Ik vertel je alles op onze date.quote:Op zondag 23 april 2023 16:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd. Kom maar door met de interessante feiten over gianni.
Oh god, jij bent er zo eentje die tijdens de sex gaat vertellen dat je vanochtend naar de bakker ging. En toen waren er geen croissantsquote:
Volgens mij heb jij al een drankje te veel op...quote:Op zondag 23 april 2023 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh god, jij bent er zo eentje die tijdens de sex gaat vertellen dat je vanochtend naar de bakker ging. En toen waren er geen croissants
There is no such thing.quote:Op zondag 23 april 2023 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al een drankje te veel op...
quote:
"The limit does not exist"quote:
Dit klinkt alsof de seks dan echt heel erg slecht wasquote:Op zondag 23 april 2023 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh god, jij bent er zo eentje die tijdens de sex gaat vertellen dat je vanochtend naar de bakker ging. En toen waren er geen croissants
No no, no no no no, no no no no, no no THERE'S NO LIMIT!quote:
We kunnen het binnenkort vragen aan Tegan denk ik.quote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof de seks dan echt heel erg slecht was
Denk het niet. Die twee gaan nooit afsprekenquote:Op zondag 23 april 2023 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We kunnen het binnenkort vragen aan Tegan denk ik.
Dus het blijft bij suggestieve posts hier? Wat een deceptiequote:Op zondag 23 april 2023 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk het niet. Die twee gaan nooit afspreken
Dat is toch hoe het altijd gaat hier?quote:Op zondag 23 april 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus het blijft bij suggestieve posts hier? Wat een deceptie
We kunnen niet allemaal een Casanova als jij zijn.quote:Op zondag 23 april 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 23 april 2023 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is toch hoe het altijd gaat hier?
Ohnoesquote:Op zondag 23 april 2023 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een Casanova als jij zijn.
Ik dacht juist aan die scene uit Mean Girls.quote:Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
No no, no no no no, no no no no, no no THERE'S NO LIMIT!
Goed om te weten. Ik had zelf nog niets uitgeslotenquote:Op zondag 23 april 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slechte seks is ook seksquote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof de seks dan echt heel erg slecht was
Gelukkig, jij snapt me.quote:Op zondag 23 april 2023 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht juist aan die scene uit Mean Girls.
Nooit gezien, dus geen ideequote:Op zondag 23 april 2023 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht juist aan die scene uit Mean Girls.
Deze cult classic moet je echt gezien hebben.quote:
quote:
Ik ben niet zo van de chickflicksquote:Op zondag 23 april 2023 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze cult classic moet je echt gezien hebben.
Edit: Hier een leuke samenvatting (met spoilers).
Ik ook niet. Maar het is dus een cult classic vol geweldige oneliners.quote:Op zondag 23 april 2023 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo van de chickflicks
Het enthousiasmequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |