Ja eens. Dat bedoel ik ook een beetje met losweken van, anderen zouden dit eigenlijk ook aan moeten grijpen en het gesprek met hem aan moeten gaan waarom hij deze gedachten normaal nooit wil ‘prijsgeven’. Want hij ziet het dus allemaal wel degelijkquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij deed het goed , maar wat ik wel jammer vind is dat hij al 7 maanden alles uit de weg gaat , conflicten vermijdt en dan wel op die manier zijn ding kan uitspreken
Ik zou het ook niet kunnen laten.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:04 schreef Sociologica het volgende:
[..]
En daarna wel weer zingen all I need is some love tonight. Vreemde vent
Ik denk vooral dat Bern zelf daarin wat moet gaan doen , je kan niet verwachten dat anderen dat voor jou doenquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:05 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja eens. Dat bedoel ik ook een beetje met losweken van, anderen zouden dit eigenlijk ook aan moeten grijpen en het gesprek met hem aan moeten gaan waarom hij deze gedachten normaal nooit wil ‘prijsgeven’. Want hij ziet het dus allemaal wel degelijk
Soms zijn de ´stelletjes´ apart veel beter te pruimen. Kijk maar naar Jeff b.v.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:02 schreef Sociologica het volgende:
Hey goedemiddag
Bern was best goed gisteren. Serieus knap om een uur aan vertel tijd te onthouden en precies de grens te vinden waarop de grappen wel hard en vermakelijk zijn maar naderhand niet de helft gepikeerd is.
Hoop dat hij een beetje los komt hierna. Heeft veel complimenten gehad. Vind hem nu ook best gezellig met Babette. Lekker losweken van Sasha en met anderen optrekken zou hem goed doen
Ja klopt maar dat gebeurd steeds maar niet, dan zou ik hem daar nu misschien wel op aansprekenquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Bern zelf daarin wat moet gaan doen , je kan niet verwachten dat anderen dat voor jou doen
Die houdt dat kinderachtige gedoe van Zoe best wel in stand vind ik.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
pffffff en Zoë blijft maar dubbelzinnige opmerkingen maken...... waarom blijft Isaac er toch maar weer op ingaan?????????
Ik denk dat Bern's les is dat hij conflicten aangaat ipv uit de wegquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:08 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat gebeurd steeds maar niet, dan zou ik hem daar nu misschien wel op aanspreken
denk dat Bern precies zo gaat blijven als hij nu isquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:08 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat gebeurd steeds maar niet, dan zou ik hem daar nu misschien wel op aanspreken
Het is hem lang is gelukt om uit beeld te blijven , (grijze muizen verhaal)quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk dat Bern precies zo gaat blijven als hij nu is
ja denk dat da wel zo blijftquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is hem lang is gelukt om uit beeld te blijven , (grijze muizen verhaal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |