Dan weet ik het ook niet.quote:
Snotverquote:
Sstquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:35 schreef gianni61 het volgende:
Is iedereen naar Nouk&Nouk aan het gluren?
Jeetje, jij ook al?quote:
De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.quote:
Ze weet ze wel te verkopen ja.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.
Die verwachtingen maken ze waar, jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.
We zijn hier alleen geīnteresseerd in het innerlijk.quote:
30 centimeter diep zeker?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We zijn hier alleen geīnteresseerd in het innerlijk.
Hoe meer innerlijk, hoe beter.
Ik wacht mijn gluurmoment nog ff af voor ik dit bevestig of ontken.quote:
Zo'n grote orders kunnen ze niet in 1 x verwerkenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:25 schreef Tegan het volgende:
Stomme webshops die moeilijk doen zodat ik niet mijn hele salaris kan uitgeven.
Neequote:
Nou, dan niet.quote:
Jawelquote:
Hij zal wel boos zijn dat hij morgen niet vrij is.quote:
Krijg je ervan als je je land in de steek laat!quote:Op woensdag 26 april 2023 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij zal wel boos zijn dat hij morgen niet vrij is.
Waarschijnlijk zegt hij morgen alsnog dat hij ergens op een terras aan de DoMiBo zit.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je je land in de steek laat!
Haalt weer 1 of andere jetsetfoto van google en verzint ie daar weer een verhaal bijquote:Op woensdag 26 april 2023 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt hij morgen alsnog dat hij ergens op een terras aan de DoMiBo zit.
Gaat waarschijnlijk als een proleet bitterballen en biertjes doen bij de Nederlandse ambassade vanwege Koningsdag.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:47 schreef rival het volgende:
Haalt weer 1 of andere jetsetfoto van google en verzint ie daar weer een verhaal bij
Bitterballen en biertjesquote:Op woensdag 26 april 2023 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk als een proleet bitterballen en biertjes doen bij de Nederlandse ambassade vanwege Koningsdag.
De ambassadeur heeft de flessen oranjebitter en de tompouces al klaar staanquote:Op woensdag 26 april 2023 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk als een proleet bitterballen en biertjes doen bij de Nederlandse ambassade vanwege Koningsdag.
Eensquote:
En dan de verplichte foto met een oranjebitter in de handquote:Op woensdag 26 april 2023 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bier & tietende meiden!quote:
Drie glazen water drinken voor je gaat slapen en dan heb je de dag erna geen hoofdpijn. (maar ben je wel gewoon brak want je bent geen 20 meer)quote:
En word je snachts nog een keer extra wakker om te plassenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie glazen water drinken voor je gaat slapen en dan heb je de dag erna geen hoofdpijn. (maar ben je wel gewoon brak want je bent geen 20 meer)
Zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 26 april 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En word je snachts nog een keer extra wakker om te plassen
Oh, dan ligt het aan mijquote:
Zijn van die dingen waar je over na moet denken als je dronken thuis komt. En dat is precies waar ik niet zo goed in ben als ik dronken benquote:Op woensdag 26 april 2023 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie glazen water drinken voor je gaat slapen en dan heb je de dag erna geen hoofdpijn. (maar ben je wel gewoon brak want je bent geen 20 meer)
Alvast even een post-it op de badkamer spiegel hangenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zijn van die dingen waar je over na moet denken als je dronken thuis komt. En dat is precies waar ik niet zo goed in ben als ik dronken ben
.... als ik dronken ben.....quote:Op woensdag 26 april 2023 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zijn van die dingen waar je over na moet denken als je dronken thuis komt. En dat is precies waar ik niet zo goed in ben als ik dronken ben
Dat is er niet meer bij…quote:
Normaal ben ik daar heel goed in. Kampioen!quote:
waarom niet? Lekker de hele dag niks doenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is er niet meer bij…
[..]
Normaal ben ik daar heel goed in. Kampioen!
Ik gok iets met verantwoordelijkhedenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet? Lekker de hele dag niks doen
Afschuiven!quote:Op woensdag 26 april 2023 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gok iets met verantwoordelijkheden
2 verantwoordelijkheden van 4 en 6quote:Op woensdag 26 april 2023 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gok iets met verantwoordelijkheden
De één parkeer je op de bank met Netflix aan en de ander douw je een tablet in de handen. Geregeld!quote:
Samen met kind één op de bank in je onesie onder een dekentje.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ach slapen kan ik toch niet met 'n kater/(veel)drank in mijn lijf
Zoiets wordt het wel ja. Ligt er een beetje aan hoe groot de kater isquote:Op woensdag 26 april 2023 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen met kind één op de bank in je onesie onder een dekentje.
Wat ga je allemaal doen dan?quote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zoiets wordt het wel ja. Ligt er een beetje aan hoe groot de kater is
vroeg beginnen, vroeg in bed liggenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zoiets wordt het wel ja. Ligt er een beetje aan hoe groot de kater is
Feestje tot een uur of 23:00u, als het daarbij blijft overleef ik vrijdag welquote:
Hebben Zwitsers nog leuke vrije dagen?quote:
1 augustus, met vuurwerk. En Sechseläuten in Zurich, waarbij ze een 'sneeuwpop' in de fik zetten en hoe sneller z'n hoofd explodeert hoe beter de zomer wordt. I kid you notquote:Op woensdag 26 april 2023 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben Zwitsers nog leuke vrije dagen?
Rare jongens, die Zwitsersquote:Op woensdag 26 april 2023 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 augustus, met vuurwerk. En Sechseläuten in Zurich, waarbij ze een 'sneeuwpop' in de fik zetten en hoe sneller z'n hoofd explodeert hoe beter de zomer wordt. I kid you not
[ afbeelding ]
Kijk, dat zijn nog eens traditiesquote:Op woensdag 26 april 2023 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 augustus, met vuurwerk. En Sechseläuten in Zurich, waarbij ze een 'sneeuwpop' in de fik zetten en hoe sneller z'n hoofd explodeert hoe beter de zomer wordt. I kid you not
[ afbeelding ]
Zekerquote:
Vanavond uit eten. Daar gaat de drank al voldoende vloeien denk ik dus ik hou morgen al rekening met uitbrakken.quote:
Flash backs naar mijn datingleven nu.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flash backs naar mijn datingleven nu.
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 april 2023 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond uit eten. Daar gaat de drank al voldoende vloeien denk ik dus ik hou morgen al rekening met uitbrakken.
Komt ook zeker goed.quote:
Kan je deze niet vantevoren al drinken?quote:Op woensdag 26 april 2023 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alvast even een post-it op de badkamer spiegel hangen
Ik denk het niet, dan heb je het voor eind van de avond al uitgeplastquote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je deze niet vantevoren al drinken?
Goed hoor. En met u?quote:
We hebben geen grachten hier in de geciviliseerde wereld.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:03 schreef Barbusse het volgende:
Jullie liggen allemaal al dronken in een gracht zeker?
Waar jij woont misschien, maar wij hebben hier hele mooie grachten hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 09:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We hebben geen grachten hier in de geciviliseerde wereld.
Gap...quote:Op donderdag 27 april 2023 09:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We hebben geen grachten hier in de geciviliseerde wereld.
quote:
Hier ookquote:Op donderdag 27 april 2023 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar jij woont misschien, maar wij hebben hier hele mooie grachten hoor
Nee joh. Met een kater, niet dronken.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:03 schreef Barbusse het volgende:
Jullie liggen allemaal al dronken in een gracht zeker?
En ditquote:Op donderdag 27 april 2023 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar jij woont misschien, maar wij hebben hier hele mooie grachten hoor
Ow.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh. Met een kater, niet dronken.
Iewlquote:
Dat mag, geniet ervanquote:
Voor wat?quote:Op donderdag 27 april 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
Ik bedenk me net dat ik een oranje tompouce op heb met Pasen, telt dat ook?
Pics?quote:Op donderdag 27 april 2023 18:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je opschiet mag je een stukje van mijn poesje snoepen hoor
Ow, okquote:
Let's get drunk!quote:Op donderdag 27 april 2023 17:55 schreef Tegan het volgende:
Denk dat ik maar een Apple Bandit erbij pak.
Nog niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |