende:
die nog steeds in alle rust opereren en groter zijn dan Taghi
Waarom zou de uitspraak uitgesteld worden? Weski heeft daar geen actieve rol bij, dat is alleen aanhoren.quote:Op zondag 23 april 2023 10:34 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
De uitspraak zal hierdoor wel weer uitgesteld worden inderdaad. Niet de eerste keer... wat Taghi niet slecht uit komt.
Maar kan mij niet voorstellen dat er geen één advocaat is die hem wilt verdedigen.
Dit is ook weer een veel te simplistische voorstelling van zaken. De advocatuur is geen voetbal. Wat bedoel je überhaupt met het 'winnen' van een zaak? Vrijspraak? Zonder vrijspraak heeft de advocaat het niet goed gedaan?quote:Op zondag 23 april 2023 08:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Royce de Vries.
Heeft die boy überhaupt ooit een rechtzaak gewonnen?
Nee, dat is Guus Kouwenhovenquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:27 schreef capricia het volgende:
Dit lijkt mij de grootste crimineel ooit in NL.
Oh ja. Ook zo'n fijn heerschap.quote:Op zondag 23 april 2023 11:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat is Guus Kouwenhoven
Grappig genoeg had Guus ook Inez Weski als advocaat.
Bolle Jos schijnt momenteel idd een van de grotere jongens te zijn.quote:
Die organisatie is nog steeds 230.000 man/vrouw groot... Daar verandert inderdaad niks aan.....quote:Op zondag 23 april 2023 00:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat zijn organisatie nu ernstig geamputeerd is, maar ik geloof niet dat er daardoor ook maar één kilo minder Nederland binnenkomt. Dat gat wordt direct opgevuld door anderen.
Wat is er stom aan, @maskaraklodder?quote:Op zondag 23 april 2023 12:24 schreef Inbox het volgende:
-stomme opmerking in een serieus topic=weg)
Beetje onzinnig. Alsof er maar één organisatie is die coke invoert.quote:Op zondag 23 april 2023 12:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die organisatie is nog steeds 230.000 man/vrouw groot... Daar verandert inderdaad niks aan.....
(ik tel uiteraard alle gebruikers van coke mee, die faciliteren namelijk de hele zaak met hun klandizie)
Nee, de criminele organisatie wordt gefaciliteerd door de heilige oorlog tegen drugs. Dat is wat de gewelddadige gewetenlozes types een kans geeft in deze handel, de beste kans zelfs.quote:Op zondag 23 april 2023 12:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die organisatie is nog steeds 230.000 man/vrouw groot... Daar verandert inderdaad niks aan.....
(ik tel uiteraard alle gebruikers van coke mee, die faciliteren namelijk de hele zaak met hun klandizie)
Bedoel je hier niet Bram? Met zijn vader was toch niet zoveel mis?quote:Op zondag 23 april 2023 00:35 schreef Sodemieters het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk wel een misvatting om te denken dat een bekende advocaat ook automatisch een goede advocaat is. Met Max M. als meest pregnante voorbeeld,
https://nos.nl/artikel/21(...)e-met-omzetbelastingquote:Op zondag 23 april 2023 14:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bedoel je hier niet Bram? Met zijn vader was toch niet zoveel mis?
Robert is natuurlijk niet 'een bekende advocaat'.quote:Op zondag 23 april 2023 14:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)e-met-omzetbelasting
robert
neequote:Op zondag 23 april 2023 14:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Robert is natuurlijk niet 'een bekende advocaat'.
quote:Robert Moszkowicz werd in 2005 uit het ambt gezet wegens onbehoorlijke praktijkvoering.
Sindsdien is hij jurist en belastingadviseur.
In 2008 en 2014 werd er aangifte tegen hem gedaan wegens oplichting, maar tot een veroordeling kwam het niet.
Ach, wat stom. Ja, ik bedoelde Bram inderdaad. Dank voor de correctie.quote:Op zondag 23 april 2023 14:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bedoel je hier niet Bram? Met zijn vader was toch niet zoveel mis?
De rechtsstaat.quote:Op zondag 23 april 2023 15:40 schreef britneycheers het volgende:
Vraag me af wie hier nou daadwerkelijk de baas in Nederland is
dat was hij al. Zieke geest met zeer veen connecties.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:27 schreef capricia het volgende:
Nee. Dat is op een gegeven moment niet meer genoeg. Zoals Taghi die Peter R omlegt en Wiersem. Dat had niet in ´stilte´ gekund.quote:Op zondag 23 april 2023 00:22 schreef Sodemieters het volgende:
Als je echt een grote crimineel wilt zijn en blijven, dan opereer je in stilte.
Het is zoals de Maffia / dit is niet makkelijk..quote:Op zondag 23 april 2023 15:40 schreef britneycheers het volgende:
Kunnen ze Taghi niet gewoon laten “verdwijnen”? In rusland was die vent toch allang “plotseling” overleden.
In Rusland was hij een vriendje van de president geweestquote:Op zondag 23 april 2023 15:40 schreef britneycheers het volgende:
Kunnen ze Taghi niet gewoon laten “verdwijnen”? In rusland was die vent toch allang “plotseling” overleden.
Of was zélf president geweest!quote:Op zondag 23 april 2023 16:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In Rusland was hij een vriendje van de president geweest![]()
En nog steeds niet bij Twan Huys in College Tour. Als dat geen racisme is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat een Holleeder peanuts is bij een Taghi. En ik vraag me zeer af of ons OM wel voldoende middelen heeft om hiermee om te gaan.
Ja. Daar dacht ik vanmorgen ook aan. Hoe Holleeder salonfähig gemaakt is. Een BNer met een gunfactor.quote:Op zondag 23 april 2023 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En nog steeds niet bij Twan Huys in College Tour. Als dat geen racisme is.
Het Nederlandse 'gun' of het Engelstalige 'gun'?quote:Op zondag 23 april 2023 17:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Daar dacht vanmorgen ook aan. Hoe Holleeder salonfähig gemaakt is. Een BNer met een gunfactor.
quote:Advocaten laten zich voor het karretje spannen van zware criminelen
Door JOHN VAN DEN HEUVEL
18 jan. 2023 in COLUMNS
Eindelijk is het dan zover. De Extra Beveiligde Inrichting (EBI) in Vught krijgt een eigen rechtbank.
Hierdoor is het niet meer nodig om criminelen waar een groot ontsnappingsrisico aan kleeft naar beveiligde gerechtsgebouwen elders in Nederland te vervoeren.
quote:Het nieuws komt geen dag te vroeg.
Inwoners van Vught klagen al jaren over de enorme overlast die het vervoer van gevaarlijke gedetineerden met zich meebrengt. De zwaarbewaakte politiekonvooien razen vrijwel dagelijks door het dorp, met alle risico's van dien. Het af- en aanvoeren van criminele kopstukken kost bovendien krankzinnig veel geld.
Op een dag dat iemand als Ridouan Taghi van en naar de gerechtsbunker in Amsterdam-Osdorp wordt vervoerd, zijn achthonderd politiemensen, justitiemedewerkers en soldaten in de weer om alles veilig te laten verlopen.
De ondernemers die rond de bunker hun bedrijven hebben, worden horendol van alle beveiligingsmaatregelen. De nieuwe rechtbank in Vught levert dus een win-winsituatie op.
Minister Weerwind (Rechtsbescherming) maakte het nieuws dan ook met enige trots bekend. Zonder zijn feestje nou meteen te willen verpesten, toch een paar kanttekeningen.
Volslagen idioot inderdaad. Systematisch moorden, folteren en afpersen, was al lang bekend, maar het was allemaal zo gezellig in die guitige onderwereld. Pas toen hij zijn vriendin of zijn zus uitschold was het over met de sterrenstatus.quote:Op zondag 23 april 2023 17:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Daar dacht ik vanmorgen ook aan. Hoe Holleeder salonfähig gemaakt is. Een BNer met een gunfactor.
Er loopt een rechtszaak waarin bepaald moet worden of-ie daar inderdaad voor verantwoordelijk is. Of wil je mensen zonder proces laten executeren?quote:Op zondag 23 april 2023 15:40 schreef britneycheers het volgende:
Hij is verantwoordelijk voor zoveel “onschuldige” slachtoffers en het leed van de families. Zelfs ons kroonprinses kan niet normaal naar school. Deze man terroriseert rechters, advocaten en officieren.
Je mist het punt. Taghi zit vast. Dat komt vooral vanwege al het geweld. Men denkt dat er andere criminele organisaties zijn, minstens zo groot als die van Taghi, die onder de radar blijven omdat ze geen geweld gebruiken. Taghi heeft het voor zichzelf verpest, die is klaar.quote:Op zondag 23 april 2023 16:33 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nee. Dat is op een gegeven moment niet meer genoeg. Zoals Taghi die Peter R omlegt en Wiersem. Dat had niet in ´stilte´ gekund.
Hij laat tot nu toe alle sporen naar hem verdwijnen .Dán ben je dus echt een grote crimineel. Met zeer groot netwerk.
Taghi heeft momenteel helaas andere verplichtingen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En nog steeds niet bij Twan Huys in College Tour. Als dat geen racisme is.
Het verbaast mij niets als het opgevuld is door anderen uit zijn organisatie.quote:Op zondag 23 april 2023 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
Taghi zit vast en komt nooit meer vrij.
Die is klaar.
Zijn medekopstukken, Rico de Chileen en Saïd Razzouki zitten ook vast.
Van zijn vrienden en andere bendeleden zullen we misschien soms nog wat horen, maar die zijn ook allemaal bekend bij Justitie.
Het gat wat de groep Taghi heeft achtergelaten in de drugs wereld is al láng weer opgevuld door anderen.
Dat kan volgens mij ook niet anders. Wat hebben we inmiddels? Een paar neven, waaronder een advocaat. Volgens mij zit z'n hele familie in die organisatie met wat foute vriendjes.quote:Op zondag 23 april 2023 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets als het opgevuld is door anderen uit zijn organisatie.
Zuid-Amerikaanse kartels die gaan klagen over het geweld dat je gebruikt, dan heb je het wel echt bont gemaaktquote:Op zondag 23 april 2023 21:47 schreef StateOfMind het volgende:
De kern van Taghi's groep bestaat voor een groot deel uit jeugdvrienden van Taghi, waarmee hij vroeger al een bende vormde.
Maar die zijn ook allemaal wel bekend bij Justitie, dus in hoeverre men in die wereld nog zaken op hoog niveau met hen wil doen is de vraag.
Naar het schijnt zijn de Albanezen nu in dat gat gestapt.
Schijnt dat de Zuid-Amerikaanse kartels sinds die liquidatie golf eigenlijk al niet meer zo te spreken was over de Mocro Mafia, omdat die met al dat geweld veel te veel aandacht vroegen.
Niet over het geweld zelf natuurlijk, daar zijn die kartels wel wat graadjes erger in, maar meer omdat dat dat nogal voor wat aandacht zorgt van politie en justitie en dat is niet zo fijn in die branche, niet goed voor de handel.quote:Op zondag 23 april 2023 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaanse kartels die gaan klagen over het geweld dat je gebruikt, dan heb je het wel echt bont gemaakt
Waar het OM al eerder over gelogen had?quote:Op zondag 23 april 2023 22:00 schreef trein2000 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)veiligheid~b1a9538d/
De Volkskrant verkent de scenario’s. Noemt scenario ‘op eigen verzoek opgepakt’ onwaarschijnlijk maar niet ondenkbaar. Voor wat het waard is.
Heb je ook bewijzen voor deze zeer verregaande stellingen of is het gewoon BNW-praat?quote:Op zondag 23 april 2023 22:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waar het OM al eerder over gelogen had?
Een waarschijnlijk voordehandliggender verklaring is dat het OM en zelfs de rechterlijke macht al een tijdje klaar zijn met Weski omdat ze de vinger op de zere plek legt daar waar zij menen te mogen crimefighten.
Heb je haar de laatste 5 jaar niet gevolgd? Ik doe geen verdergaande stelling dan waar de Volkskrant er maar liefst 3 van deed, ik doe slechts een vierde maar ben net zo goed aan het speculeren.quote:Op zondag 23 april 2023 23:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb je ook bewijzen voor deze zeer verregaande stellingen of is het gewoon BNW-praat?
Expeditie Ridouan.quote:Op zondag 23 april 2023 23:56 schreef britneycheers het volgende:
Holleeder bij talkshows?
Kwestie van tijd dat we Taghi dus bij Jinek aan tafel zien. Daarna zullen spoedig andere programma’s volgen. Zoals; Kopen zonder kijken, expeditie Robinson en als hij vrijgezel is misschien wel the Bachelor?
quote:Op zondag 23 april 2023 22:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waar het OM al eerder over gelogen had?
Een waarschijnlijk voordehandliggender verklaring is dat het OM en zelfs de rechterlijke macht al een tijdje klaar zijn met Weski omdat ze de vinger op de zere plek legt daar waar zij menen te mogen crimefighten.
Antwoord bij vraag 9quote:Op maandag 24 april 2023 11:04 schreef junkiesietze het volgende:
Heeft Weski welleens uitgelegd waarom ze eruit ziet zoals ze eruit ziet?
was ze vroeger een gothic?
Waarom zou ze? Dat lijkt me nou helemaal haar eigen zaak.quote:Op maandag 24 april 2023 11:04 schreef junkiesietze het volgende:
Heeft Weski welleens uitgelegd waarom ze eruit ziet zoals ze eruit ziet?
was ze vroeger een gothic?
Dat was het plan ook...quote:Op zondag 23 april 2023 15:40 schreef britneycheers het volgende:
Hij is verantwoordelijk voor zoveel “onschuldige” slachtoffers en het leed van de families. Zelfs ons kroonprinses kan niet normaal naar school. Deze man terroriseert rechters, advocaten en officieren.
Holleeder had nog een bepaalde aaibaarheidsfactor. T totaal niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat een Holleeder peanuts is bij een Taghi. En ik vraag me zeer af of ons OM wel voldoende middelen heeft om hiermee om te gaan.
toch een opvallende verschijning, lijkt me dat ze er vaak opmerkingen over krijgt, en ik vraag het me af of ze het ooit heeft uitgelegd. mag toch?quote:Op maandag 24 april 2023 11:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Dat lijkt me nou helemaal haar eigen zaak.
quote:Op maandag 24 april 2023 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Holleeder had nog een bepaalde aaibaarheidsfactor. T totaal niet.
Was ook wel benieuwd of ze het gewoon mooi vindt of dat er een statement achter zit.quote:Op maandag 24 april 2023 11:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
toch een opvallende verschijning, lijkt me dat ze er vaak opmerkingen over krijgt, en ik vraag het me af of ze het ooit heeft uitgelegd. mag toch?
Dat moet eerst nog maar eens bewezen worden dacht ik.quote:
Ik neem aan dat ze in de jaren 80 gewoon Siouxsie-fan was.quote:Op maandag 24 april 2023 11:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Was ook wel benieuwd of ze het gewoon mooi vindt of dat er een statement achter zit.
Niet van Diamanda Galas denk je?quote:Op maandag 24 april 2023 12:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze in de jaren 80 gewoon Siouxsie-fan was.
Oh ja, tuurlijk mag datquote:Op maandag 24 april 2023 11:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
toch een opvallende verschijning, lijkt me dat ze er vaak opmerkingen over krijgt, en ik vraag het me af of ze het ooit heeft uitgelegd. mag toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |