Zo kennen we JW.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een gedoe over warmer water, rol je tuinslang uit, leg hem in de zon en iedere 15 minuten laat je het warme/hete water in je zwembad erbij lopen, gaat heel snel. Solarmatten ook een optie net als het water uit de hottub (hout zat)..... JW zeikt om het zeiken!
smoesjes, smoesjes, smoesjes.... nachtstreams laten haar heel ontspannen slapend zienquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , maar ze mocht van K5 in de kas gaan liggen zei ze gisteren , ook vreemd
Dus die ligt vanavond weer in de kas natuurlijk
Op slippers?quote:
goedideequote:Op zaterdag 15 april 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een gedoe over warmer water, rol je tuinslang uit, leg hem in de zon en iedere 15 minuten laat je het warme/hete water in je zwembad erbij lopen, gaat heel snel. Solarmatten ook een optie net als het water uit de hottub (hout zat)..... JW zeikt om het zeiken!
En zeker niet even bijvullen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:36 schreef Puzzie het volgende:
Kenz pakt alle ijsblokken voor in haar drinken
Ik zou haar ontwijken.quote:
Hij heeft net een broodje op en lijkt opgewekt. Had het over wanneer hij mee moest koken.quote:
Ja Kenzy is behoorlijk op zichzelf gerichtquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik ken geen haat en heb eigenijk nooit een hekel aan iemand maar Kenzy komt aardig in de buurt... arrogant, egoïstisch.
En die stem niet te vergeten...
Ja inderdaad ikke, ikke en de rest kan neervallen...quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Kenzy is behoorlijk op zichzelf gericht![]()
Ik ik ik
kenzy is bijzonder ja...quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik ken geen haat en heb eigenijk nooit een hekel aan iemand maar Kenzy komt aardig in de buurt... arrogant, egoïstisch.
En die stem niet te vergeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |