Barb heeft meestal wat lekkerder buitenweer dan wij hier in NL.quote:Op maandag 24 april 2023 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zijn zwembandjes wel op zijn plaats met dit weer
Als ik regen zie, ziet iedereen regenquote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Barb heeft meestal wat lekkerder buitenweer dan wij hier in NL.
Ik zie geen regen.quote:Op maandag 24 april 2023 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik regen zie, ziet iedereen regen
Waar woont hij?quote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
hier nu wel.quote:Op maandag 24 april 2023 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is hier ook net even niet nat inderdaad.
Ik zag hier gisteren ook mensen met picnicmand het bos inlopen terwijl het echt supergrijs werd. Ik dacht al..quote:Op maandag 24 april 2023 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nu wel.
Collega is net naar beneden om te gaan wandelen. Ik denk niet dat ze ver komt
Porto dacht ik.quote:Op maandag 24 april 2023 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar woont hij?
Hier is het vandaag ook tussen de buien door even snel naar buiten.
Slim, ik heb teveel binnen gezeten, dus de tuin moet nog.quote:Op maandag 24 april 2023 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben wel blij dat ik gistermiddag nog even de tuin afgemaakt heb en het niet uitgesteld heb tot vanmiddag. Wat een kloteweer
Kan volgende week ookquote:Op maandag 24 april 2023 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slim, ik heb teveel binnen gezeten, dus de tuin moet nog.
Ik moet er nog wel wat planten inzetten, maar het zand er weer in was een klus die nog moest. Het was een drekbende en daardoor extra zwaar, maar met het weer van vanochtend zou het er niet beter op worden.quote:Op maandag 24 april 2023 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slim, ik heb teveel binnen gezeten, dus de tuin moet nog.
Nou wij ook, waren echt net 10 minuten voordat het begon met regenen klaar. Perfecte timingquote:Op maandag 24 april 2023 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben wel blij dat ik gistermiddag nog even de tuin afgemaakt heb en het niet uitgesteld heb tot vanmiddag. Wat een kloteweer
Ik moet vooral nog wat snoeien en onkruid wegwerken, dat laatste gaat op zich wel beter als de grond niet kurkdroog is.quote:Op maandag 24 april 2023 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel wat planten inzetten, maar het zand er weer in was een klus die nog moest. Het was een drekbende en daardoor extra zwaar, maar met het weer van vanochtend zou het er niet beter op worden.
Een roze boompje?quote:Op maandag 24 april 2023 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet vooral nog wat snoeien en onkruid wegwerken, dat laatste gaat op zich wel beter als de grond niet kurkdroog is.
Qua planten heb ik vooral vaste planten, die hebben de winter voor zover ik kan zien allemaal overleefd. M'n roze boompje doet het in ieder geval nog.
Japanse esdoorn.quote:Op maandag 24 april 2023 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een roze boompje?Wat is dat voor een plant?
Ik moest een heel stuk afgraven voor de renovatie mijn schuur.quote:Op maandag 24 april 2023 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet vooral nog wat snoeien en onkruid wegwerken, dat laatste gaat op zich wel beter als de grond niet kurkdroog is.
Qua planten heb ik vooral vaste planten, die hebben de winter voor zover ik kan zien allemaal overleefd. M'n roze boompje doet het in ieder geval nog.
quote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hoe is het in de zomer? Bloedheet?quote:Op maandag 24 april 2023 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alhoewel vandaag wel wolkjes. Rest van de week zon en zo'n 22 tot 25 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |