"And here's.... CRYSTAL!"quote:Op dinsdag 25 april 2023 06:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap dat je beledigd bent hoor, de meiden zijn prachtig
Wat een rare naam voor een tiet.quote:
Tweede poging van wat?quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:46 schreef gianni61 het volgende:
Goedemorgen allen.
[..]
2e poging gisteren wel goed gegaan?
de ECG die uitgesteld was.quote:
Snap. Crackle. Popquote:
dat zijn er 3.quote:
...Total Recall?quote:
nicequote:
Ik heb geen idee wat dat is. Maar is dat goed?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik mag aan de clozapine geloof ik.
Maar wel altijd even aantallenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... sommige zuigdieren hebben veel tietjes
Antipsychoticaquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Maar is dat goed?
quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Antipsychotica
En jaik heb een hartritme
Genoeg mensen met een derde tepel, maar op dat nou meteen als tiet mee te rekenen..quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, je hebt altijd afwijkingen ertussen
Ach, tuurlijk wel, als je eraan kan sabbelenquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Genoeg mensen met een derde tepel, maar op dat nou meteen als tiet mee te rekenen..
Jep!quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een hartritme hebben is op zich wel handig ja.
Hmm, I'll allow it.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, tuurlijk wel, als je eraan kan sabbelen
[..]
Jep!
Zo ploppen de meiden uit je BH als je BH-bandje 'snapt'?quote:
Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothesequote:
Heb je zelf drie tieten/tepels en is dit eerder onderwerp van gesprek geweest?quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothese
Goede vragen. Ik heb echter de antwoorden niet voor jequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothese
Nee, ik heb er maar tweequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je zelf drie tieten/tepels en is dit eerder onderwerp van gesprek geweest?
Helaaschquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goede vragen. Ik heb echter de antwoorden niet voor je
2 is op zich wel een prima aantal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |