quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha...thnx al doende leert men...
Kom maar op, 1 van de betere ideeën, maar dat gezeur over heet water, hoe warm moet dat zwemwater voor hem zijn?quote:
Geen idee denk 38 gradenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kom maar op, 1 van de betere ideeën, maar dat gezeur over heet water, hoe warm moet dat zwemwater voor hem zijn?
Ik snap niet dat mensen hem niet eens aanspreken op dat gezeur de hele tijdquote:
Ik denk een beetje hetzelfde als met Jeff 'laat maar lullen'?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hem niet eens aanspreken op dat gezeur de hele tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Gewoon ernaast gaan zittenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk een beetje hetzelfde als met Jeff 'laat maar lullen'?
quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
Weet niet waar zure bom en co naar gekeken heeft, maar Jeff heeft die voorstelling van Bern gewoon uitgezeten, op het eind mee geapplaudisseerd (53:20) en is naar Bern toe gelopen om hem te complimenteren met zijn creativiteit (~54:40).
Zat ie er chagrijnig bij, sure, keer wezen pissen misschien? Maakt geen hol uit. Jeff, dus einde van de wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
een zwembad is wel leuk vind ikquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kom maar op, 1 van de betere ideeën, maar dat gezeur over heet water, hoe warm moet dat zwemwater voor hem zijn?
Geen idee, denk rond het eten ergens? Mooi nog even tijd om m'n zwembandjes te zoekenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:40 schreef engine het volgende:
Wanneer is die stelling over het zwembad?
hij zeurt nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
In ieder geval als er nog geen alcohol is geschonkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, denk rond het eten ergens? Mooi nog even tijd om m'n zwembandjes te zoeken
Vandaag ergens...quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:40 schreef engine het volgende:
Wanneer is die stelling over het zwembad?
quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
Weet niet waar zure bom en co naar gekeken heeft, maar Jeff heeft die voorstelling van Bern gewoon uitgezeten, op het eind mee geapplaudisseerd (53:20) en is naar Bern toe gelopen om hem te complimenteren met zijn creativiteit (~54:40).
Zat ie er chagrijnig bij, sure, keer wezen pissen misschien? Maakt geen hol uit. Jeff, dus einde van de wereldhahahhahahaahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit vind ik hilarisch
master ben je
Trust nobody
Solar zeilkopen voor dat zwembad.quote:
Maar JW komt zelf met de stelling over dat zwembad. Ik snap er niets meer van. Dus hij is tegen zijn eigen stelling?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vind het nogal mee vallen hoor. Zo gaat dat bij iedereen steeds hetzelfde en herhalen en herhalen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die wordt echt wel warmquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:45 schreef HappyCharly het volgende:
of gewoon zwembad zonder verwarming
quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, denk rond het eten ergens? Mooi nog even tijd om m'n zwembandjes te zoeken
Dat verversen ze regelmatigquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
die hottub lijkt me wel vreselijk smerig
moet dat water nooit ververst?
Doen ze ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ja, wordt wel ververst en schoongemaakt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
Nou dat wordt regelmatig ververst.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
Whuttt ? lolquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
Trouwens... volgens mij wordt dat water van de hottub wel regelmatig ververst
fijn
Helemaal niet wispelturig...quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
De ene wil een grote, de andere een kleine de ander weer er tussen in
ik moest aan andere waterslangen denkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:50 schreef spapaars het volgende:
Ook komt hij met een verhaal van waterslangen die warm water van de badkamer/keuken naar dat zwembad moeten transporteren, waardoor er een tekort dreigt aan warm water om te douchen.
Ze hebben daar nogal wat lege mayo-emmers, kunnen ze die hot tube niet gewoon op temperatuur brengen, en dan het warme water in het zwembad gieten.
Ze kunnen ook ophouden zich als een stel mormels te gedragenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:50 schreef spapaars het volgende:
Ook komt hij met een verhaal van waterslangen die warm water van de badkamer/keuken naar dat zwembad moeten transporteren, waardoor er een tekort dreigt aan warm water om te douchen.
Ze hebben daar nogal wat lege mayo-emmers, kunnen ze die hot tube niet gewoon op temperatuur brengen, en dan het warme water in het zwembad gieten.
Ik ga er toch niet in zegt Erik, een half uurtje later, ik zal er ook wel eens ingaanquote:
mormels zijn hetquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen ook ophouden zich als een stel mormels te gedragen
Water wat uit de kraan komt is standaard 12 graden geloof ik
Beetje zon erop en je zit zo boven de 20
En aangezien ze daar een heel beschutte tuin hebben zal dat ding best snel warm worden
Ik had miemels maar dat herkent mijn iPhone dus nietquote:
omdat het ook mormels zijnquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had miemels maar dat herkent mijn iPhone dus niet
Hij zat net te verkondigen dat hij een hekel had aan water... dus ben benieuwd..quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga er toch niet in zegt Erik, een half uurtje later, ik zal er ook wel eens ingaan
Is ook zo, maar JW wil er alleen in als het water minstens 30° isquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen ook ophouden zich als een stel mormels te gedragen
Water wat uit de kraan komt is standaard 12 graden geloof ik
Beetje zon erop en je zit zo boven de 20
En aangezien ze daar een heel beschutte tuin hebben zal dat ding best snel warm worden
en de batavieren nog met zijn vijven warenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:53 schreef Puzzie het volgende:
'Vroeger toen de sloten nog schoon waren en de seks vies'
Dan gaat hij maar lekker op de bank zitten mokkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook zo, maar JW wil er alleen in als het water minstens 30° is
fantastisch wel...quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan gaat hij maar lekker op de bank zitten mokken
Maar dan moet je wel de grote van 7 meter nemen zeggen ze.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
fantastisch wel...
zwem een baantje, heb je het warm
Als ze zo’n ronde nemenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
fantastisch wel...
zwem een baantje, heb je het warm
Dat laatstequote:Op zaterdag 15 april 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
Een hottub in je eigen achtertuin ververs je het water eens in rde drie maanden ofzo.
Misschien zit hier geen filter in of chloor. Of douchen mensen niet voor gebruik.
Broodje ham and eggsquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:58 schreef Frummelie het volgende:
Lekkere bedrijvigheid in de keuken.. Moraima en Rupie druk bezig met de brunch...
Geloof dat niemand daar chloor in het water wil.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
Een hottub in je eigen achtertuin ververs je het water eens in rde drie maanden ofzo.
Misschien zit hier geen filter in of chloor. Of douchen mensen niet voor gebruik.
Zit er wel inquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat niemand daar chloor in het water wil.
of heel veel kleine baantjesquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel de grote van 7 meter nemen zeggen ze.
deze wordt intensief gebruiktquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
en Janetquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
Of ze gooien er paars crêpe papier in
waar dan steeds 1 bewoner in verdwijnt?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze zo’n ronde nemen
Daar kun je heel leuk rondjes in rennen en een draaikolk creeeren
Nee filmdagquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
buiten?
weeet tiano eigenlijk ook dat het uit is met Kim?
Waarom zou hij ook? Ik denk dat het voor hem wel klaar is ? Al kan ik me ook voorstellen dat hij nog wel een keer met haar zou willen pratenquote:
ik snap daar gewoon niks vanquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zou hij ook? Ik denk dat het voor hem wel klaar is ? Al kan ik me ook voorstellen dat hij nog wel een keer met haar zou willen praten
Zal er dan ook wel niet veel ingaan denk ikquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij zat net te verkondigen dat hij een hekel had aan water... dus ben benieuwd..
Dat mensen in de loods een relatie hebbenquote:
wat ik verder ook van hem vindquote:
Die benen van JW zijn anders nog spier witquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:11 schreef Frummelie het volgende:
Je kan wel zien dat ze lekker in het zonnetje hebben gezeten, aardig kleurtje allemaal..
Verliefdheid gaat ook een keer over, en dan is er nog vrij weinig wat je aan een ander bindtquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat mensen in de loods een relatie hebben
die dan eenzijdig wordt beeindigd zonder dat de ander er van weet
en de ander in de loods dan gewoon doorleeft en die ander vergeet
maar je was toch verliefd...
tja...quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verliefdheid gaat ook een keer over, en dan is er nog vrij weinig wat je aan een ander bindt
Het gaat ook niet om ons, wij kunnen makkelijk oordelen maar we hebben geen ideequote:Op zaterdag 15 april 2023 11:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tja...
dan zit ik anders in elkaar
Haha jaja maar ik bedoel vooral de koppies..quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die benen van JW zijn anders nog spier wit
alles!!quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
15:00 slagbal, wat zal er sneuvelen? Kas? Hottub? Ruitje in de loods? Een ego?
Wel goed weer weer
ehhhhhhhhquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om ons, wij kunnen makkelijk oordelen maar we hebben geen idee
Hij heeft een keer gezegd dat het leuk met haar was maar op het laatst was het zijn ding niet meer of zoiets maar dat ie haar zeker nog wel op zou zoekenquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tja...
dan zit ik anders in elkaar
quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
Nice, ik switch van die tortilla duifjes in de kas naar de keuken, komt Eunice daar weer met die schelle schreeuw binnen lopen, switch weer terug, zitten ze met z'n 2 al weer te eten bij de rest ...
Iek krijg alees voorelkaar wat iek wiel.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:26 schreef Puzzie het volgende:
Dat mondje van Eunice weer , schijnverlegen
Je wilde nog ff het laatste woord hebben , prima tochquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iek krijg alees voorelkaar wat iek wiel.
Dat zei ze echt.quote:
deze zinquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je wilde nog ff het laatste woord hebben , prima toch
Vaak zelfs zonder te proeven eerst.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:28 schreef Puzzie het volgende:
De meesten zijn wel echt zware zouteters
Gaat mensen ontwijken.quote:
jij blijft reageren en maakt het persoonlijkquote:
Vreemd dat je dan s`nachts niet kan slapen.quote:
quote:
Ja , maar ze mocht van K5 in de kas gaan liggen zei ze gisteren , ook vreemdquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan s`nachts niet kan slapen.
Zo kennen we JW.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een gedoe over warmer water, rol je tuinslang uit, leg hem in de zon en iedere 15 minuten laat je het warme/hete water in je zwembad erbij lopen, gaat heel snel. Solarmatten ook een optie net als het water uit de hottub (hout zat)..... JW zeikt om het zeiken!
smoesjes, smoesjes, smoesjes.... nachtstreams laten haar heel ontspannen slapend zienquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , maar ze mocht van K5 in de kas gaan liggen zei ze gisteren , ook vreemd
Dus die ligt vanavond weer in de kas natuurlijk
Op slippers?quote:
goedideequote:Op zaterdag 15 april 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een gedoe over warmer water, rol je tuinslang uit, leg hem in de zon en iedere 15 minuten laat je het warme/hete water in je zwembad erbij lopen, gaat heel snel. Solarmatten ook een optie net als het water uit de hottub (hout zat)..... JW zeikt om het zeiken!
En zeker niet even bijvullen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:36 schreef Puzzie het volgende:
Kenz pakt alle ijsblokken voor in haar drinken
Ik zou haar ontwijken.quote:
Hij heeft net een broodje op en lijkt opgewekt. Had het over wanneer hij mee moest koken.quote:
Ja Kenzy is behoorlijk op zichzelf gerichtquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik ken geen haat en heb eigenijk nooit een hekel aan iemand maar Kenzy komt aardig in de buurt... arrogant, egoïstisch.
En die stem niet te vergeten...
Ja inderdaad ikke, ikke en de rest kan neervallen...quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Kenzy is behoorlijk op zichzelf gericht![]()
Ik ik ik
kenzy is bijzonder ja...quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik ken geen haat en heb eigenijk nooit een hekel aan iemand maar Kenzy komt aardig in de buurt... arrogant, egoïstisch.
En die stem niet te vergeten...
of stikken...quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad ikke, ikke en de rest kan neervallen...
Bekt wel lekker wanneer je chaggo/moe bent, 'voel me kenzy' / 'Wat ist? Beetje Kenzy vandaag jong?'quote:
die houden we erinquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bekt wel lekker wanneer je chaggo/moe bent, 'voel me kenzy' / 'Wat ist? Beetje Kenzy vandaag jong?'
dat vind ik dan wel weer tof aan haarquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:50 schreef Frummelie het volgende:
Kenzie vindt zichzelf een uitzondering met omkleden, wil geen camera's op haar gericht hebben... loopt bijna de hele dag in die blote pens, nou dan ben je alle schaamte toch wel voorbij..
Ze gaat in juni , dan beter nu wegstemmenquote:
Nu ligt ze in de 'betere 'slaapkamer en kan ze nog niet zogenaamd slapenquote:
Ooh absoluut ze heeft er ook schijt aan.... dat waardeer ik wel...quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer tof aan haar
zelfvertrouwen is mooi
geen haat naar lichamen
haar karakter daarentegen
Nou ja vooral dat ja!!!!quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nu ligt ze in de 'betere 'slaapkamer en kan ze nog niet zogenaamd slapen
tja, ze neemt zichzelf mee
Nou dat doen ze genoeg, dus dat het wordt bloedheet daarquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er in zeiken wordt het ook warm van.
Ja!! Ik zat er ook naar te kijkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier is over nagedacht hoor....... rood/zwarte outfits
Vanavond in de kas juist toch?quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:59 schreef Frummelie het volgende:
Kenzy slaapt vanavond in de loods... dat ben je toch ook voor dag en douw wakker met dat licht...
Ja die liggen in de kluis achter.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:58 schreef xsaskiax het volgende:
Oh die rode en blauwe shirts hadden ze vast en zeker nog van een spelletje in het begin (en het dan hebben over dat ze 'besteld' moesten worden)
pffffff en Zoë blijft maar dubbelzinnige opmerkingen maken...... waarom blijft Isaac er toch maar weer op ingaan?????????quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac tegen Zoe: "Deze afstand is goed."
En daarna wel weer zingen all I need is some love tonight. Vreemde ventquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
Hij deed het goed , maar wat ik wel jammer vind is dat hij al 7 maanden alles uit de weg gaat , conflicten vermijdt en dan wel op die manier zijn ding kan uitsprekenquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:02 schreef Sociologica het volgende:
Hey goedemiddag
Bern was best goed gisteren. Serieus knap om een uur aan vertel tijd te onthouden en precies de grens te vinden waarop de grappen wel hard en vermakelijk zijn maar naderhand niet de helft gepikeerd is.
Hoop dat hij een beetje los komt hierna. Heeft veel complimenten gehad. Vind hem nu ook best gezellig met Babette. Lekker losweken van Sasha en met anderen optrekken zou hem goed doen
Ze blijft het proberen hé...quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
afstand tot net buiten de poort is beterquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ja eens. Dat bedoel ik ook een beetje met losweken van, anderen zouden dit eigenlijk ook aan moeten grijpen en het gesprek met hem aan moeten gaan waarom hij deze gedachten normaal nooit wil ‘prijsgeven’. Want hij ziet het dus allemaal wel degelijkquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij deed het goed , maar wat ik wel jammer vind is dat hij al 7 maanden alles uit de weg gaat , conflicten vermijdt en dan wel op die manier zijn ding kan uitspreken
Ik zou het ook niet kunnen laten.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:04 schreef Sociologica het volgende:
[..]
En daarna wel weer zingen all I need is some love tonight. Vreemde vent
Ik denk vooral dat Bern zelf daarin wat moet gaan doen , je kan niet verwachten dat anderen dat voor jou doenquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:05 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja eens. Dat bedoel ik ook een beetje met losweken van, anderen zouden dit eigenlijk ook aan moeten grijpen en het gesprek met hem aan moeten gaan waarom hij deze gedachten normaal nooit wil ‘prijsgeven’. Want hij ziet het dus allemaal wel degelijk
Soms zijn de ´stelletjes´ apart veel beter te pruimen. Kijk maar naar Jeff b.v.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:02 schreef Sociologica het volgende:
Hey goedemiddag
Bern was best goed gisteren. Serieus knap om een uur aan vertel tijd te onthouden en precies de grens te vinden waarop de grappen wel hard en vermakelijk zijn maar naderhand niet de helft gepikeerd is.
Hoop dat hij een beetje los komt hierna. Heeft veel complimenten gehad. Vind hem nu ook best gezellig met Babette. Lekker losweken van Sasha en met anderen optrekken zou hem goed doen
Ja klopt maar dat gebeurd steeds maar niet, dan zou ik hem daar nu misschien wel op aansprekenquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Bern zelf daarin wat moet gaan doen , je kan niet verwachten dat anderen dat voor jou doen
Die houdt dat kinderachtige gedoe van Zoe best wel in stand vind ik.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
pffffff en Zoë blijft maar dubbelzinnige opmerkingen maken...... waarom blijft Isaac er toch maar weer op ingaan?????????
Ik denk dat Bern's les is dat hij conflicten aangaat ipv uit de wegquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:08 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat gebeurd steeds maar niet, dan zou ik hem daar nu misschien wel op aanspreken
denk dat Bern precies zo gaat blijven als hij nu isquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:08 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat gebeurd steeds maar niet, dan zou ik hem daar nu misschien wel op aanspreken
Het is hem lang is gelukt om uit beeld te blijven , (grijze muizen verhaal)quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk dat Bern precies zo gaat blijven als hij nu is
ja denk dat da wel zo blijftquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is hem lang is gelukt om uit beeld te blijven , (grijze muizen verhaal)
Als het er niet inzit, zit het er niet in. Tijdens de podkast had hij al aangegeven, dit is wie ik ben.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:08 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee. Hij heeft er zelf weinig of geen problemen mee dat hij conflict vermijden is. Heeft ook zelf nooit (in de loods althans) aangegeven meer assertief te willen zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk dat Bern precies zo gaat blijven als hij nu is
Dohquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee. Hij heeft er zelf weinig of geen problemen mee dat hij conflict vermijden is.
wij vinden het storendquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee. Hij heeft er zelf weinig of geen problemen mee dat hij conflict vermijden is.
Wendy vond juist dat Erik wel wat enthousiaster en blijer mocht doen/zijn met zijn pakketquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
Kan Erik nou niet ff wachten met dat cricket spel dat kan maandag ook nog gewoon.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wendy vond juist dat Erik wel wat enthousiaster en blijer mocht doen/zijn met zijn pakket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |