Vaste lasten worden betaald en een dagvergoeding is iets van 100 euro.quote:Op zondag 16 april 2023 19:33 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel iets van vergoeding krijgen?.
Er zijn toch spwieso vaste lasten die betaald moeten worden.
Of zou iedereen zoveel geld op de bank hebben gehad voor een jaar vaste lasten, fit geloof ik nooit.
Zoals ~Mexx vertelde betaalde familie van haar dat allemaal.quote:Op zondag 16 april 2023 19:33 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel iets van vergoeding krijgen?.
Er zijn toch sowieso vaste lasten die betaald moeten worden.
Of zou iedereen zoveel geld op de bank hebben gehad dat voor een jaar dr vaste lasten gedekt zijn? dit geloof ik nooit.
Nee vergoedingen krijgen is iets anders als salaris.quote:
Is gewoon niet waar.quote:Op zondag 16 april 2023 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals ~Mexx vertelde betaalde familie van haar dat allemaal.
Okay jij weet het beterquote:Op zondag 16 april 2023 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nee vergoedingen krijgen is iets anders als salaris.
Lijkt mij ook vreemd, ze kon zelf amper de huur betalen en dan zo haar familie in de tijd dat ze daar heeft gezeten, haar huur er bij betalen?quote:
Jij niet danquote:
Ik ga geen welles nietes spelletje met jou spelen , jij weet het beter : primaquote:Op zondag 16 april 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jij niet danje zegt alleen dat het anders is en dan moet ik dat maar aannemen?
20.000quote:Op zondag 16 april 2023 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Mexx heeft wel 10.000 aan de pot gekost.
Ik twijfelde even.quote:
Zuurvleesquote:Op zondag 16 april 2023 19:43 schreef engine het volgende:
Wendy zegt dat je alles kan maken in de airfryer
Je kunt veel maken in een airfryer maar dat lijkt mij niet zo'n goed ideequote:
Ik maakte een grapje, omdat ik vanmiddag vertelde dat Wendy en babette morgen zuurvlees in de crockpot op willen warmen.quote:
Mij ook nietquote:Op zondag 16 april 2023 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt veel maken in een airfryer maar dat lijkt mij niet zo'n goed idee
Achzooo dacht alquote:Op zondag 16 april 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, omdat ik vanmiddag vertelde dat Wendy en babette morgen zuurvlees in de crockpot op willen warmen.
Verplaatst. Dotteke in JAA / [Bedankjes SV, Filmpjes en het aanvragen van Filmpjes]quote:
Euh ja geen ideequote:
Tegen wie. Zie haar nu lachend in het ei zittenquote:
Tegen Jasper. Ze sprak een hoop fucking dit en dat maar ik weet niet wat ze bedoelde.quote:Op zondag 16 april 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen wie. Zie haar nu lachend in het ei zitten
Dat doet ze wel vaker...quote:Op zondag 16 april 2023 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen Jasper. Ze sprak een hoop fucking dit en dat maar ik weet niet wat ze bedoelde.
Vervolgens meteen een streamswitchquote:Op zondag 16 april 2023 20:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima doet voor hoe John de Mol loopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |