Ja. Ik begreep dat ze inmiddels ook een kleinkind heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.zin.nl/2019/0(...)te-advocatenfamilie/
Ik ook ....
Bewijst maar weer dat dhr Taghi geen kleine jongen isquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:20 schreef capricia het volgende:
Ja. Ik begreep dat ze inmiddels ook een kleinkind heeft.
Je vraagt je af welke drukmiddelen Taghi ingezet heeft. Ik vind dit echt wel hevig allemaal.
Ik denk dat een Holleeder peanuts is bij een Taghi. En ik vraag me zeer af of ons OM wel voldoende middelen heeft om hiermee om te gaan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:24 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat dhr Taghi geen kleine jongen is
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar familie ook beschermd wordt.
“Probleem” met die redenering is dat die Taghi niets meer te verliezen heeft. Die gaat toch levenslang de ebi in. Dus dat mechanisme werkt niet meer voor hem.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Maar die Taghi is ook niet zo slim als hij denkt dat bedreigen en bruut geweld gaat helpen. Zoals Lucky Luciano al zei "blood in the streets is bad for business". Als hij Weski echt in deze situatie geeft gedreigd/gepushed, dan is dat alleen maar slechter voor z'n eigen rechtszaak.
Er lopen denk ik (vrees ik) nog zat figuren uit z'n organisatie vrij rond. Die hebben wel wat te verliezen. Tis niet alsof we het over slechts 1 crimineel hebben hier.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Probleem” met die redenering is dat die Taghi niets meer te verliezen heeft. Die gaat toch levenslang de ebi in. Dus dat mechanisme werkt niet meer voor hem.
En waar baseer je dat oordeel precies op? Toch niet op basis van wat tv interviewtjes hoop ik?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:39 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik herhaal hier nog even wat ik bij het nieuwsbericht op de frontpage gezegd heb.
Advocaten als Weski, Roethof en nog een aantal van dat soort ultieme narcisten komen al bijna klaar bij de gedachte om de meest walgelijke onmensen te "verdedigen" als ze daardoor in de problemen komen dan kan ik daar geen traan om laten.
En ja, ik ben een groot voorstander van de rechtstaat en ik ben ook van mening dat iedereen het recht heeft op een eerlijk proces. Maar die advocaten die puur de meest smerige verdachten willen bijstaan alleen maar om hun naam weer in de media te krijgen zijn wat mij betreft net zo ziek als de psychopaten die ze "verdedigen". En dat zijn dus de Roethofjes en de Weski's van deze wereld.
Waar baseer ik wat op?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En waar baseer je dat oordeel precies op? Toch niet op basis van wat tv interviewtjes hoop ik?
Dat weski en roethof narcisten en psychopaten zijn die het enkel om de aandacht te doen is?quote:
Dat baseer ik op de lijst van cliënten die ze bijgestaan hebben de laatste jaren. Daar zitten nogal wat "high profile" zaken bij met heel veel media aandacht. Maar daar zal jij ongetwijfeld anders over denken. En dat mag.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weski en roethof narcisten en psychopaten zijn die het enkel om de aandacht te doen is?
Ah en daarom ben je psychopaat, narcist en doe je het enkel voor de aandacht. Heeft niets te maken met kennis en kunde in bijvoorbeeld omgang met de media of levenslangzaken. Of met verdachten die jouw naam noemen omdat ze je van TV kennen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:49 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat baseer ik op de lijst van cliënten die ze bijgestaan hebben de laatste jaren. Daar zitten nogal wat "high profile" zaken bij met heel veel media aandacht.
Je hebt wel vaker last van waanbeelden?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:49 schreef RealistAtheist het volgende:
Dat baseer ik op de lijst van cliënten die ze bijgestaan hebben de laatste jaren. Daar zitten nogal wat "high profile" zaken bij met heel veel media aandacht. Maar daar zal jij ongetwijfeld anders over denken. En dat mag.
Ik denk dat die mensen veel en velen andere cliënten bijstand waar jij nog nooit van gehoord hebt. Wij kennen de high profile zaken juist omdat ze high profile zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:49 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat baseer ik op de lijst van cliënten die ze bijgestaan hebben de laatste jaren. Daar zitten nogal wat "high profile" zaken bij met heel veel media aandacht. Maar daar zal jij ongetwijfeld anders over denken. En dat mag.
Dat is maar zeer de vraag. Ik zei al eerder dat men de opkomst van Taghi totaal gemist heeft. Toen men 'm in de gaten kreeg, was het al een hele grote speler. Dat is-ie dus in alle rust kunnen worden. Het is goed mogelijk dat er nu andere criminelen bestaan, die nog steeds in alle rust opereren en groter zijn dan Taghi.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat een Holleeder peanuts is bij een Taghi. En ik vraag me zeer af of ons OM wel voldoende middelen heeft om hiermee om te gaan.
Dit lijkt mij de grootste crimineel ooit in NL.
Niet echt. Deze feiten spelen geen enkele rol in het marengo-proces. Ook de bekende moorden (op Wiersum, de Vries en de broer van de kroongetuige) zijn geen onderdeel van dat proces. Hij zou daar eventueel wel voor aangeklaagd kunnen worden in een volgend proces, maar de kans daarop is klein. Immers, de verwachting is dat-ie nu levenslang gaat krijgen. Daarmee hebben volgende processen geen zin: hij kan dan toch geen langere straf meer krijgen dan dat-ie al heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Maar die Taghi is ook niet zo slim als hij denkt dat bedreigen en bruut geweld gaat helpen. Zoals Lucky Luciano al zei "blood in the streets is bad for business". Als hij Weski echt in deze situatie geeft gedreigd/gepushed, dan is dat alleen maar slechter voor z'n eigen rechtszaak.
Nou ja, het is natuurlijk wel een misvatting om te denken dat een bekende advocaat ook automatisch een goede advocaat is. Met Max M. als meest pregnante voorbeeld, maar ook Weski is wel eens door de rechterlijke macht op haar vingertjes getikt, omdat ze volstrekt onbegrijpelijke pleitnota's schreef.quote:Op zondag 23 april 2023 00:32 schreef Barbusse het volgende:
Als ik gearresteerd zou worden op verdenking van zware misdrijven wil ik de beste advocaat om m'n zaak te bepleiten in de rechtszaal. En het zal me aan m'n reet roesten of die advocaat een narcist, klootzak of psychopaat is. Zolang hij maar de beste is tijdens mijn rechtszaak. En ik dat iedereen hier er hetzelfde over denkt.
Maw; persoonlijkheid is niet zo boeiend imho.
In zekere mate eens, maar wel met de kanttekening dat dit koffiedik kijken is en dat alle ogen nu alleen op hem gericht zijn. Die gast werkt echt niet alleen.quote:Op zondag 23 april 2023 00:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet echt. Deze feiten spelen geen enkele rol in het marengo-proces. Ook de bekende moorden (op Wiersum, de Vries en de broer van de kroongetuige) zijn geen onderdeel van dat proces. Hij zou daar eventueel wel voor aangeklaagd kunnen worden in een volgend proces, maar de kans daarop is klein. Immers, de verwachting is dat-ie nu levenslang gaat krijgen. Daarmee hebben volgende processen geen zin: hij kan dan toch geen langere straf meer krijgen dan dat-ie al heeft.
Dat weet hij zelf ook en zodoende kan-ie nu feitelijk alles doen wat-ie wil. Extra straf gaat-ie er toch niet voor krijgen.
De ogen zijn beslist niet alleen op hem gericht. Daarom zit Weski nu vast, daarom is die neef gearresteerd. Daarom lopen er op dit moment drie gigantische rechtszaken waarin allerlei aan hem gerelateerde criminelen terecht staan. Het OM wil die hele organisatie met wortel en tak uitroeien.quote:Op zondag 23 april 2023 00:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In zekere mate eens, maar wel met de kanttekening dat dit koffiedik kijken is en dat alle ogen nu alleen op hem gericht zijn. Die gast werkt echt niet alleen.
Ik hoop dat het ze lukt, maar heb er niet echt vertrouwen inquote:Op zondag 23 april 2023 00:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De ogen zijn beslist niet alleen op hem gericht. Daarom zit Weski nu vast, daarom is die neef gearresteerd. Daarom lopen er op dit moment drie gigantische rechtszaken waarin allerlei aan hem gerelateerde criminelen terecht staan. Het OM wil die hele organisatie met wortel en tak uitroeien.
Gaat ze nooit lukken zo natuurlijk. Dan hadden ze echt veel sneller moeten zijn.quote:Op zondag 23 april 2023 00:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De ogen zijn beslist niet alleen op hem gericht. Daarom zit Weski nu vast, daarom is die neef gearresteerd. Daarom lopen er op dit moment drie gigantische rechtszaken waarin allerlei aan hem gerelateerde criminelen terecht staan. Het OM wil die hele organisatie met wortel en tak uitroeien.
Ik geloof wel dat zijn organisatie nu ernstig geamputeerd is, maar ik geloof niet dat er daardoor ook maar één kilo minder Nederland binnenkomt. Dat gat wordt direct opgevuld door anderen.quote:Op zondag 23 april 2023 00:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ze lukt, maar heb er niet echt vertrouwen in
Ja, daar ben ik ook van overtuigd.quote:Op zondag 23 april 2023 00:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat zijn organisatie nu ernstig geamputeerd is, maar ik geloof niet dat er daardoor ook maar één kilo minder Nederland binnenkomt. Dat gat wordt direct opgevuld door anderen.
En de meest meedogenloze.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat een Holleeder peanuts is bij een Taghi. En ik vraag me zeer af of ons OM wel voldoende middelen heeft om hiermee om te gaan.
Dit lijkt mij de grootste crimineel ooit in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |