Zal er dan ook wel niet veel ingaan denk ikquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij zat net te verkondigen dat hij een hekel had aan water... dus ben benieuwd..
Dat mensen in de loods een relatie hebbenquote:
wat ik verder ook van hem vindquote:
Die benen van JW zijn anders nog spier witquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:11 schreef Frummelie het volgende:
Je kan wel zien dat ze lekker in het zonnetje hebben gezeten, aardig kleurtje allemaal..
Verliefdheid gaat ook een keer over, en dan is er nog vrij weinig wat je aan een ander bindtquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat mensen in de loods een relatie hebben
die dan eenzijdig wordt beeindigd zonder dat de ander er van weet
en de ander in de loods dan gewoon doorleeft en die ander vergeet
maar je was toch verliefd...
tja...quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verliefdheid gaat ook een keer over, en dan is er nog vrij weinig wat je aan een ander bindt
Het gaat ook niet om ons, wij kunnen makkelijk oordelen maar we hebben geen ideequote:Op zaterdag 15 april 2023 11:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tja...
dan zit ik anders in elkaar
Haha jaja maar ik bedoel vooral de koppies..quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die benen van JW zijn anders nog spier wit
alles!!quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
15:00 slagbal, wat zal er sneuvelen? Kas? Hottub? Ruitje in de loods? Een ego?
Wel goed weer weer
ehhhhhhhhquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om ons, wij kunnen makkelijk oordelen maar we hebben geen idee
Hij heeft een keer gezegd dat het leuk met haar was maar op het laatst was het zijn ding niet meer of zoiets maar dat ie haar zeker nog wel op zou zoekenquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tja...
dan zit ik anders in elkaar
quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
Nice, ik switch van die tortilla duifjes in de kas naar de keuken, komt Eunice daar weer met die schelle schreeuw binnen lopen, switch weer terug, zitten ze met z'n 2 al weer te eten bij de rest ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |