Liever iets minder op mijn boord, dan die kant en klare meukquote:Op zondag 16 april 2023 18:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haken deed Esther ook altijd.
[..]
Tja das een stuk goedkoper
quote:Op zondag 16 april 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben kantenklare meuk gekocht en warmen die op in de crockpot![]()
quote:
Esther, je weet wel, zij die afstand zou nemen van JW, maar wat niet helemaal lukte.quote:
quote:Op zondag 16 april 2023 18:23 schreef spapaars het volgende:
En, hebben ze al gestemd over die zwembad?
Ow wij vinden het niet leukquote:Op zondag 16 april 2023 18:23 schreef Sestra666 het volgende:
als jullie t leuk vinden, een tweede rondeeeeeeeeeee
Ik zat erbij toen ze het besteldenquote:Op zondag 16 april 2023 18:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Babbel zei nog wel dat het 24 uur van te voren in de marinade moest ofzoiets. Dit kan echt niet.
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Babette en Wendy willen zuurvlees eten, dus gaan kantenklaar bestellen en dat in de crockpot gooien![]()
Is waarschijnlijk wel goedkoper als zelf maken maar heel erg zonde. Zoveel beter als je het zelf maakt.quote:Op zondag 16 april 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat erbij toen ze het bestelden
Deisyy in JAA / [JAA COS #1525] Mega Wendy ingelijst
Ik heb weinig stream aan gehad vandaag. `lees hier wel als de film weer is afgelopen dan zet k ze wel aanquote:Op zondag 16 april 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit is niet echt een succes voor de streamers. Het kijken van het maken van hapjes maakt het nog een beetje leuk.
JW is not my cup of tea Het is een ongelofelijke onbeschofte horkquote:Op zondag 16 april 2023 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
JW is boos op Wendy en Babs..
Filmpje: https://streamable.com/vhknjm
Ik heb de marathon van Rotterdam gezien. De amstel gold race. Twee voetbalwedstrijden en een paar uur gegamed. En ook nog de streams in de gaten gehoudenquote:Op zondag 16 april 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb weinig stream aan gehad vandaag. `lees hier wel als de film weer is afgelopen dan zet k ze wel aan
7,99 voor een kilo kant en klaar zuurvlees tegenover 7,49 tegenover een pond rundlveesquote:Op zondag 16 april 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel goedkoper als zelf maken maar heel erg zonde. Zoveel beter als je het zelf maakt.
Ze wilden het in de crockpot opwarmen om net te doen alsofquote:Op zondag 16 april 2023 18:27 schreef engine het volgende:
En als je kant en klare koopt kun je dat gewoon in een pan opwarmen. Hoeft niet meer in de crockpot.
Maar dan heb je nog geen zuurvleesquote:Op zondag 16 april 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
7,99 voor een kilo kant en klaar zuurvlees tegenover 7,49 tegenover een pond rundlvees
8 euro voor een pond runderlappen.....quote:Op zondag 16 april 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel goedkoper als zelf maken maar heel erg zonde. Zoveel beter als je het zelf maakt.
okayquote:Op zondag 16 april 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wilden het in de crockpot opwarmen om net te doen alsof
Tijdens de film raad ik je kees vliegt uit op Videoland te kijken, heb ik vanmiddag gekeken.quote:Op zondag 16 april 2023 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de marathon van Rotterdam gezien. De amstel gold race. Twee voetbalwedstrijden en een paar uur gegamed. En ook nog de streams in de gaten gehouden
Precies, er moeten ook nog een zooi aan ingrediënten bij, die zij daar niet hebben.quote:Op zondag 16 april 2023 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog geen zuurvleesafhankelijk van hoe je het maakt moet je daar nog wel wat dingen bij kopen.
Ja azijn jeneverbessen kruidkoek stroop uien en dat voor 18 man..quote:Op zondag 16 april 2023 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog geen zuurvleesafhankelijk van hoe je het maakt moet je daar nog wel wat dingen bij kopen.
JW doet Eunice na, loopt nu ook al een paar dagen in korte broek.quote:Op zondag 16 april 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
Klaar , dan kan JW weer lekker met Eunie plakken
Hij heeft wel gelijk. Als ze allemaal zitten te wachten en ze gaan nog even roken dat is onbeschoft.quote:Op zondag 16 april 2023 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW is not my cup of tea Het is een ongelofelijke onbeschofte hork
Ik dacht dat het was omdat ze onder een dekbed liggen vandaagquote:Op zondag 16 april 2023 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW doet Eunice na, loopt nu ook al een paar dagen in korte broek.
Thuisbezorgd .nl zijn zelf gemaakt 😁quote:
Oh En wendy de hele tijd lastig vallen omdat anderen wat van haar willen, tijdens de film en tijdens een korte pauze is wel netjes?quote:Op zondag 16 april 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als ze allemaal zitten te wachten en ze gaan nog even roken dat is onbeschoft.
Als iedereen op Mirthe of Eunice zit te wachten doet hij niet onbeschoftquote:Op zondag 16 april 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat ze onder een dekbed liggen vandaag
Ook niet zo raar dat ze bijna allemaal in slaap vallen, is toch ontzettend warm.
Wat fijn voor jullie en de pizzeriaquote:Op zondag 16 april 2023 18:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Thuisbezorgd .nl zijn zelf gemaakt 😁
De auto van de pizzeria weet al zelf de weg naar ons huis 😂
Dat weet je als je manager bentquote:Op zondag 16 april 2023 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh En wendy de hele tijd lastig vallen omdat anderen wat van haar willen, tijdens de film en tijdens een korte pauze is wel netjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |