Nou ja dit dusquote:Op zondag 16 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben alle tijd, dan kan hij toch wel even 5 minuten wachten.
De hele groep laten wachten omdat je eerst even aan je verslaving wil voldoen vind ik ook wel asociaal.quote:Op zondag 16 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde quotequote:Op zondag 16 april 2023 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als iedereen op Mirthe of Eunice zit te wachten doet hij niet onbeschoft
Als je naar de toilet moet, dan is het wel goed?quote:Op zondag 16 april 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
De hele groep laten wachten omdat je eerst even aan je verslaving wil voldoen vind ik ook wel asociaal.
Iedereen had even pauze behalve Wendy die steeds naar boven werd geroepen om dingen te regelenquote:Op zondag 16 april 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als ze allemaal zitten te wachten en ze gaan nog even roken dat is onbeschoft.
Ja dat is geen verslaving.quote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je naar de toilet moet, dan is het wel goed?
Ik zie the problem not (om het maar op zijn JW's te zeggen)quote:Op zondag 16 april 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
De hele groep laten wachten omdat je eerst even aan je verslaving wil voldoen vind ik ook wel asociaal.
J``ze zouden ook kunnen zeggen we roken een keer niet 16 man zitten te wachten om twee die willen rokenquote:Op zondag 16 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 16 april 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is meer een Kenzi manierquote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie the problem not (om het maar op zijn JW's te zeggen)
Waarmee niet?quote:
Dat is toch helemaal niet met elkaar te vergelijkenquote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is de haast? Straks liggen ze weer om 10 uur in bed. Mirthe is altijd te laat, heeft niemand het over, maar zeker omdat zij strandaard te laat is en niet omdat ze moest rokenquote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J``ze zouden ook kunnen zeggen we roken een keer niet 16 man zitten te wachten om twee die willen roken
Wendy loopt tussendoor van alles te regelen, dus snap ik wel dat ze nog even een sigaretje wil roken.quote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J``ze zouden ook kunnen zeggen we roken een keer niet 16 man zitten te wachten om twee die willen roken
Het ging nu toch helemaal niet om Mirthe?quote:Op zondag 16 april 2023 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is de haast? Straks liggen ze weer om 10 uur in bed. Mirthe is altijd te laat, heeft niemand het over, maar zeker omdat zij strandaard te laat is en niet omdat ze moest roken
Pauze is pauze. Als ik in mijn pauze iets voor mijn baas moet doen, mag ik ook later pauze nemenquote:Op zondag 16 april 2023 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet met elkaar te vergelijken
Ze hebben de hele dag pauzequote:Op zondag 16 april 2023 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Roken of wat anders, iedereen had recht op pauze
Dan was het anders gegaanquote:Op zondag 16 april 2023 18:44 schreef Harry het volgende:
Stoere Jeffrey had zich er BIJNA mee bemoeid......
Niemand daar is aan het werk.quote:Op zondag 16 april 2023 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Pauze is pauze. Als ik in mijn pauze iets voor mijn baas moet doen, mag ik ook later pauze nemen
En de deur dichtgooide.quote:
Daar gaat het nu toch helemaal niet omquote:Op zondag 16 april 2023 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is de haast? Straks liggen ze weer om 10 uur in bed. Mirthe is altijd te laat, heeft niemand het over, maar zeker omdat zij strandaard te laat is en niet omdat ze moest roken
Wat maakt die paar minuten dan uit?quote:Op zondag 16 april 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de hele dag pauzeliggen film te kijken of zitten te eten of een spelletje te doen
Zeiken om het zeiken, dat is het.quote:Op zondag 16 april 2023 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch helemaal niet om
Nee die is bezig. Niet aan het werk.quote:
Ja precies dus dat zure gezeik van JW sloeg nergens opquote:Op zondag 16 april 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de hele dag pauzeliggen film te kijken of zitten te eten of een spelletje te doen
JW heeft zelden ergens aan meegedaan, alles wordt geregeld, hij hoeft maar aan te schuiven, of niet, wat hij wilquote:Op zondag 16 april 2023 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die maken ook niet uit maar het is vervelend als iedereen klaar zit en moet wachten omdat een paar mensen eerst gaan roken.quote:
In feite staan ze allemaal op de loonlijst.quote:
Films starten allesbehalve op tijdquote:Op zondag 16 april 2023 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ging nu toch helemaal niet om Mirthe?
Ze hebben een straks schema vandaag, van alles georganiseerd en ze films starten op tijd
Ik hoorde JW ook zo mooi "Het is niet my cup of tea" zeggenquote:
Strak schema? Daar past heus wel extra 5 minuten voor een peuk in, ze hoeven nergens meer heenquote:Op zondag 16 april 2023 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ging nu toch helemaal niet om Mirthe?
Ze hebben een straks schema vandaag, van alles georganiseerd en ze films starten op tijd
quote:Op zondag 16 april 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was iedereen vanmorgen om 10 uur klaar voor de eerste film? Of moesten ze ook wachten op iemand?
De film was te laatquote:Op zondag 16 april 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was iedereen vanmorgen om 10 uur klaar voor de eerste film? Of moesten ze ook wachten op iemand?
JW moet de bus naar huis nog halen, nu blijven we met hem opgescheeptquote:Op zondag 16 april 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Strak schema? Daar past heus wel extra 5 minuten voor een peuk in, ze hoeven nergens meer heen
quote:Op zondag 16 april 2023 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW moet de bus naar huis nog halen, nu blijven we met hem opgescheept
Kwam door de Feboquote:Op zondag 16 april 2023 18:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Door wie kwam dat dan? En lag toen iedereen al te wachten?
Door de productiequote:Op zondag 16 april 2023 18:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Door wie kwam dat dan? En lag toen iedereen al te wachten?
Ja gelezen, maar lag iedereen al klaar op hun gereserveerde plekje om 10 uur? Dat was mijn vraagquote:Op zondag 16 april 2023 18:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Door de productie![]()
Film had geen geluid, toen geen ondertiteling, toen niet op groot beeld
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Dat kun je zo stellen maar of het daadwerkelijk werknemers van Talpa zijn vraag ik mij af.quote:Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In feite staan ze allemaal op de loonlijst.
tjonge, het zit je nogal hoog.quote:Op zondag 16 april 2023 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja gelezen, maar lag iedereen al klaar op hun gereserveerde plekje om 10 uur? Dat was mijn vraag
Kloptquote:Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze doen er alleen erg weinig voorquote:Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snapt ze toch niet.quote:
Vergetenquote:Op zondag 16 april 2023 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja gelezen, maar lag iedereen al klaar op hun gereserveerde plekje om 10 uur? Dat was mijn vraag
Marciano heeft vandaag wel al veel gedaan. Het ontbijt en de milkshake. Gisteravond samen met Sasha het gehakt gebakken (Sasha maar Ciano was aanwezig). Hij doet wel zijn best vandaag vind ik.quote:Op zondag 16 april 2023 19:04 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen staat in de keuken iets te doen en Marciano doet niets. Beetje op een zeurderige toon Iers vragen.
Terwijl het zijn evenement is.
Kan jij even resumeren wat ze precies zei?quote:
Nou ja dat dusquote:Op zondag 16 april 2023 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij even resumeren wat ze precies zei?
Want ik ben in verwarring.
Iets met: Hoe kan je seks hebben wanneer je al kinderen hebt.
Nou dat gaat prima en bij opa’s en oma’s ook Zoë 😂quote:Op zondag 16 april 2023 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij even resumeren wat ze precies zei?
Want ik ben in verwarring.
Iets met: Hoe kan je seks hebben wanneer je al kinderen hebt.
Schiet mij maar lek.quote:
Nu Marciano nog...quote:Op zondag 16 april 2023 19:10 schreef engine het volgende:
Ram pam bamIce de keukenmachine
[ afbeelding ]
En je krijgt 2 van dit.quote:
Babs wil Tiano voor haarzelf maar moet hem delen met Kenzyquote:
Wie maakt een samenvatting?quote:
quote:Op zondag 16 april 2023 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
Was het niet JW die Esther vertelde dat ze als manager niet 24/7 beschikbaar hoefde te zijn?
Rustig Zoe.quote:
Was Babbelquote:
Jeff to the rescue.quote:Op zondag 16 april 2023 19:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb lang in de horeca gewerkt ik zou echt helemaal gek worden van Tiano in de keuken, wat een tempo
Nee, in ieder geval Jeffrey niet. Hij heeft de regeling met Talpa dat hij geen vergoeding krijgt, maar als hij het wint dan ook de volle 100 % van de Prijzenpot wint. Ik weet niet of er meer zijn met die regeling.quote:Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 16 april 2023 19:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb lang in de horeca gewerkt ik zou echt helemaal gek worden van Tiano in de keuken, wat een tempo
Hij heeft er dus echt voor jan lul gezeten als hij op zou stappen.quote:Op zondag 16 april 2023 19:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval Jeffrey niet. Hij heeft de regeling met Talpa dat hij geen vergoeding krijgt, maar als hij het wint dan ook de volle 100 % van de Prijzenpot wint. Ik weet niet of er meer zijn met die regeling.
Jasper heeft 75 %, en GJ ging voor 50 % van de Prijzenpot.
Deze drie bewoners hebben dat uitgesproken. Jeffrey was er nogal trots op dat hij niet betaald werd.
Bron?quote:Op zondag 16 april 2023 19:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval Jeffrey niet. Hij heeft de regeling met Talpa dat hij geen vergoeding krijgt, maar als hij het wint dan ook de volle 100 % van de Prijzenpot wint. Ik weet niet of er meer zijn met die regeling.
Deze drie bewoners hebben dat uitgesproken. Jeffrey was er nogal trots op dat hij niet betaald werd.
Ik hoorde van de week Mexx zeggen dat niemand betaald kreeg?quote:Op zondag 16 april 2023 19:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze staan gewoon in loondienstquote:Op zondag 16 april 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week Mexx zeggen dat niemand betaald kreeg?
Dus ze krijgen een salaris?quote:
Ja dat dacht ik dus ook maar `Mexx zei van niet.quote:
Dat dus.Algemeen bekend.quote:
dacht bern ook nietquote:Op zondag 16 april 2023 19:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Die liegt wel vaker.quote:Op zondag 16 april 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook maar `Mexx zei van niet.
Ze zullen toch wel iets van vergoeding krijgen?.quote:Op zondag 16 april 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook maar `Mexx zei van niet.
Dat ben je op dat momentquote:Op zondag 16 april 2023 19:33 schreef engine het volgende:
Ze hebben allemaal een contract en sommige krijgen vergoedingen. Of je daarmee een werknemer van talpa bent weet ik niet.
Vaste lasten worden betaald en een dagvergoeding is iets van 100 euro.quote:Op zondag 16 april 2023 19:33 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel iets van vergoeding krijgen?.
Er zijn toch spwieso vaste lasten die betaald moeten worden.
Of zou iedereen zoveel geld op de bank hebben gehad voor een jaar vaste lasten, fit geloof ik nooit.
Zoals ~Mexx vertelde betaalde familie van haar dat allemaal.quote:Op zondag 16 april 2023 19:33 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel iets van vergoeding krijgen?.
Er zijn toch sowieso vaste lasten die betaald moeten worden.
Of zou iedereen zoveel geld op de bank hebben gehad dat voor een jaar dr vaste lasten gedekt zijn? dit geloof ik nooit.
Nee vergoedingen krijgen is iets anders als salaris.quote:
Is gewoon niet waar.quote:Op zondag 16 april 2023 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals ~Mexx vertelde betaalde familie van haar dat allemaal.
Okay jij weet het beterquote:Op zondag 16 april 2023 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nee vergoedingen krijgen is iets anders als salaris.
Lijkt mij ook vreemd, ze kon zelf amper de huur betalen en dan zo haar familie in de tijd dat ze daar heeft gezeten, haar huur er bij betalen?quote:
Jij niet danquote:
Ik ga geen welles nietes spelletje met jou spelen , jij weet het beter : primaquote:Op zondag 16 april 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jij niet danje zegt alleen dat het anders is en dan moet ik dat maar aannemen?
20.000quote:Op zondag 16 april 2023 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Mexx heeft wel 10.000 aan de pot gekost.
Ik twijfelde even.quote:
Zuurvleesquote:Op zondag 16 april 2023 19:43 schreef engine het volgende:
Wendy zegt dat je alles kan maken in de airfryer
Je kunt veel maken in een airfryer maar dat lijkt mij niet zo'n goed ideequote:
Ik maakte een grapje, omdat ik vanmiddag vertelde dat Wendy en babette morgen zuurvlees in de crockpot op willen warmen.quote:
Mij ook nietquote:Op zondag 16 april 2023 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt veel maken in een airfryer maar dat lijkt mij niet zo'n goed idee
Achzooo dacht alquote:Op zondag 16 april 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, omdat ik vanmiddag vertelde dat Wendy en babette morgen zuurvlees in de crockpot op willen warmen.
Verplaatst. Dotteke in JAA / [Bedankjes SV, Filmpjes en het aanvragen van Filmpjes]quote:
Euh ja geen ideequote:
Tegen wie. Zie haar nu lachend in het ei zittenquote:
Tegen Jasper. Ze sprak een hoop fucking dit en dat maar ik weet niet wat ze bedoelde.quote:Op zondag 16 april 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen wie. Zie haar nu lachend in het ei zitten
Dat doet ze wel vaker...quote:Op zondag 16 april 2023 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen Jasper. Ze sprak een hoop fucking dit en dat maar ik weet niet wat ze bedoelde.
Vervolgens meteen een streamswitchquote:Op zondag 16 april 2023 20:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima doet voor hoe John de Mol loopt![]()
Jappie's vlog in Texas waar hij het over hadquote:Op zondag 16 april 2023 20:01 schreef Puzzie het volgende:
Houston, daar zit NASA ook , ben je daar ook geweest? vraagt Sas
Oh Jappie bedoelde Austin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 16 april 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jappie's vlog in Texas waar hij het over hadlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
whuutttquote:Op zondag 16 april 2023 20:12 schreef Puzzie het volgende:
Alles wordt weer klaar gezet voor de laatste film
aahhh daarom moest en zou ze op K2 slapenquote:Op zondag 16 april 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie kan heel goed zonder slaap , vandaar dat ze altijd te laat is
Ik ook , en zo ook weerquote:Op zondag 16 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
whuuttt
ik denk ik heb alle films weten te ontlopen
ik heb wel wat anders klaar staan om te kijkenquote:
Weet je het zeker? First Dates toch? Met een kerel zelfs!quote:Op zondag 16 april 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed Kenzy zat dus ook in Lang leve de liefde , heeft niet verlengd
En in Judas.quote:Op zondag 16 april 2023 20:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet je het zeker? First Dates toch?
Dat is wat figuranten doen.quote:
Iedereen moetveen test doen psychologisch en fysiek dus Kenzy ook.quote:Op zondag 16 april 2023 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Babs zei dat Kenzy info heeft gekregen dat ze 'mocht beginnen' en enkel een rentest hoeft te doen dus vandaar dat rennen de laatste tijd. Zou wel heel apart zijn dat zoiets zomaar allemaal kan en als je zo dichtbij bent ga je niet 'wegrennen' terwijl 900k.
Misschien heeft Kenzy die al gedaan??quote:Op zondag 16 april 2023 20:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen moetveen test doen psychologisch en fysiek dus Kenzy ook.
En als ze Kenzy slaapproblemen en moodswings op videoland zien tijdens antecedenten onderzoek......
Nou ja blijkbaar is dat geen probleem voor die opleiding van haarquote:Op zondag 16 april 2023 20:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen moetveen test doen psychologisch en fysiek dus Kenzy ook.
En als ze Kenzy slaapproblemen en moodswings op videoland zien tijdens antecedenten onderzoek......
Breaking.quote:
quote:Op zondag 16 april 2023 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dit programma is ze imo ook een figurant tho
Zijn wel broekjes voor.quote:
die wel ja van die dragibusquote:Op zondag 16 april 2023 20:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eerder mede mogelijk gemaakt door Haribo
Isaac zag ik laatst heel kort in een muziekclip als boefje want dat vertelde ie in de hottub dus dan ga je even zoekenquote:
Hij vond ze a-so-ciaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ik dit lees hoor ik Zoe gewoon pratenquote:Op zondag 16 april 2023 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Nou komt het hoor ..
Zoe: "Wendy wil je iets horen? Ik was net aan het poepen, rustig, maar ik doe gewoon, ik zeg nooit, ik ga daar gewoon daar heen, rustig. Komt Mirthe binnen met Bern, Bern gaat ook poepen gaat Mirthe 'Ja eenuh de was en dit en dat' terwijl ik denk hij zit te poepen. Vervolgens komt Janet, maar ik hou gewoon m;n mond, ik doe gewoon altijd of ik er niet ben, komt Janet binnen 'jongens schiet op ik moet heel nodig plassen!'. Dus Bern reageert van 'Ik ben aan het poepen en ik zit net, maar ik weet niet wat mijn buurman of buurvrouw doet. Maar ik denk ik ga niet reageren ben je mal, ik zit gewoon rustig. Maar Mirthe blijft Bern maar gewoon vragen stellen. Dus ik kwam eruit ik zeg "Mirthe het is heel vervelend als mensen op de wc zitten en je gaat hele ondervragingen doen, dat is gewoon ongemakkelijk daarom reageer ik nooit als ik op de wc zit. Ik vind dat gewoon raar."
Wendy reageert met max 3 woorden en loopt de kamer uit, begint ze gewoon nog een keer dit schijtverhaal aan Rupert te vertellen.Dus tis maar dat jullie het weten, Zoe vindt dat raar ..
quote:Op zondag 16 april 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij vond ze a-so-ciaal!
WendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
wat een mafkukelquote:Op zondag 16 april 2023 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Toch netjes dat JW zegt dat hij het anders aan had moeten pakken
Was het ookquote:Op zondag 16 april 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een mafkukel
heb het idee dat het een hele andere reden had bij JW
maar kan het mis hebben
gewoon een stok om mee te slaan
Goed dat Wendy dr mond opentrektquote:Op zondag 16 april 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
Al die debieltjes die de pik op Wendy hadden zijn er allemaal uit of gaan er sowieso eerder dan haar uit dus lekker man
nee de FEBO heeft het uitgesteldquote:Op zondag 16 april 2023 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
De Sjeffie-Depri-Show is weer over? Geen Exit-Show morgen?
Had je dat echt verwacht dan?quote:Op zondag 16 april 2023 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
De Sjeffie-Depri-Show is weer over? Geen Exit-Show morgen?
Gelukkig.. ik wil er nix van missen als het zover isquote:Op zondag 16 april 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee de FEBO heeft het uitgesteld
anders had jij niks meer om over te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 16 april 2023 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
Popcorn time ..geen hamster meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 april 2023 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
Popcorn time ..Die bakkes van WandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hij kan niet zo goed tegen een vouw met een "grote bek" tegen hemquote:Op zondag 16 april 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een mafkukel
heb het idee dat het een hele andere reden had bij JW
maar kan het mis hebben
gewoon een stok om mee te slaan
Wie is HW?quote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 april 2023 21:09 schreef Hoempah het volgende:
Tijdens de film nog een leuk detail over Janet.
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 april 2023 21:21 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[..]
En dan zegt ze: "Oh stond het op de camera?"
Je verwacht het nietquote:Op zondag 16 april 2023 21:21 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[..]
En dan zegt ze: "Oh stond het op de camera?"
He gadverrrrquote:Op zondag 16 april 2023 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Moet ineens weer denken aan hoe Moraima een tijdje terug zei dat Mirthe haar hand stonk
quote:Op zondag 16 april 2023 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Moet ineens weer denken aan hoe Moraima een tijdje terug zei dat Mirthe haar hand stonk
quote:
SPOILER: in case you've missed itOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 16 april 2023 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |