Eensquote:
En dan de verplichte foto met een oranjebitter in de handquote:Op woensdag 26 april 2023 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk als een proleet bitterballen en biertjes doen bij de Nederlandse ambassade vanwege Koningsdag.
Bier & tietende meiden!quote:
Drie glazen water drinken voor je gaat slapen en dan heb je de dag erna geen hoofdpijn. (maar ben je wel gewoon brak want je bent geen 20 meer)quote:
En word je snachts nog een keer extra wakker om te plassenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie glazen water drinken voor je gaat slapen en dan heb je de dag erna geen hoofdpijn. (maar ben je wel gewoon brak want je bent geen 20 meer)
Zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 26 april 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En word je snachts nog een keer extra wakker om te plassen
Oh, dan ligt het aan mijquote:
Zijn van die dingen waar je over na moet denken als je dronken thuis komt. En dat is precies waar ik niet zo goed in ben als ik dronken benquote:Op woensdag 26 april 2023 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie glazen water drinken voor je gaat slapen en dan heb je de dag erna geen hoofdpijn. (maar ben je wel gewoon brak want je bent geen 20 meer)
Alvast even een post-it op de badkamer spiegel hangenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zijn van die dingen waar je over na moet denken als je dronken thuis komt. En dat is precies waar ik niet zo goed in ben als ik dronken ben
.... als ik dronken ben.....quote:Op woensdag 26 april 2023 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zijn van die dingen waar je over na moet denken als je dronken thuis komt. En dat is precies waar ik niet zo goed in ben als ik dronken ben
Dat is er niet meer bij…quote:
Normaal ben ik daar heel goed in. Kampioen!quote:
waarom niet? Lekker de hele dag niks doenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is er niet meer bij…
[..]
Normaal ben ik daar heel goed in. Kampioen!
Ik gok iets met verantwoordelijkhedenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet? Lekker de hele dag niks doen
Afschuiven!quote:Op woensdag 26 april 2023 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gok iets met verantwoordelijkheden
2 verantwoordelijkheden van 4 en 6quote:Op woensdag 26 april 2023 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gok iets met verantwoordelijkheden
De één parkeer je op de bank met Netflix aan en de ander douw je een tablet in de handen. Geregeld!quote:
Samen met kind één op de bank in je onesie onder een dekentje.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ach slapen kan ik toch niet met 'n kater/(veel)drank in mijn lijf
Zoiets wordt het wel ja. Ligt er een beetje aan hoe groot de kater isquote:Op woensdag 26 april 2023 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen met kind één op de bank in je onesie onder een dekentje.
Wat ga je allemaal doen dan?quote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zoiets wordt het wel ja. Ligt er een beetje aan hoe groot de kater is
vroeg beginnen, vroeg in bed liggenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zoiets wordt het wel ja. Ligt er een beetje aan hoe groot de kater is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |