Jappie's vlog in Texas waar hij het over hadquote:Op zondag 16 april 2023 20:01 schreef Puzzie het volgende:
Houston, daar zit NASA ook , ben je daar ook geweest? vraagt Sas
Oh Jappie bedoelde Austin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 16 april 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jappie's vlog in Texas waar hij het over hadlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
whuutttquote:Op zondag 16 april 2023 20:12 schreef Puzzie het volgende:
Alles wordt weer klaar gezet voor de laatste film
aahhh daarom moest en zou ze op K2 slapenquote:Op zondag 16 april 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie kan heel goed zonder slaap , vandaar dat ze altijd te laat is
Ik ook , en zo ook weerquote:Op zondag 16 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
whuuttt
ik denk ik heb alle films weten te ontlopen
ik heb wel wat anders klaar staan om te kijkenquote:
Weet je het zeker? First Dates toch? Met een kerel zelfs!quote:Op zondag 16 april 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed Kenzy zat dus ook in Lang leve de liefde , heeft niet verlengd
En in Judas.quote:Op zondag 16 april 2023 20:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet je het zeker? First Dates toch?
en in Isaacs dinershowquote:
Dat is wat figuranten doen.quote:
Iedereen moetveen test doen psychologisch en fysiek dus Kenzy ook.quote:Op zondag 16 april 2023 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Babs zei dat Kenzy info heeft gekregen dat ze 'mocht beginnen' en enkel een rentest hoeft te doen dus vandaar dat rennen de laatste tijd. Zou wel heel apart zijn dat zoiets zomaar allemaal kan en als je zo dichtbij bent ga je niet 'wegrennen' terwijl 900k.
Misschien heeft Kenzy die al gedaan??quote:Op zondag 16 april 2023 20:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen moetveen test doen psychologisch en fysiek dus Kenzy ook.
En als ze Kenzy slaapproblemen en moodswings op videoland zien tijdens antecedenten onderzoek......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |