Laat mij eens gluren danquote:
En stopt er iets anders in?quote:
Inb4 Faxie *plop*quote:
Hahaha Ben jij die oude kerel van de GIF? Dan neequote:
Nee, dus kom maar door.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha Ben jij die oude kerel van de GIF? Dan nee![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:51 schreef DrMarten het volgende:
Blikseminslag. Ineens alles donker. Schrok me de pleuris
Zo gezicht jaquote:
Aardlekschakelaar eruit?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:51 schreef DrMarten het volgende:
Gefixed?quote:
Wow! Dat is heftig. Alles nog heel?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:51 schreef DrMarten het volgende:
Yep. Geen idee waar het ingeslagen is. Ene buren was niks aan de hand, bij de anderen lag het ook plat.quote:Op zaterdag 22 april 2023 03:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow! Dat is heftig. Alles nog heel?
Je weet het niet he met de man waarbij koffiefilters kopen ook een uitdaging kan zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Schakelaartje omzetten kan ik nog net
Prima hierquote:Op zondag 23 april 2023 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beter dan gisterenGoed geslapen!
Dadelijk lekker schilderen
En jij?
Lekker doenquote:Op zondag 23 april 2023 06:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima hierHeb ook wel zin om te schilderen.
Waarschijnlijk was 'ie wakker omdat hij een plasje moest doen. Dat schijnt heel normaal te zijn bij oude mensen.quote:
'Schijnt' zegt 'iequote:Op zondag 23 april 2023 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was 'ie wakker omdat hij een plasje moest doen. Dat schijnt heel normaal te zijn bij oude mensen.
hoe oud moet je daar voor zijn?quote:
jeetje. dat is nog ver wegquote:
Zou mooi zijn als dat waar was.quote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alle ouderdomskwaaltjes komen dan pas
Ik wil op zn minst wel een poging doen dat te halenquote:Op zondag 23 april 2023 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
laat me dat nou maar geloven, de zeventig haal ik toch niet
Maar doordeweeks wordt hier al zo weinig gepostquote:Op zondag 23 april 2023 13:30 schreef Tegan het volgende:
Is iedereen trouwens vergeten dat we hier alleen doordeweeks posten?
's Nachts plasjes doen, vergeetachtig zijn. Allenaal oude mensen hier.quote:Op zondag 23 april 2023 13:30 schreef Tegan het volgende:
Is iedereen trouwens vergeten dat we hier alleen doordeweeks posten?
Regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op zondag 23 april 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar doordeweeks wordt hier al zo weinig gepost
quote:Op zondag 23 april 2023 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Nachts plasjes doen, vergeetachtig zijn. Allenaal oude mensen hier.
Mjaquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatief dan. Ook die is zo jong niet meer tegenwoordig.
Moet je 's nachts wel eens plassen toevallig?quote:
Op welk tijdstip eindigt de nacht volgens jou?quote:Op zondag 23 april 2023 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je 's nachts wel eens plassen toevallig?
Ik rond dit af naar: ja.quote:Op zondag 23 april 2023 14:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op welk tijdstip eindigt de nacht volgens jou?
Jij rebel!quote:Op zondag 23 april 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden
De aftakeling is definitief begonnen.quote:Op zondag 23 april 2023 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik op nee eerlijk gezegd.
Ik heb wat ouderdom betreft wel wat grijze haren ineens.
Nooit last vanquote:Op zondag 23 april 2023 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik op nee eerlijk gezegd.
Ik heb wat ouderdom betreft wel wat grijze haren ineens.
Je hoofd maar kaalgeschoren vanwege een terugtrekkende haargrens? Over ouderdom gesproken.quote:
Wat je niet hebt kan ook niet grijs worden.quote:
Rare mensen ookquote:
Je leert iedere dag iets nieuws.quote:Op zondag 23 april 2023 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan ook niet grijs worden.
Dit kan geen nieuws zijn, toch?quote:
Heel raar ja.quote:
Je mag alles van mij weten. Ik ben een open boek.quote:
Nou ik ben benieuwd. Kom maar door met de interessante feiten over gianniquote:Op zondag 23 april 2023 16:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je mag alles van mij weten. Ik ben een open boek.
Ik vertel je alles op onze date.quote:Op zondag 23 april 2023 16:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd. Kom maar door met de interessante feiten over gianni.
Oh god, jij bent er zo eentje die tijdens de sex gaat vertellen dat je vanochtend naar de bakker ging. En toen waren er geen croissantsquote:
Volgens mij heb jij al een drankje te veel op...quote:Op zondag 23 april 2023 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh god, jij bent er zo eentje die tijdens de sex gaat vertellen dat je vanochtend naar de bakker ging. En toen waren er geen croissants
There is no such thing.quote:Op zondag 23 april 2023 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al een drankje te veel op...
quote:
"The limit does not exist"quote:
Dit klinkt alsof de seks dan echt heel erg slecht wasquote:Op zondag 23 april 2023 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh god, jij bent er zo eentje die tijdens de sex gaat vertellen dat je vanochtend naar de bakker ging. En toen waren er geen croissants
No no, no no no no, no no no no, no no THERE'S NO LIMIT!quote:
We kunnen het binnenkort vragen aan Tegan denk ik.quote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof de seks dan echt heel erg slecht was
Denk het niet. Die twee gaan nooit afsprekenquote:Op zondag 23 april 2023 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We kunnen het binnenkort vragen aan Tegan denk ik.
Dus het blijft bij suggestieve posts hier? Wat een deceptiequote:Op zondag 23 april 2023 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk het niet. Die twee gaan nooit afspreken
Dat is toch hoe het altijd gaat hier?quote:Op zondag 23 april 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus het blijft bij suggestieve posts hier? Wat een deceptie
We kunnen niet allemaal een Casanova als jij zijn.quote:Op zondag 23 april 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 23 april 2023 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is toch hoe het altijd gaat hier?
Ohnoesquote:Op zondag 23 april 2023 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een Casanova als jij zijn.
Ik dacht juist aan die scene uit Mean Girls.quote:Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
No no, no no no no, no no no no, no no THERE'S NO LIMIT!
Goed om te weten. Ik had zelf nog niets uitgeslotenquote:Op zondag 23 april 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slechte seks is ook seksquote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof de seks dan echt heel erg slecht was
Gelukkig, jij snapt me.quote:Op zondag 23 april 2023 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht juist aan die scene uit Mean Girls.
Nooit gezien, dus geen ideequote:Op zondag 23 april 2023 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht juist aan die scene uit Mean Girls.
Deze cult classic moet je echt gezien hebben.quote:
quote:
Ik ben niet zo van de chickflicksquote:Op zondag 23 april 2023 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze cult classic moet je echt gezien hebben.
Edit: Hier een leuke samenvatting (met spoilers).
Ik ook niet. Maar het is dus een cult classic vol geweldige oneliners.quote:Op zondag 23 april 2023 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo van de chickflicks
Het enthousiasmequote:
Zeg het ze, Faxie!quote:
quote:
Snifquote:Op zondag 23 april 2023 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik ben ondertussen ook alweer net 40 hoor
Goedemorgen Jongedame.quote:
Vertel!quote:Op maandag 24 april 2023 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goodness wat een clownenkliniek zit ik in zeg![]()
![]()
Dacht even dat het over deze SC ging.quote:Op maandag 24 april 2023 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goodness wat een clownenkliniek zit ik in zeg![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dacht even dat het over deze SC ging.
Ach man, ik heb van de arts, de psychiater en een vpk op verschillende momenten te horen gekregen dat ik vandaag om 8.00 een ECG moet maken, waar nogal veel vanaf hangt. Vervolgens zit ik een kwartier bij de medische dienst te wachten. Niemand. Dus de vpk die ik erop aansprak, vroeg hoe het zit, lacht me vierkant in mijn gezicht uit. Ik raak in paniek, nog meer lol. Gaat hij erachteraan bellen, ja, het is verzet naar 11.15. Vervolgens staat er een kutborderliner zich ermee te bemoeien (ik vind het wel heel erg dat je vloekt CotS, dat vind ik shockerend) , want zoiets kan niet even privé geregeld worden, neen, iedereen moet het horen. Precies de hoe en wat in het openbaar. En dan krijg ik op mijn flikker omdat ik met een deur sla. Echt ga een eind fietsenquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht even dat het over deze SC ging.
Lekkere maandagmorgen zo.quote:Op maandag 24 april 2023 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach man, ik heb van de arts, de psychiater en een vpk op verschillende momenten te horen gekregen dat ik vandaag om 8.00 een ECG moet maken, waar nogal veel vanaf hangt. Vervolgens zit ik een kwartier bij de medische dienst te wachten. Niemand. Dus de vpk die ik erop aansprak, vroeg hoe het zit, lacht me vierkant in mijn gezicht uit. Ik raak in paniek, nog meer lol. Gaat hij erachteraan bellen, ja, het is verzet naar 11.15. Vervolgens staat er een kutborderliner zich ermee te bemoeien (ik vind het wel heel erg dat je vloekt CotS, dat vind ik shockerend) , want zoiets kan niet even privé geregeld worden, neen, iedereen moet het horen. Precies de hoe en wat in het openbaar. En dan krijg ik op mijn flikker omdat ik met een deur sla. Echt ga een eind fietsen
Ja, ben nu weer rustig. Het gaat me niet om de fout, maar om hoe ik behandeld werd. Maar ach... het komt goed. Er hangt er alleen maar vanaf of ik hier een week extra moet zittenquote:Op maandag 24 april 2023 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekkere maandagmorgen zo.
Ik snap wel dat dat frustrerend is.
Mag je wel weg als je wil, of zit je daar verplicht?quote:Op maandag 24 april 2023 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ben nu weer rustig. Het gaat me niet om de fout, maar om hoe ik behandeld werd. Maar ach... het komt goed. Er hangt er alleen maar vanaf of ik hier een week extra moet zitten
Zo "vrijwillig" als het maar kan. Ik heb ermee ingestemd, anders werd het gedwongen en dan zit je er snel nog langerquote:Op maandag 24 april 2023 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag je wel weg als je wil, of zit je daar verplicht?
Ah ok. Maar dan kun je dus niet zomaar weg bijvoorbeeld tegen advies van de artsen in, want dan word je alsnog gedwongen opgenomen?quote:Op maandag 24 april 2023 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo "vrijwillig" als het maar kan. Ik heb ermee ingestemd, anders werd het gedwongen en dan zit je er snel nog langer
Jepquote:Op maandag 24 april 2023 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Maar dan kun je dus niet zomaar weg bijvoorbeeld tegen advies van de artsen in, want dan word je alsnog gedwongen opgenomen?
Oh ja, lekker dan.quote:Op maandag 24 april 2023 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach man, ik heb van de arts, de psychiater en een vpk op verschillende momenten te horen gekregen dat ik vandaag om 8.00 een ECG moet maken, waar nogal veel vanaf hangt. Vervolgens zit ik een kwartier bij de medische dienst te wachten. Niemand. Dus de vpk die ik erop aansprak, vroeg hoe het zit, lacht me vierkant in mijn gezicht uit. Ik raak in paniek, nog meer lol. Gaat hij erachteraan bellen, ja, het is verzet naar 11.15. Vervolgens staat er een kutborderliner zich ermee te bemoeien (ik vind het wel heel erg dat je vloekt CotS, dat vind ik shockerend) , want zoiets kan niet even privé geregeld worden, neen, iedereen moet het horen. Precies de hoe en wat in het openbaar. En dan krijg ik op mijn flikker omdat ik met een deur sla. Echt ga een eind fietsen
Je lijkt hier altijd zo lief en rustigquote:Op maandag 24 april 2023 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ben nu weer rustig. Het gaat me niet om de fout, maar om hoe ik behandeld werd. Maar ach... het komt goed. Er hangt er alleen maar vanaf of ik hier een week extra moet zitten
Dat ben ik ook 90% van de tijd, maar als ik flip, flip ik goed. Plus dat ik nu niet goed ingesteld ben op mijn medicijnen dus niet echt mezlef benquote:Op maandag 24 april 2023 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je lijkt hier altijd zo lief en rustig
10% van de tijd keihard flippen vind ik al best veelquote:Op maandag 24 april 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ben ik ook 90% van de tijd, maar als ik flip, flip ik goed. Plus dat ik nu niet goed ingesteld ben op mijn medicijnen dus niet echt mezlef ben
quote:Op maandag 24 april 2023 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10% van de tijd keihard flippen vind ik al best veel
Ik ben vrij vandaagquote:Op maandag 24 april 2023 08:03 schreef AirwiN het volgende:
Wat een ongelofelijk boutweer weer vandaag...
Barbusse: ik ga na het werk nog ff snobistisch op een terr...
[ afbeelding ]
...op een terras zitten?quote:
Gisteravond al gedaan.quote:
Dan blijft het gifje van toepassing.quote:
Ik ga zo heul burgerlijk boodschappen doenquote:
Barb heeft meestal wat lekkerder buitenweer dan wij hier in NL.quote:Op maandag 24 april 2023 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zijn zwembandjes wel op zijn plaats met dit weer
Als ik regen zie, ziet iedereen regenquote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Barb heeft meestal wat lekkerder buitenweer dan wij hier in NL.
Ik zie geen regen.quote:Op maandag 24 april 2023 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik regen zie, ziet iedereen regen
Waar woont hij?quote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
hier nu wel.quote:Op maandag 24 april 2023 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is hier ook net even niet nat inderdaad.
Ik zag hier gisteren ook mensen met picnicmand het bos inlopen terwijl het echt supergrijs werd. Ik dacht al..quote:Op maandag 24 april 2023 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nu wel.
Collega is net naar beneden om te gaan wandelen. Ik denk niet dat ze ver komt
Porto dacht ik.quote:Op maandag 24 april 2023 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar woont hij?
Hier is het vandaag ook tussen de buien door even snel naar buiten.
Slim, ik heb teveel binnen gezeten, dus de tuin moet nog.quote:Op maandag 24 april 2023 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben wel blij dat ik gistermiddag nog even de tuin afgemaakt heb en het niet uitgesteld heb tot vanmiddag. Wat een kloteweer
Kan volgende week ookquote:Op maandag 24 april 2023 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slim, ik heb teveel binnen gezeten, dus de tuin moet nog.
Ik moet er nog wel wat planten inzetten, maar het zand er weer in was een klus die nog moest. Het was een drekbende en daardoor extra zwaar, maar met het weer van vanochtend zou het er niet beter op worden.quote:Op maandag 24 april 2023 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slim, ik heb teveel binnen gezeten, dus de tuin moet nog.
Nou wij ook, waren echt net 10 minuten voordat het begon met regenen klaar. Perfecte timingquote:Op maandag 24 april 2023 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben wel blij dat ik gistermiddag nog even de tuin afgemaakt heb en het niet uitgesteld heb tot vanmiddag. Wat een kloteweer
Ik moet vooral nog wat snoeien en onkruid wegwerken, dat laatste gaat op zich wel beter als de grond niet kurkdroog is.quote:Op maandag 24 april 2023 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel wat planten inzetten, maar het zand er weer in was een klus die nog moest. Het was een drekbende en daardoor extra zwaar, maar met het weer van vanochtend zou het er niet beter op worden.
Een roze boompje?quote:Op maandag 24 april 2023 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet vooral nog wat snoeien en onkruid wegwerken, dat laatste gaat op zich wel beter als de grond niet kurkdroog is.
Qua planten heb ik vooral vaste planten, die hebben de winter voor zover ik kan zien allemaal overleefd. M'n roze boompje doet het in ieder geval nog.
Japanse esdoorn.quote:Op maandag 24 april 2023 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een roze boompje?Wat is dat voor een plant?
Ik moest een heel stuk afgraven voor de renovatie mijn schuur.quote:Op maandag 24 april 2023 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet vooral nog wat snoeien en onkruid wegwerken, dat laatste gaat op zich wel beter als de grond niet kurkdroog is.
Qua planten heb ik vooral vaste planten, die hebben de winter voor zover ik kan zien allemaal overleefd. M'n roze boompje doet het in ieder geval nog.
quote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hoe is het in de zomer? Bloedheet?quote:Op maandag 24 april 2023 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alhoewel vandaag wel wolkjes. Rest van de week zon en zo'n 22 tot 25 graden
Nah, Porto heeft een behoorlijk gematigd klimaat. Als het in de zomer overdag boven de 30 graden komt is het bloedheet. Is het in de winter overdag onder de 10 graden, is het ijskoud.quote:
Precies, waarom vandaag doen als je het uit kunt stellen tot morgen? Of overmorgen?quote:Op maandag 24 april 2023 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
En anders volgend jaar weer eens kans.
Aaah ja, dat zijn wel echt inplan-klussen. Er zit te weinig druk achter bij me.quote:Op maandag 24 april 2023 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest een heel stuk afgraven voor de renovatie mijn schuur.
Vervolgens de gelegenheid maar aangepakt om een nieuwe borderrand te maken van het hout dat over was. Die had ik uiteindelijk gistermiddag klaar.
Was ook iedere keer tussen de buien door klussen.
Oh dat is wel lekker danquote:Op maandag 24 april 2023 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, Porto heeft een behoorlijk gematigd klimaat. Als het in de zomer overdag boven de 30 graden komt is het bloedheet.is het in de winter overdag onder de 10 graden, is het ijskoud.
Dus zodadelijk even hier een pastel de nata snackenquote:
Dat is wel wat anders dan mijn uitzicht op regen, koeien en schapenquote:Op maandag 24 april 2023 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus zodadelijk even hier een pastel de nata snacken
[ afbeelding ]
Als je de datumprikker niet hebt gehad, ben je niet uitgenodigd.quote:Op maandag 24 april 2023 13:29 schreef rival het volgende:
Waar en wanneer zijn de gluurdata eigenlijk?
Nou ja zegquote:Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je de datumprikker niet hebt gehad, ben je niet uitgenodigd.
Blijkbaar is het gluren alleen voor select gezelschapquote:
Jij ook niet?quote:
Bijzonder. Dan was vast je aanmelding niet volledig.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
oh we meten weer met 2 matenquote:Op maandag 24 april 2023 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijzonder. Dan was vast je aanmelding niet volledig.
Je weet hoe het werkt bij mij.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap dat je beledigd bent hoor, de meiden zijn prachtigquote:Op maandag 24 april 2023 21:53 schreef Barbusse het volgende:
Niet uitgenodigd zijn voor een gluursessie
Goedemorgen voor jou en de meiden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 06:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap dat je beledigd bent hoor, de meiden zijn prachtig
Goedemorgenquote:
2e poging gisteren wel goed gegaan?quote:
"And here's.... CRYSTAL!"quote:Op dinsdag 25 april 2023 06:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap dat je beledigd bent hoor, de meiden zijn prachtig
Wat een rare naam voor een tiet.quote:
Tweede poging van wat?quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:46 schreef gianni61 het volgende:
Goedemorgen allen.
[..]
2e poging gisteren wel goed gegaan?
de ECG die uitgesteld was.quote:
Snap. Crackle. Popquote:
dat zijn er 3.quote:
...Total Recall?quote:
nicequote:
Ik heb geen idee wat dat is. Maar is dat goed?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik mag aan de clozapine geloof ik.
Maar wel altijd even aantallenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... sommige zuigdieren hebben veel tietjes
Antipsychoticaquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Maar is dat goed?
quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Antipsychotica
En jaik heb een hartritme
Genoeg mensen met een derde tepel, maar op dat nou meteen als tiet mee te rekenen..quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, je hebt altijd afwijkingen ertussen
Ach, tuurlijk wel, als je eraan kan sabbelenquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Genoeg mensen met een derde tepel, maar op dat nou meteen als tiet mee te rekenen..
Jep!quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een hartritme hebben is op zich wel handig ja.
Hmm, I'll allow it.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, tuurlijk wel, als je eraan kan sabbelen
[..]
Jep!
Zo ploppen de meiden uit je BH als je BH-bandje 'snapt'?quote:
Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothesequote:
Heb je zelf drie tieten/tepels en is dit eerder onderwerp van gesprek geweest?quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothese
Goede vragen. Ik heb echter de antwoorden niet voor jequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothese
Nee, ik heb er maar tweequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je zelf drie tieten/tepels en is dit eerder onderwerp van gesprek geweest?
Helaaschquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goede vragen. Ik heb echter de antwoorden niet voor je
2 is op zich wel een prima aantal.quote:
Ja, ik vind het ook niet leuk.quote:
Dan weet ik het ook niet.quote:
Snotverquote:
Sstquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:35 schreef gianni61 het volgende:
Is iedereen naar Nouk&Nouk aan het gluren?
Jeetje, jij ook al?quote:
De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.quote:
Ze weet ze wel te verkopen ja.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.
Die verwachtingen maken ze waar, jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.
We zijn hier alleen geīnteresseerd in het innerlijk.quote:
30 centimeter diep zeker?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We zijn hier alleen geīnteresseerd in het innerlijk.
Hoe meer innerlijk, hoe beter.
Ik wacht mijn gluurmoment nog ff af voor ik dit bevestig of ontken.quote:
Zo'n grote orders kunnen ze niet in 1 x verwerkenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:25 schreef Tegan het volgende:
Stomme webshops die moeilijk doen zodat ik niet mijn hele salaris kan uitgeven.
Neequote:
Nou, dan niet.quote:
Jawelquote:
Hij zal wel boos zijn dat hij morgen niet vrij is.quote:
Krijg je ervan als je je land in de steek laat!quote:Op woensdag 26 april 2023 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij zal wel boos zijn dat hij morgen niet vrij is.
Waarschijnlijk zegt hij morgen alsnog dat hij ergens op een terras aan de DoMiBo zit.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je je land in de steek laat!
Haalt weer 1 of andere jetsetfoto van google en verzint ie daar weer een verhaal bijquote:Op woensdag 26 april 2023 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt hij morgen alsnog dat hij ergens op een terras aan de DoMiBo zit.
Gaat waarschijnlijk als een proleet bitterballen en biertjes doen bij de Nederlandse ambassade vanwege Koningsdag.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:47 schreef rival het volgende:
Haalt weer 1 of andere jetsetfoto van google en verzint ie daar weer een verhaal bij
Bitterballen en biertjesquote:Op woensdag 26 april 2023 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk als een proleet bitterballen en biertjes doen bij de Nederlandse ambassade vanwege Koningsdag.
De ambassadeur heeft de flessen oranjebitter en de tompouces al klaar staanquote:Op woensdag 26 april 2023 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk als een proleet bitterballen en biertjes doen bij de Nederlandse ambassade vanwege Koningsdag.
Eensquote:
En dan de verplichte foto met een oranjebitter in de handquote:Op woensdag 26 april 2023 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bier & tietende meiden!quote:
Drie glazen water drinken voor je gaat slapen en dan heb je de dag erna geen hoofdpijn. (maar ben je wel gewoon brak want je bent geen 20 meer)quote:
En word je snachts nog een keer extra wakker om te plassenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie glazen water drinken voor je gaat slapen en dan heb je de dag erna geen hoofdpijn. (maar ben je wel gewoon brak want je bent geen 20 meer)
Zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 26 april 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En word je snachts nog een keer extra wakker om te plassen
Oh, dan ligt het aan mijquote:
Zijn van die dingen waar je over na moet denken als je dronken thuis komt. En dat is precies waar ik niet zo goed in ben als ik dronken benquote:Op woensdag 26 april 2023 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie glazen water drinken voor je gaat slapen en dan heb je de dag erna geen hoofdpijn. (maar ben je wel gewoon brak want je bent geen 20 meer)
Alvast even een post-it op de badkamer spiegel hangenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zijn van die dingen waar je over na moet denken als je dronken thuis komt. En dat is precies waar ik niet zo goed in ben als ik dronken ben
.... als ik dronken ben.....quote:Op woensdag 26 april 2023 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zijn van die dingen waar je over na moet denken als je dronken thuis komt. En dat is precies waar ik niet zo goed in ben als ik dronken ben
Dat is er niet meer bij…quote:
Normaal ben ik daar heel goed in. Kampioen!quote:
waarom niet? Lekker de hele dag niks doenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is er niet meer bij…
[..]
Normaal ben ik daar heel goed in. Kampioen!
Ik gok iets met verantwoordelijkhedenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet? Lekker de hele dag niks doen
Afschuiven!quote:Op woensdag 26 april 2023 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gok iets met verantwoordelijkheden
2 verantwoordelijkheden van 4 en 6quote:Op woensdag 26 april 2023 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gok iets met verantwoordelijkheden
De één parkeer je op de bank met Netflix aan en de ander douw je een tablet in de handen. Geregeld!quote:
Samen met kind één op de bank in je onesie onder een dekentje.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ach slapen kan ik toch niet met 'n kater/(veel)drank in mijn lijf
Zoiets wordt het wel ja. Ligt er een beetje aan hoe groot de kater isquote:Op woensdag 26 april 2023 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen met kind één op de bank in je onesie onder een dekentje.
Wat ga je allemaal doen dan?quote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zoiets wordt het wel ja. Ligt er een beetje aan hoe groot de kater is
vroeg beginnen, vroeg in bed liggenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zoiets wordt het wel ja. Ligt er een beetje aan hoe groot de kater is
Feestje tot een uur of 23:00u, als het daarbij blijft overleef ik vrijdag welquote:
Hebben Zwitsers nog leuke vrije dagen?quote:
1 augustus, met vuurwerk. En Sechseläuten in Zurich, waarbij ze een 'sneeuwpop' in de fik zetten en hoe sneller z'n hoofd explodeert hoe beter de zomer wordt. I kid you notquote:Op woensdag 26 april 2023 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben Zwitsers nog leuke vrije dagen?
Rare jongens, die Zwitsersquote:Op woensdag 26 april 2023 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 augustus, met vuurwerk. En Sechseläuten in Zurich, waarbij ze een 'sneeuwpop' in de fik zetten en hoe sneller z'n hoofd explodeert hoe beter de zomer wordt. I kid you not
[ afbeelding ]
Kijk, dat zijn nog eens traditiesquote:Op woensdag 26 april 2023 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 augustus, met vuurwerk. En Sechseläuten in Zurich, waarbij ze een 'sneeuwpop' in de fik zetten en hoe sneller z'n hoofd explodeert hoe beter de zomer wordt. I kid you not
[ afbeelding ]
Zekerquote:
Vanavond uit eten. Daar gaat de drank al voldoende vloeien denk ik dus ik hou morgen al rekening met uitbrakken.quote:
Flash backs naar mijn datingleven nu.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flash backs naar mijn datingleven nu.
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 april 2023 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond uit eten. Daar gaat de drank al voldoende vloeien denk ik dus ik hou morgen al rekening met uitbrakken.
Komt ook zeker goed.quote:
Kan je deze niet vantevoren al drinken?quote:Op woensdag 26 april 2023 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alvast even een post-it op de badkamer spiegel hangen
Ik denk het niet, dan heb je het voor eind van de avond al uitgeplastquote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je deze niet vantevoren al drinken?
Goed hoor. En met u?quote:
We hebben geen grachten hier in de geciviliseerde wereld.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:03 schreef Barbusse het volgende:
Jullie liggen allemaal al dronken in een gracht zeker?
Waar jij woont misschien, maar wij hebben hier hele mooie grachten hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 09:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We hebben geen grachten hier in de geciviliseerde wereld.
Gap...quote:Op donderdag 27 april 2023 09:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We hebben geen grachten hier in de geciviliseerde wereld.
quote:
Hier ookquote:Op donderdag 27 april 2023 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar jij woont misschien, maar wij hebben hier hele mooie grachten hoor
Nee joh. Met een kater, niet dronken.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:03 schreef Barbusse het volgende:
Jullie liggen allemaal al dronken in een gracht zeker?
En ditquote:Op donderdag 27 april 2023 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar jij woont misschien, maar wij hebben hier hele mooie grachten hoor
Ow.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh. Met een kater, niet dronken.
Iewlquote:
Dat mag, geniet ervanquote:
Voor wat?quote:Op donderdag 27 april 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
Ik bedenk me net dat ik een oranje tompouce op heb met Pasen, telt dat ook?
Pics?quote:Op donderdag 27 april 2023 18:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je opschiet mag je een stukje van mijn poesje snoepen hoor
Ow, okquote:
Let's get drunk!quote:Op donderdag 27 april 2023 17:55 schreef Tegan het volgende:
Denk dat ik maar een Apple Bandit erbij pak.
Nog niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |