abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 april 2023 @ 23:49:13 #61
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_208868706
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 23:46 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat weski en roethof narcisten en psychopaten zijn die het enkel om de aandacht te doen is?
Dat baseer ik op de lijst van cliënten die ze bijgestaan hebben de laatste jaren. Daar zitten nogal wat "high profile" zaken bij met heel veel media aandacht. Maar daar zal jij ongetwijfeld anders over denken. En dat mag.
pi_208868731
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 23:49 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Dat baseer ik op de lijst van cliënten die ze bijgestaan hebben de laatste jaren. Daar zitten nogal wat "high profile" zaken bij met heel veel media aandacht.
Ah en daarom ben je psychopaat, narcist en doe je het enkel voor de aandacht. Heeft niets te maken met kennis en kunde in bijvoorbeeld omgang met de media of levenslangzaken. Of met verdachten die jouw naam noemen omdat ze je van TV kennen.

Wat een geklets. Niet eens het begin van een onderbouwing maar wel de halve DSM-5 uit de kast trekken :')
zie email 27 oktober
  zondag 23 april 2023 @ 00:02:16 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208868815
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 23:49 schreef RealistAtheist het volgende:

Dat baseer ik op de lijst van cliënten die ze bijgestaan hebben de laatste jaren. Daar zitten nogal wat "high profile" zaken bij met heel veel media aandacht. Maar daar zal jij ongetwijfeld anders over denken. En dat mag.
Je hebt wel vaker last van waanbeelden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208868865
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 23:49 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Ik denk dat die mensen veel en velen andere cliënten bijstand waar jij nog nooit van gehoord hebt. Wij kennen de high profile zaken juist omdat ze high profile zijn.
pi_208869002
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 22:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk dat een Holleeder peanuts is bij een Taghi. En ik vraag me zeer af of ons OM wel voldoende middelen heeft om hiermee om te gaan.

Dit lijkt mij de grootste crimineel ooit in NL.
Dat is maar zeer de vraag. Ik zei al eerder dat men de opkomst van Taghi totaal gemist heeft. Toen men 'm in de gaten kreeg, was het al een hele grote speler. Dat is-ie dus in alle rust kunnen worden. Het is goed mogelijk dat er nu andere criminelen bestaan, die nog steeds in alle rust opereren en groter zijn dan Taghi.

Taghi heeft het ook niet slim aangepakt. Op het moment dat je veel geweld inzet, is dat het begin van het einde. Ten eerste omdat je daarmee ontzettend de aandacht op jezelf vestigt (van justitie, pers, etc.) en ook omdat - in dit geval - iemand zo doodsbang geworden was, dat-ie zich liever liet opsluiten en ging praten dan dat-ie nog langer buiten durfde te zijn (de kroongetuige).

Als je echt een grote crimineel wilt zijn en blijven, dan opereer je in stilte.
pi_208869059
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 22:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat hoop ik ook.

Maar die Taghi is ook niet zo slim als hij denkt dat bedreigen en bruut geweld gaat helpen. Zoals Lucky Luciano al zei "blood in the streets is bad for business". Als hij Weski echt in deze situatie geeft gedreigd/gepushed, dan is dat alleen maar slechter voor z'n eigen rechtszaak.
Niet echt. Deze feiten spelen geen enkele rol in het marengo-proces. Ook de bekende moorden (op Wiersum, de Vries en de broer van de kroongetuige) zijn geen onderdeel van dat proces. Hij zou daar eventueel wel voor aangeklaagd kunnen worden in een volgend proces, maar de kans daarop is klein. Immers, de verwachting is dat-ie nu levenslang gaat krijgen. Daarmee hebben volgende processen geen zin: hij kan dan toch geen langere straf meer krijgen dan dat-ie al heeft.

Dat weet hij zelf ook en zodoende kan-ie nu feitelijk alles doen wat-ie wil. Extra straf gaat-ie er toch niet voor krijgen.
pi_208869078
Als ik gearresteerd zou worden op verdenking van zware misdrijven wil ik de beste advocaat om m'n zaak te bepleiten in de rechtszaal. En het zal me aan m'n reet roesten of die advocaat een narcist, klootzak of psychopaat is. Zolang hij maar de beste is tijdens mijn rechtszaak. En ik dat iedereen hier er hetzelfde over denkt.

Maw; persoonlijkheid is niet zo boeiend imho.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208869091
quote:
7s.gif Op zondag 23 april 2023 00:32 schreef Barbusse het volgende:
Als ik gearresteerd zou worden op verdenking van zware misdrijven wil ik de beste advocaat om m'n zaak te bepleiten in de rechtszaal. En het zal me aan m'n reet roesten of die advocaat een narcist, klootzak of psychopaat is. Zolang hij maar de beste is tijdens mijn rechtszaak. En ik dat iedereen hier er hetzelfde over denkt.

Maw; persoonlijkheid is niet zo boeiend imho.
Nou ja, het is natuurlijk wel een misvatting om te denken dat een bekende advocaat ook automatisch een goede advocaat is. Met Max M. als meest pregnante voorbeeld, maar ook Weski is wel eens door de rechterlijke macht op haar vingertjes getikt, omdat ze volstrekt onbegrijpelijke pleitnota's schreef.
pi_208869093
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 00:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Niet echt. Deze feiten spelen geen enkele rol in het marengo-proces. Ook de bekende moorden (op Wiersum, de Vries en de broer van de kroongetuige) zijn geen onderdeel van dat proces. Hij zou daar eventueel wel voor aangeklaagd kunnen worden in een volgend proces, maar de kans daarop is klein. Immers, de verwachting is dat-ie nu levenslang gaat krijgen. Daarmee hebben volgende processen geen zin: hij kan dan toch geen langere straf meer krijgen dan dat-ie al heeft.

Dat weet hij zelf ook en zodoende kan-ie nu feitelijk alles doen wat-ie wil. Extra straf gaat-ie er toch niet voor krijgen.
In zekere mate eens, maar wel met de kanttekening dat dit koffiedik kijken is en dat alle ogen nu alleen op hem gericht zijn. Die gast werkt echt niet alleen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208869105
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 00:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
In zekere mate eens, maar wel met de kanttekening dat dit koffiedik kijken is en dat alle ogen nu alleen op hem gericht zijn. Die gast werkt echt niet alleen.
De ogen zijn beslist niet alleen op hem gericht. Daarom zit Weski nu vast, daarom is die neef gearresteerd. Daarom lopen er op dit moment drie gigantische rechtszaken waarin allerlei aan hem gerelateerde criminelen terecht staan. Het OM wil die hele organisatie met wortel en tak uitroeien.
pi_208869133
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 00:37 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
De ogen zijn beslist niet alleen op hem gericht. Daarom zit Weski nu vast, daarom is die neef gearresteerd. Daarom lopen er op dit moment drie gigantische rechtszaken waarin allerlei aan hem gerelateerde criminelen terecht staan. Het OM wil die hele organisatie met wortel en tak uitroeien.
Ik hoop dat het ze lukt, maar heb er niet echt vertrouwen in :@
  zondag 23 april 2023 @ 00:44:10 #72
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_208869137
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 00:37 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Gaat ze nooit lukken zo natuurlijk. Dan hadden ze echt veel sneller moeten zijn.
De nieuwe 'poppetjes' zitten zo weer op de posities.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_208869140
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 00:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik hoop dat het ze lukt, maar heb er niet echt vertrouwen in :@
Ik geloof wel dat zijn organisatie nu ernstig geamputeerd is, maar ik geloof niet dat er daardoor ook maar één kilo minder Nederland binnenkomt. Dat gat wordt direct opgevuld door anderen.
pi_208869149
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 00:46 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik geloof wel dat zijn organisatie nu ernstig geamputeerd is, maar ik geloof niet dat er daardoor ook maar één kilo minder Nederland binnenkomt. Dat gat wordt direct opgevuld door anderen.
Ja, daar ben ik ook van overtuigd.
pi_208869331
quote:

[..]
Ik denk dat een Holleeder peanuts is bij een Taghi. En ik vraag me zeer af of ons OM wel voldoende middelen heeft om hiermee om te gaan.

En de meest meedogenloze.
pi_208869589
Mooi dom dan als dat onder druk is gedaan, ze had ook gewoon de verdediging kunnen stoppen en zeggen zoek maar een andere idioot die je gaat verdedigen
pi_208869610
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 06:31 schreef BeriBeri het volgende:
Mooi dom dan als dat onder druk is gedaan, ze had ook gewoon de verdediging kunnen stoppen en zeggen zoek maar een andere idioot die je gaat verdedigen
Ietwat naïef gedacht, denk je niet?
pi_208869622
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 07:07 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ietwat naïef gedacht, denk je niet?
Ik vind die Weski vrij naïef als ze dacht dat zoiets nooit ontdekt zou worden, informatie uit de gevangenis lekken
  zondag 23 april 2023 @ 07:36:56 #79
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208869650
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 07:19 schreef BeriBeri het volgende:

[..]
Ik vind die Weski vrij naïef als ze dacht dat zoiets nooit ontdekt zou worden, informatie uit de gevangenis lekken
Misschien heeft ze dat nooit gedacht, alleen gehoopt. Mocht ze dit onder bedreiging hebben gedaan.
pi_208869723
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 07:19 schreef BeriBeri het volgende:

[..]
Lees allebei de topics eens helemaal ^O^
pi_208869751
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 00:35 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel een misvatting om te denken dat een bekende advocaat ook automatisch een goede advocaat is. Met Max M. als meest pregnante voorbeeld, maar ook Weski is wel eens door de rechterlijke macht op haar vingertjes getikt, omdat ze volstrekt onbegrijpelijke pleitnota's schreef.
Royce de Vries. :')
Heeft die boy überhaupt ooit een rechtzaak gewonnen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Frontpage zondag 23 april 2023 @ 08:55:59 #82
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_208869994
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 22:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik hoop dat haar familie ook beschermd wordt.
Je mag het je afvragen, niemand bij het OM heeft zijn of haar verantwoordelijkheid genomen na het vernietigende rapport over hoe ze gefaald hebben rondom Nabil B.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 23 april 2023 @ 10:07:38 #83
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_208870398
Misschien is Weski er wel door Taghi ingeluisd. Via zijn vriendjes en familie ervoor zorgen dat zijn advocaat word gearresteerd. Wie moet hem dan verdedigen? Als hij geen "eerlijk proces" kan krijgen kan hij met een beroep op mensenrechtenverdragen misschien vrijspraak krijgen.
Dat klinkt volkomen absurd, maar er zijn wel meer zaken absurd. Zoals bijvoorbeeld de vader uit Ruinerwold, die niet vervolgd kon worden omdat hij het strafproces niet zou begrijpen, maar die wel een schadevergoeding kan eisen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)htbank%20van%20Assen.

De kansen voor Taghi zijn klein, op zo een moment moet je buiten de box denken. Ik zou eerlijk gezegd niet geheel verbaasd zijn als de zaak hierop zou uitlopen.
Non possumus non loqui
  zondag 23 april 2023 @ 10:18:46 #84
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208870520
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 06:31 schreef BeriBeri het volgende:
De organisatie van Taghi heeft in het verleden meermaals laten zien dat ze niet schromen om onschuldigen te vermoorden om druk uit te oefenen (broer Nabil B, die advocaat).

Daarom is het zeer aannemelijk dat zij Weski op deze wijze ook in de pocket hadden: "als jij stopt, of naar de politie gaat, dan leggen we wat familieleden om".

En dan heb je simpelweg geen keus.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 23 april 2023 @ 10:19:21 #85
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208870525
Tenzij je een hekel aan je familie hebt :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208870673
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 10:07 schreef Knip het volgende:
Misschien is Weski er wel door Taghi ingeluisd. Via zijn vriendjes en familie ervoor zorgen dat zijn advocaat word gearresteerd. Wie moet hem dan verdedigen? Als hij geen "eerlijk proces" kan krijgen kan hij met een beroep op mensenrechtenverdragen misschien vrijspraak krijgen.
Dat klinkt volkomen absurd, maar er zijn wel meer zaken absurd. Zoals bijvoorbeeld de vader uit Ruinerwold, die niet vervolgd kon worden omdat hij het strafproces niet zou begrijpen, maar die wel een schadevergoeding kan eisen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)htbank%20van%20Assen.

De kansen voor Taghi zijn klein, op zo een moment moet je buiten de box denken. Ik zou eerlijk gezegd niet geheel verbaasd zijn als de zaak hierop zou uitlopen.
De uitspraak zal hierdoor wel weer uitgesteld worden inderdaad. Niet de eerste keer... wat Taghi niet slecht uit komt.

Maar kan mij niet voorstellen dat er geen één advocaat is die hem wilt verdedigen.
pi_208870962
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 00:22 schreef Sodemieters het volgende:
die nog steeds in alle rust opereren en groter zijn dan Taghi
Die "bolle J."
pi_208870974
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 10:34 schreef Kiwi7 het volgende:

[..]
De uitspraak zal hierdoor wel weer uitgesteld worden inderdaad. Niet de eerste keer... wat Taghi niet slecht uit komt.

Maar kan mij niet voorstellen dat er geen één advocaat is die hem wilt verdedigen.
Waarom zou de uitspraak uitgesteld worden? Weski heeft daar geen actieve rol bij, dat is alleen aanhoren.
pi_208871012
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 08:18 schreef superniger het volgende:

[..]
Royce de Vries. :')
Heeft die boy überhaupt ooit een rechtzaak gewonnen?
Dit is ook weer een veel te simplistische voorstelling van zaken. De advocatuur is geen voetbal. Wat bedoel je überhaupt met het 'winnen' van een zaak? Vrijspraak? Zonder vrijspraak heeft de advocaat het niet goed gedaan?
pi_208871148
quote:

Nee, dat is Guus Kouwenhoven
Grappig genoeg had Guus ook Inez Weski als advocaat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')