Laat mij eens gluren danquote:
En stopt er iets anders in?quote:
Inb4 Faxie *plop*quote:
Hahaha Ben jij die oude kerel van de GIF? Dan neequote:
Nee, dus kom maar door.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha Ben jij die oude kerel van de GIF? Dan nee![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:51 schreef DrMarten het volgende:
Blikseminslag. Ineens alles donker. Schrok me de pleuris
Zo gezicht jaquote:
Aardlekschakelaar eruit?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:51 schreef DrMarten het volgende:
Gefixed?quote:
Wow! Dat is heftig. Alles nog heel?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:51 schreef DrMarten het volgende:
Yep. Geen idee waar het ingeslagen is. Ene buren was niks aan de hand, bij de anderen lag het ook plat.quote:Op zaterdag 22 april 2023 03:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow! Dat is heftig. Alles nog heel?
Je weet het niet he met de man waarbij koffiefilters kopen ook een uitdaging kan zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Schakelaartje omzetten kan ik nog net
Prima hierquote:Op zondag 23 april 2023 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beter dan gisterenGoed geslapen!
Dadelijk lekker schilderen
En jij?
Lekker doenquote:Op zondag 23 april 2023 06:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima hierHeb ook wel zin om te schilderen.
Waarschijnlijk was 'ie wakker omdat hij een plasje moest doen. Dat schijnt heel normaal te zijn bij oude mensen.quote:
'Schijnt' zegt 'iequote:Op zondag 23 april 2023 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was 'ie wakker omdat hij een plasje moest doen. Dat schijnt heel normaal te zijn bij oude mensen.
hoe oud moet je daar voor zijn?quote:
jeetje. dat is nog ver wegquote:
Zou mooi zijn als dat waar was.quote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alle ouderdomskwaaltjes komen dan pas
Ik wil op zn minst wel een poging doen dat te halenquote:Op zondag 23 april 2023 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
laat me dat nou maar geloven, de zeventig haal ik toch niet
Maar doordeweeks wordt hier al zo weinig gepostquote:Op zondag 23 april 2023 13:30 schreef Tegan het volgende:
Is iedereen trouwens vergeten dat we hier alleen doordeweeks posten?
's Nachts plasjes doen, vergeetachtig zijn. Allenaal oude mensen hier.quote:Op zondag 23 april 2023 13:30 schreef Tegan het volgende:
Is iedereen trouwens vergeten dat we hier alleen doordeweeks posten?
Regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op zondag 23 april 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar doordeweeks wordt hier al zo weinig gepost
quote:Op zondag 23 april 2023 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Nachts plasjes doen, vergeetachtig zijn. Allenaal oude mensen hier.
Mjaquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatief dan. Ook die is zo jong niet meer tegenwoordig.
Moet je 's nachts wel eens plassen toevallig?quote:
Op welk tijdstip eindigt de nacht volgens jou?quote:Op zondag 23 april 2023 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je 's nachts wel eens plassen toevallig?
Ik rond dit af naar: ja.quote:Op zondag 23 april 2023 14:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op welk tijdstip eindigt de nacht volgens jou?
Jij rebel!quote:Op zondag 23 april 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden
De aftakeling is definitief begonnen.quote:Op zondag 23 april 2023 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik op nee eerlijk gezegd.
Ik heb wat ouderdom betreft wel wat grijze haren ineens.
Nooit last vanquote:Op zondag 23 april 2023 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik op nee eerlijk gezegd.
Ik heb wat ouderdom betreft wel wat grijze haren ineens.
Je hoofd maar kaalgeschoren vanwege een terugtrekkende haargrens? Over ouderdom gesproken.quote:
Wat je niet hebt kan ook niet grijs worden.quote:
Rare mensen ookquote:
Je leert iedere dag iets nieuws.quote:Op zondag 23 april 2023 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan ook niet grijs worden.
Dit kan geen nieuws zijn, toch?quote:
Heel raar ja.quote:
Je mag alles van mij weten. Ik ben een open boek.quote:
Nou ik ben benieuwd. Kom maar door met de interessante feiten over gianniquote:Op zondag 23 april 2023 16:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je mag alles van mij weten. Ik ben een open boek.
Ik vertel je alles op onze date.quote:Op zondag 23 april 2023 16:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd. Kom maar door met de interessante feiten over gianni.
Oh god, jij bent er zo eentje die tijdens de sex gaat vertellen dat je vanochtend naar de bakker ging. En toen waren er geen croissantsquote:
Volgens mij heb jij al een drankje te veel op...quote:Op zondag 23 april 2023 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh god, jij bent er zo eentje die tijdens de sex gaat vertellen dat je vanochtend naar de bakker ging. En toen waren er geen croissants
There is no such thing.quote:Op zondag 23 april 2023 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al een drankje te veel op...
quote:
"The limit does not exist"quote:
Dit klinkt alsof de seks dan echt heel erg slecht wasquote:Op zondag 23 april 2023 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh god, jij bent er zo eentje die tijdens de sex gaat vertellen dat je vanochtend naar de bakker ging. En toen waren er geen croissants
No no, no no no no, no no no no, no no THERE'S NO LIMIT!quote:
We kunnen het binnenkort vragen aan Tegan denk ik.quote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof de seks dan echt heel erg slecht was
Denk het niet. Die twee gaan nooit afsprekenquote:Op zondag 23 april 2023 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We kunnen het binnenkort vragen aan Tegan denk ik.
Dus het blijft bij suggestieve posts hier? Wat een deceptiequote:Op zondag 23 april 2023 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk het niet. Die twee gaan nooit afspreken
Dat is toch hoe het altijd gaat hier?quote:Op zondag 23 april 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus het blijft bij suggestieve posts hier? Wat een deceptie
We kunnen niet allemaal een Casanova als jij zijn.quote:Op zondag 23 april 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 23 april 2023 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is toch hoe het altijd gaat hier?
Ohnoesquote:Op zondag 23 april 2023 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een Casanova als jij zijn.
Ik dacht juist aan die scene uit Mean Girls.quote:Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
No no, no no no no, no no no no, no no THERE'S NO LIMIT!
Goed om te weten. Ik had zelf nog niets uitgeslotenquote:Op zondag 23 april 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slechte seks is ook seksquote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof de seks dan echt heel erg slecht was
Gelukkig, jij snapt me.quote:Op zondag 23 april 2023 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht juist aan die scene uit Mean Girls.
Nooit gezien, dus geen ideequote:Op zondag 23 april 2023 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht juist aan die scene uit Mean Girls.
Deze cult classic moet je echt gezien hebben.quote:
quote:
Ik ben niet zo van de chickflicksquote:Op zondag 23 april 2023 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze cult classic moet je echt gezien hebben.
Edit: Hier een leuke samenvatting (met spoilers).
Ik ook niet. Maar het is dus een cult classic vol geweldige oneliners.quote:Op zondag 23 april 2023 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo van de chickflicks
Het enthousiasmequote:
Zeg het ze, Faxie!quote:
quote:
Snifquote:Op zondag 23 april 2023 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik ben ondertussen ook alweer net 40 hoor
Goedemorgen Jongedame.quote:
Vertel!quote:Op maandag 24 april 2023 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goodness wat een clownenkliniek zit ik in zeg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |