quote:
Snifquote:Op zondag 23 april 2023 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik ben ondertussen ook alweer net 40 hoor
Goedemorgen Jongedame.quote:
Vertel!quote:Op maandag 24 april 2023 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goodness wat een clownenkliniek zit ik in zeg![]()
![]()
Dacht even dat het over deze SC ging.quote:Op maandag 24 april 2023 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goodness wat een clownenkliniek zit ik in zeg![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dacht even dat het over deze SC ging.
Ach man, ik heb van de arts, de psychiater en een vpk op verschillende momenten te horen gekregen dat ik vandaag om 8.00 een ECG moet maken, waar nogal veel vanaf hangt. Vervolgens zit ik een kwartier bij de medische dienst te wachten. Niemand. Dus de vpk die ik erop aansprak, vroeg hoe het zit, lacht me vierkant in mijn gezicht uit. Ik raak in paniek, nog meer lol. Gaat hij erachteraan bellen, ja, het is verzet naar 11.15. Vervolgens staat er een kutborderliner zich ermee te bemoeien (ik vind het wel heel erg dat je vloekt CotS, dat vind ik shockerend) , want zoiets kan niet even privé geregeld worden, neen, iedereen moet het horen. Precies de hoe en wat in het openbaar. En dan krijg ik op mijn flikker omdat ik met een deur sla. Echt ga een eind fietsenquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht even dat het over deze SC ging.
Lekkere maandagmorgen zo.quote:Op maandag 24 april 2023 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach man, ik heb van de arts, de psychiater en een vpk op verschillende momenten te horen gekregen dat ik vandaag om 8.00 een ECG moet maken, waar nogal veel vanaf hangt. Vervolgens zit ik een kwartier bij de medische dienst te wachten. Niemand. Dus de vpk die ik erop aansprak, vroeg hoe het zit, lacht me vierkant in mijn gezicht uit. Ik raak in paniek, nog meer lol. Gaat hij erachteraan bellen, ja, het is verzet naar 11.15. Vervolgens staat er een kutborderliner zich ermee te bemoeien (ik vind het wel heel erg dat je vloekt CotS, dat vind ik shockerend) , want zoiets kan niet even privé geregeld worden, neen, iedereen moet het horen. Precies de hoe en wat in het openbaar. En dan krijg ik op mijn flikker omdat ik met een deur sla. Echt ga een eind fietsen
Ja, ben nu weer rustig. Het gaat me niet om de fout, maar om hoe ik behandeld werd. Maar ach... het komt goed. Er hangt er alleen maar vanaf of ik hier een week extra moet zittenquote:Op maandag 24 april 2023 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekkere maandagmorgen zo.
Ik snap wel dat dat frustrerend is.
Mag je wel weg als je wil, of zit je daar verplicht?quote:Op maandag 24 april 2023 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ben nu weer rustig. Het gaat me niet om de fout, maar om hoe ik behandeld werd. Maar ach... het komt goed. Er hangt er alleen maar vanaf of ik hier een week extra moet zitten
Zo "vrijwillig" als het maar kan. Ik heb ermee ingestemd, anders werd het gedwongen en dan zit je er snel nog langerquote:Op maandag 24 april 2023 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag je wel weg als je wil, of zit je daar verplicht?
Ah ok. Maar dan kun je dus niet zomaar weg bijvoorbeeld tegen advies van de artsen in, want dan word je alsnog gedwongen opgenomen?quote:Op maandag 24 april 2023 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo "vrijwillig" als het maar kan. Ik heb ermee ingestemd, anders werd het gedwongen en dan zit je er snel nog langer
Jepquote:Op maandag 24 april 2023 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Maar dan kun je dus niet zomaar weg bijvoorbeeld tegen advies van de artsen in, want dan word je alsnog gedwongen opgenomen?
Oh ja, lekker dan.quote:Op maandag 24 april 2023 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach man, ik heb van de arts, de psychiater en een vpk op verschillende momenten te horen gekregen dat ik vandaag om 8.00 een ECG moet maken, waar nogal veel vanaf hangt. Vervolgens zit ik een kwartier bij de medische dienst te wachten. Niemand. Dus de vpk die ik erop aansprak, vroeg hoe het zit, lacht me vierkant in mijn gezicht uit. Ik raak in paniek, nog meer lol. Gaat hij erachteraan bellen, ja, het is verzet naar 11.15. Vervolgens staat er een kutborderliner zich ermee te bemoeien (ik vind het wel heel erg dat je vloekt CotS, dat vind ik shockerend) , want zoiets kan niet even privé geregeld worden, neen, iedereen moet het horen. Precies de hoe en wat in het openbaar. En dan krijg ik op mijn flikker omdat ik met een deur sla. Echt ga een eind fietsen
Je lijkt hier altijd zo lief en rustigquote:Op maandag 24 april 2023 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ben nu weer rustig. Het gaat me niet om de fout, maar om hoe ik behandeld werd. Maar ach... het komt goed. Er hangt er alleen maar vanaf of ik hier een week extra moet zitten
Dat ben ik ook 90% van de tijd, maar als ik flip, flip ik goed. Plus dat ik nu niet goed ingesteld ben op mijn medicijnen dus niet echt mezlef benquote:Op maandag 24 april 2023 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je lijkt hier altijd zo lief en rustig
10% van de tijd keihard flippen vind ik al best veelquote:Op maandag 24 april 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ben ik ook 90% van de tijd, maar als ik flip, flip ik goed. Plus dat ik nu niet goed ingesteld ben op mijn medicijnen dus niet echt mezlef ben
quote:Op maandag 24 april 2023 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10% van de tijd keihard flippen vind ik al best veel
Ik ben vrij vandaagquote:Op maandag 24 april 2023 08:03 schreef AirwiN het volgende:
Wat een ongelofelijk boutweer weer vandaag...
Barbusse: ik ga na het werk nog ff snobistisch op een terr...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |