Nah, Porto heeft een behoorlijk gematigd klimaat. Als het in de zomer overdag boven de 30 graden komt is het bloedheet. Is het in de winter overdag onder de 10 graden, is het ijskoud.quote:
Precies, waarom vandaag doen als je het uit kunt stellen tot morgen? Of overmorgen?quote:Op maandag 24 april 2023 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
En anders volgend jaar weer eens kans.
Aaah ja, dat zijn wel echt inplan-klussen. Er zit te weinig druk achter bij me.quote:Op maandag 24 april 2023 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest een heel stuk afgraven voor de renovatie mijn schuur.
Vervolgens de gelegenheid maar aangepakt om een nieuwe borderrand te maken van het hout dat over was. Die had ik uiteindelijk gistermiddag klaar.
Was ook iedere keer tussen de buien door klussen.
Oh dat is wel lekker danquote:Op maandag 24 april 2023 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, Porto heeft een behoorlijk gematigd klimaat. Als het in de zomer overdag boven de 30 graden komt is het bloedheet.is het in de winter overdag onder de 10 graden, is het ijskoud.
Dus zodadelijk even hier een pastel de nata snackenquote:
Dat is wel wat anders dan mijn uitzicht op regen, koeien en schapenquote:Op maandag 24 april 2023 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus zodadelijk even hier een pastel de nata snacken
[ afbeelding ]
Als je de datumprikker niet hebt gehad, ben je niet uitgenodigd.quote:Op maandag 24 april 2023 13:29 schreef rival het volgende:
Waar en wanneer zijn de gluurdata eigenlijk?
Nou ja zegquote:Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je de datumprikker niet hebt gehad, ben je niet uitgenodigd.
Blijkbaar is het gluren alleen voor select gezelschapquote:
Jij ook niet?quote:
Bijzonder. Dan was vast je aanmelding niet volledig.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
oh we meten weer met 2 matenquote:Op maandag 24 april 2023 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijzonder. Dan was vast je aanmelding niet volledig.
Je weet hoe het werkt bij mij.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap dat je beledigd bent hoor, de meiden zijn prachtigquote:Op maandag 24 april 2023 21:53 schreef Barbusse het volgende:
Niet uitgenodigd zijn voor een gluursessie
Goedemorgen voor jou en de meiden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 06:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap dat je beledigd bent hoor, de meiden zijn prachtig
Goedemorgenquote:
2e poging gisteren wel goed gegaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |