Helemaal niet wispelturig...quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
De ene wil een grote, de andere een kleine de ander weer er tussen in
ik moest aan andere waterslangen denkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:50 schreef spapaars het volgende:
Ook komt hij met een verhaal van waterslangen die warm water van de badkamer/keuken naar dat zwembad moeten transporteren, waardoor er een tekort dreigt aan warm water om te douchen.
Ze hebben daar nogal wat lege mayo-emmers, kunnen ze die hot tube niet gewoon op temperatuur brengen, en dan het warme water in het zwembad gieten.
Ze kunnen ook ophouden zich als een stel mormels te gedragenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:50 schreef spapaars het volgende:
Ook komt hij met een verhaal van waterslangen die warm water van de badkamer/keuken naar dat zwembad moeten transporteren, waardoor er een tekort dreigt aan warm water om te douchen.
Ze hebben daar nogal wat lege mayo-emmers, kunnen ze die hot tube niet gewoon op temperatuur brengen, en dan het warme water in het zwembad gieten.
Ik ga er toch niet in zegt Erik, een half uurtje later, ik zal er ook wel eens ingaanquote:
mormels zijn hetquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen ook ophouden zich als een stel mormels te gedragen
Water wat uit de kraan komt is standaard 12 graden geloof ik
Beetje zon erop en je zit zo boven de 20
En aangezien ze daar een heel beschutte tuin hebben zal dat ding best snel warm worden
Ik had miemels maar dat herkent mijn iPhone dus nietquote:
omdat het ook mormels zijnquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had miemels maar dat herkent mijn iPhone dus niet
Hij zat net te verkondigen dat hij een hekel had aan water... dus ben benieuwd..quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga er toch niet in zegt Erik, een half uurtje later, ik zal er ook wel eens ingaan
Is ook zo, maar JW wil er alleen in als het water minstens 30° isquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen ook ophouden zich als een stel mormels te gedragen
Water wat uit de kraan komt is standaard 12 graden geloof ik
Beetje zon erop en je zit zo boven de 20
En aangezien ze daar een heel beschutte tuin hebben zal dat ding best snel warm worden
en de batavieren nog met zijn vijven warenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:53 schreef Puzzie het volgende:
'Vroeger toen de sloten nog schoon waren en de seks vies'
Dan gaat hij maar lekker op de bank zitten mokkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook zo, maar JW wil er alleen in als het water minstens 30° is
fantastisch wel...quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan gaat hij maar lekker op de bank zitten mokken
Maar dan moet je wel de grote van 7 meter nemen zeggen ze.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
fantastisch wel...
zwem een baantje, heb je het warm
Als ze zo’n ronde nemenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
fantastisch wel...
zwem een baantje, heb je het warm
Dat laatstequote:Op zaterdag 15 april 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
Een hottub in je eigen achtertuin ververs je het water eens in rde drie maanden ofzo.
Misschien zit hier geen filter in of chloor. Of douchen mensen niet voor gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |