Nou ja dit dusquote:Op zondag 16 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben alle tijd, dan kan hij toch wel even 5 minuten wachten.
De hele groep laten wachten omdat je eerst even aan je verslaving wil voldoen vind ik ook wel asociaal.quote:Op zondag 16 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde quotequote:Op zondag 16 april 2023 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als iedereen op Mirthe of Eunice zit te wachten doet hij niet onbeschoft
Als je naar de toilet moet, dan is het wel goed?quote:Op zondag 16 april 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
De hele groep laten wachten omdat je eerst even aan je verslaving wil voldoen vind ik ook wel asociaal.
Iedereen had even pauze behalve Wendy die steeds naar boven werd geroepen om dingen te regelenquote:Op zondag 16 april 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als ze allemaal zitten te wachten en ze gaan nog even roken dat is onbeschoft.
Ja dat is geen verslaving.quote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je naar de toilet moet, dan is het wel goed?
Ik zie the problem not (om het maar op zijn JW's te zeggen)quote:Op zondag 16 april 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
De hele groep laten wachten omdat je eerst even aan je verslaving wil voldoen vind ik ook wel asociaal.
J``ze zouden ook kunnen zeggen we roken een keer niet 16 man zitten te wachten om twee die willen rokenquote:Op zondag 16 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 16 april 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is meer een Kenzi manierquote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie the problem not (om het maar op zijn JW's te zeggen)
Waarmee niet?quote:
Dat is toch helemaal niet met elkaar te vergelijkenquote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is de haast? Straks liggen ze weer om 10 uur in bed. Mirthe is altijd te laat, heeft niemand het over, maar zeker omdat zij strandaard te laat is en niet omdat ze moest rokenquote:Op zondag 16 april 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J``ze zouden ook kunnen zeggen we roken een keer niet 16 man zitten te wachten om twee die willen roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |