Broodje ham and eggsquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:58 schreef Frummelie het volgende:
Lekkere bedrijvigheid in de keuken.. Moraima en Rupie druk bezig met de brunch...
Geloof dat niemand daar chloor in het water wil.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
Een hottub in je eigen achtertuin ververs je het water eens in rde drie maanden ofzo.
Misschien zit hier geen filter in of chloor. Of douchen mensen niet voor gebruik.
Zit er wel inquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat niemand daar chloor in het water wil.
of heel veel kleine baantjesquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel de grote van 7 meter nemen zeggen ze.
deze wordt intensief gebruiktquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
Een hottub in je eigen achtertuin ververs je het water eens in rde drie maanden ofzo.
Misschien zit hier geen filter in of chloor. Of douchen mensen niet voor gebruik.
en Janetquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
Of ze gooien er paars crêpe papier in
waar dan steeds 1 bewoner in verdwijnt?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze zo’n ronde nemen
Daar kun je heel leuk rondjes in rennen en een draaikolk creeeren
Nee filmdagquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
buiten?
weeet tiano eigenlijk ook dat het uit is met Kim?
Waarom zou hij ook? Ik denk dat het voor hem wel klaar is ? Al kan ik me ook voorstellen dat hij nog wel een keer met haar zou willen pratenquote:
ik snap daar gewoon niks vanquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zou hij ook? Ik denk dat het voor hem wel klaar is ? Al kan ik me ook voorstellen dat hij nog wel een keer met haar zou willen praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |