Dacht even dat het over deze SC ging.quote:Op maandag 24 april 2023 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goodness wat een clownenkliniek zit ik in zeg![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dacht even dat het over deze SC ging.
Ach man, ik heb van de arts, de psychiater en een vpk op verschillende momenten te horen gekregen dat ik vandaag om 8.00 een ECG moet maken, waar nogal veel vanaf hangt. Vervolgens zit ik een kwartier bij de medische dienst te wachten. Niemand. Dus de vpk die ik erop aansprak, vroeg hoe het zit, lacht me vierkant in mijn gezicht uit. Ik raak in paniek, nog meer lol. Gaat hij erachteraan bellen, ja, het is verzet naar 11.15. Vervolgens staat er een kutborderliner zich ermee te bemoeien (ik vind het wel heel erg dat je vloekt CotS, dat vind ik shockerend) , want zoiets kan niet even privé geregeld worden, neen, iedereen moet het horen. Precies de hoe en wat in het openbaar. En dan krijg ik op mijn flikker omdat ik met een deur sla. Echt ga een eind fietsenquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht even dat het over deze SC ging.
Lekkere maandagmorgen zo.quote:Op maandag 24 april 2023 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach man, ik heb van de arts, de psychiater en een vpk op verschillende momenten te horen gekregen dat ik vandaag om 8.00 een ECG moet maken, waar nogal veel vanaf hangt. Vervolgens zit ik een kwartier bij de medische dienst te wachten. Niemand. Dus de vpk die ik erop aansprak, vroeg hoe het zit, lacht me vierkant in mijn gezicht uit. Ik raak in paniek, nog meer lol. Gaat hij erachteraan bellen, ja, het is verzet naar 11.15. Vervolgens staat er een kutborderliner zich ermee te bemoeien (ik vind het wel heel erg dat je vloekt CotS, dat vind ik shockerend) , want zoiets kan niet even privé geregeld worden, neen, iedereen moet het horen. Precies de hoe en wat in het openbaar. En dan krijg ik op mijn flikker omdat ik met een deur sla. Echt ga een eind fietsen
Ja, ben nu weer rustig. Het gaat me niet om de fout, maar om hoe ik behandeld werd. Maar ach... het komt goed. Er hangt er alleen maar vanaf of ik hier een week extra moet zittenquote:Op maandag 24 april 2023 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekkere maandagmorgen zo.
Ik snap wel dat dat frustrerend is.
Mag je wel weg als je wil, of zit je daar verplicht?quote:Op maandag 24 april 2023 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ben nu weer rustig. Het gaat me niet om de fout, maar om hoe ik behandeld werd. Maar ach... het komt goed. Er hangt er alleen maar vanaf of ik hier een week extra moet zitten
Zo "vrijwillig" als het maar kan. Ik heb ermee ingestemd, anders werd het gedwongen en dan zit je er snel nog langerquote:Op maandag 24 april 2023 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag je wel weg als je wil, of zit je daar verplicht?
Ah ok. Maar dan kun je dus niet zomaar weg bijvoorbeeld tegen advies van de artsen in, want dan word je alsnog gedwongen opgenomen?quote:Op maandag 24 april 2023 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo "vrijwillig" als het maar kan. Ik heb ermee ingestemd, anders werd het gedwongen en dan zit je er snel nog langer
Jepquote:Op maandag 24 april 2023 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Maar dan kun je dus niet zomaar weg bijvoorbeeld tegen advies van de artsen in, want dan word je alsnog gedwongen opgenomen?
Oh ja, lekker dan.quote:Op maandag 24 april 2023 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach man, ik heb van de arts, de psychiater en een vpk op verschillende momenten te horen gekregen dat ik vandaag om 8.00 een ECG moet maken, waar nogal veel vanaf hangt. Vervolgens zit ik een kwartier bij de medische dienst te wachten. Niemand. Dus de vpk die ik erop aansprak, vroeg hoe het zit, lacht me vierkant in mijn gezicht uit. Ik raak in paniek, nog meer lol. Gaat hij erachteraan bellen, ja, het is verzet naar 11.15. Vervolgens staat er een kutborderliner zich ermee te bemoeien (ik vind het wel heel erg dat je vloekt CotS, dat vind ik shockerend) , want zoiets kan niet even privé geregeld worden, neen, iedereen moet het horen. Precies de hoe en wat in het openbaar. En dan krijg ik op mijn flikker omdat ik met een deur sla. Echt ga een eind fietsen
Je lijkt hier altijd zo lief en rustigquote:Op maandag 24 april 2023 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ben nu weer rustig. Het gaat me niet om de fout, maar om hoe ik behandeld werd. Maar ach... het komt goed. Er hangt er alleen maar vanaf of ik hier een week extra moet zitten
Dat ben ik ook 90% van de tijd, maar als ik flip, flip ik goed. Plus dat ik nu niet goed ingesteld ben op mijn medicijnen dus niet echt mezlef benquote:Op maandag 24 april 2023 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je lijkt hier altijd zo lief en rustig
10% van de tijd keihard flippen vind ik al best veelquote:Op maandag 24 april 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ben ik ook 90% van de tijd, maar als ik flip, flip ik goed. Plus dat ik nu niet goed ingesteld ben op mijn medicijnen dus niet echt mezlef ben
quote:Op maandag 24 april 2023 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10% van de tijd keihard flippen vind ik al best veel
Ik ben vrij vandaagquote:Op maandag 24 april 2023 08:03 schreef AirwiN het volgende:
Wat een ongelofelijk boutweer weer vandaag...
Barbusse: ik ga na het werk nog ff snobistisch op een terr...
[ afbeelding ]
...op een terras zitten?quote:
Gisteravond al gedaan.quote:
Dan blijft het gifje van toepassing.quote:
Ik ga zo heul burgerlijk boodschappen doenquote:
Barb heeft meestal wat lekkerder buitenweer dan wij hier in NL.quote:Op maandag 24 april 2023 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zijn zwembandjes wel op zijn plaats met dit weer
Als ik regen zie, ziet iedereen regenquote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Barb heeft meestal wat lekkerder buitenweer dan wij hier in NL.
Ik zie geen regen.quote:Op maandag 24 april 2023 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik regen zie, ziet iedereen regen
Waar woont hij?quote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
hier nu wel.quote:Op maandag 24 april 2023 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is hier ook net even niet nat inderdaad.
Ik zag hier gisteren ook mensen met picnicmand het bos inlopen terwijl het echt supergrijs werd. Ik dacht al..quote:Op maandag 24 april 2023 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nu wel.
Collega is net naar beneden om te gaan wandelen. Ik denk niet dat ze ver komt
Porto dacht ik.quote:Op maandag 24 april 2023 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar woont hij?
Hier is het vandaag ook tussen de buien door even snel naar buiten.
Slim, ik heb teveel binnen gezeten, dus de tuin moet nog.quote:Op maandag 24 april 2023 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben wel blij dat ik gistermiddag nog even de tuin afgemaakt heb en het niet uitgesteld heb tot vanmiddag. Wat een kloteweer
Kan volgende week ookquote:Op maandag 24 april 2023 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slim, ik heb teveel binnen gezeten, dus de tuin moet nog.
Ik moet er nog wel wat planten inzetten, maar het zand er weer in was een klus die nog moest. Het was een drekbende en daardoor extra zwaar, maar met het weer van vanochtend zou het er niet beter op worden.quote:Op maandag 24 april 2023 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slim, ik heb teveel binnen gezeten, dus de tuin moet nog.
Nou wij ook, waren echt net 10 minuten voordat het begon met regenen klaar. Perfecte timingquote:Op maandag 24 april 2023 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben wel blij dat ik gistermiddag nog even de tuin afgemaakt heb en het niet uitgesteld heb tot vanmiddag. Wat een kloteweer
Ik moet vooral nog wat snoeien en onkruid wegwerken, dat laatste gaat op zich wel beter als de grond niet kurkdroog is.quote:Op maandag 24 april 2023 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel wat planten inzetten, maar het zand er weer in was een klus die nog moest. Het was een drekbende en daardoor extra zwaar, maar met het weer van vanochtend zou het er niet beter op worden.
Een roze boompje?quote:Op maandag 24 april 2023 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet vooral nog wat snoeien en onkruid wegwerken, dat laatste gaat op zich wel beter als de grond niet kurkdroog is.
Qua planten heb ik vooral vaste planten, die hebben de winter voor zover ik kan zien allemaal overleefd. M'n roze boompje doet het in ieder geval nog.
Japanse esdoorn.quote:Op maandag 24 april 2023 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een roze boompje?Wat is dat voor een plant?
Ik moest een heel stuk afgraven voor de renovatie mijn schuur.quote:Op maandag 24 april 2023 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet vooral nog wat snoeien en onkruid wegwerken, dat laatste gaat op zich wel beter als de grond niet kurkdroog is.
Qua planten heb ik vooral vaste planten, die hebben de winter voor zover ik kan zien allemaal overleefd. M'n roze boompje doet het in ieder geval nog.
quote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hoe is het in de zomer? Bloedheet?quote:Op maandag 24 april 2023 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alhoewel vandaag wel wolkjes. Rest van de week zon en zo'n 22 tot 25 graden
Nah, Porto heeft een behoorlijk gematigd klimaat. Als het in de zomer overdag boven de 30 graden komt is het bloedheet. Is het in de winter overdag onder de 10 graden, is het ijskoud.quote:
Precies, waarom vandaag doen als je het uit kunt stellen tot morgen? Of overmorgen?quote:Op maandag 24 april 2023 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
En anders volgend jaar weer eens kans.
Aaah ja, dat zijn wel echt inplan-klussen. Er zit te weinig druk achter bij me.quote:Op maandag 24 april 2023 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest een heel stuk afgraven voor de renovatie mijn schuur.
Vervolgens de gelegenheid maar aangepakt om een nieuwe borderrand te maken van het hout dat over was. Die had ik uiteindelijk gistermiddag klaar.
Was ook iedere keer tussen de buien door klussen.
Oh dat is wel lekker danquote:Op maandag 24 april 2023 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, Porto heeft een behoorlijk gematigd klimaat. Als het in de zomer overdag boven de 30 graden komt is het bloedheet.is het in de winter overdag onder de 10 graden, is het ijskoud.
Dus zodadelijk even hier een pastel de nata snackenquote:
Dat is wel wat anders dan mijn uitzicht op regen, koeien en schapenquote:Op maandag 24 april 2023 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus zodadelijk even hier een pastel de nata snacken
[ afbeelding ]
Als je de datumprikker niet hebt gehad, ben je niet uitgenodigd.quote:Op maandag 24 april 2023 13:29 schreef rival het volgende:
Waar en wanneer zijn de gluurdata eigenlijk?
Nou ja zegquote:Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je de datumprikker niet hebt gehad, ben je niet uitgenodigd.
Blijkbaar is het gluren alleen voor select gezelschapquote:
Jij ook niet?quote:
Bijzonder. Dan was vast je aanmelding niet volledig.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
oh we meten weer met 2 matenquote:Op maandag 24 april 2023 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijzonder. Dan was vast je aanmelding niet volledig.
Je weet hoe het werkt bij mij.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap dat je beledigd bent hoor, de meiden zijn prachtigquote:Op maandag 24 april 2023 21:53 schreef Barbusse het volgende:
Niet uitgenodigd zijn voor een gluursessie
Goedemorgen voor jou en de meiden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 06:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap dat je beledigd bent hoor, de meiden zijn prachtig
Goedemorgenquote:
2e poging gisteren wel goed gegaan?quote:
"And here's.... CRYSTAL!"quote:Op dinsdag 25 april 2023 06:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap dat je beledigd bent hoor, de meiden zijn prachtig
Wat een rare naam voor een tiet.quote:
Tweede poging van wat?quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:46 schreef gianni61 het volgende:
Goedemorgen allen.
[..]
2e poging gisteren wel goed gegaan?
de ECG die uitgesteld was.quote:
Snap. Crackle. Popquote:
dat zijn er 3.quote:
...Total Recall?quote:
nicequote:
Ik heb geen idee wat dat is. Maar is dat goed?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik mag aan de clozapine geloof ik.
Maar wel altijd even aantallenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... sommige zuigdieren hebben veel tietjes
Antipsychoticaquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Maar is dat goed?
quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Antipsychotica
En jaik heb een hartritme
Genoeg mensen met een derde tepel, maar op dat nou meteen als tiet mee te rekenen..quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, je hebt altijd afwijkingen ertussen
Ach, tuurlijk wel, als je eraan kan sabbelenquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Genoeg mensen met een derde tepel, maar op dat nou meteen als tiet mee te rekenen..
Jep!quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een hartritme hebben is op zich wel handig ja.
Hmm, I'll allow it.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, tuurlijk wel, als je eraan kan sabbelen
[..]
Jep!
Zo ploppen de meiden uit je BH als je BH-bandje 'snapt'?quote:
Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothesequote:
Heb je zelf drie tieten/tepels en is dit eerder onderwerp van gesprek geweest?quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothese
Goede vragen. Ik heb echter de antwoorden niet voor jequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothese
Nee, ik heb er maar tweequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je zelf drie tieten/tepels en is dit eerder onderwerp van gesprek geweest?
Helaaschquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goede vragen. Ik heb echter de antwoorden niet voor je
2 is op zich wel een prima aantal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |