De film was te laatquote:Op zondag 16 april 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was iedereen vanmorgen om 10 uur klaar voor de eerste film? Of moesten ze ook wachten op iemand?
JW moet de bus naar huis nog halen, nu blijven we met hem opgescheeptquote:Op zondag 16 april 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Strak schema? Daar past heus wel extra 5 minuten voor een peuk in, ze hoeven nergens meer heen
quote:Op zondag 16 april 2023 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW moet de bus naar huis nog halen, nu blijven we met hem opgescheept
Kwam door de Feboquote:Op zondag 16 april 2023 18:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Door wie kwam dat dan? En lag toen iedereen al te wachten?
Door de productiequote:Op zondag 16 april 2023 18:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Door wie kwam dat dan? En lag toen iedereen al te wachten?
Ja gelezen, maar lag iedereen al klaar op hun gereserveerde plekje om 10 uur? Dat was mijn vraagquote:Op zondag 16 april 2023 18:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Door de productie![]()
Film had geen geluid, toen geen ondertiteling, toen niet op groot beeld
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Dat kun je zo stellen maar of het daadwerkelijk werknemers van Talpa zijn vraag ik mij af.quote:Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In feite staan ze allemaal op de loonlijst.
tjonge, het zit je nogal hoog.quote:Op zondag 16 april 2023 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja gelezen, maar lag iedereen al klaar op hun gereserveerde plekje om 10 uur? Dat was mijn vraag
Kloptquote:Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze doen er alleen erg weinig voorquote:Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snapt ze toch niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |