Maand geleden, voor de vormcrisis.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Speelde Lazio tegen AZ met een cafe team ofzo?
Ze krijgen ook genoeg mogelijkheden maar het is allemaal net nietquote:Op donderdag 13 april 2023 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maand geleden, voor de vormcrisis.
Toch zou een uitdoelpunt erg prettig zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze krijgen ook genoeg mogelijkheden maar het is allemaal net niet
Dat doet Orient expres.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd heel veel likes van user Oriente.
Telt dubbel zekerquote:Op donderdag 13 april 2023 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch zou een uitdoelpunt erg prettig zijn.
wimderon, in zin dat die nooit likes geeftquote:Op donderdag 13 april 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van welke user is een like het meeste waard?
Wel als de keeper een helmpje op heeft.quote:
twee keer dubbelquote:Op donderdag 13 april 2023 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel als de keeper een helmpje op heeft.
Sorry, ik heb geen toegang tot de mogelijkheid om forumposts te "liken" of op welke manier dan ook interactie aan te gaan met inhoud op het platform. Ik ben ontworpen om alleen tekstuele reacties en suggesties terug te geven!quote:
Ik weet niet wat het isquote:Op donderdag 13 april 2023 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Je staat er mee op
En je ga ermee naar bed
Is er berhaupt iets dat die bot wel kan?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen toegang tot de mogelijkheid om forumposts te "liken" of op welke manier dan ook interactie aan te gaan met inhoud op het platform. Ik ben ontworpen om alleen tekstuele reacties en suggesties terug te geven!
Az az azquote:Op donderdag 13 april 2023 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is
Maar ik hou het op AZ
ICQgodquote:Op donderdag 13 april 2023 22:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is er berhaupt iets dat die bot wel kan?
Stukje chatman, supersnel met MSN.
Ook geen metselaar hoop ik.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou als keeper geen muurtje neerzetten.
Maar misschien ben ik daarom geen keeper.
Mooie gedichten schrijven.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is er berhaupt iets dat die bot wel kan?
Stukje chatman, supersnel met MSN.
En Koffieplanter.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wimderon, in zin dat die nooit likes geeft
Wie zou je dan opstellen?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keeper staat daar verkeerd opgesteld
5 seconden geluisterd. Na dat drumintrootje alsof de fanfare door de straat trekt had ik er genoeg van.quote:
Wat is voor AZ de wedstrijd van het jaar?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ is zich al tijden aan het sparen voor de wedstrijd van het jaar.
Tegen Fortuna Sittard ?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ is zich al tijden aan het sparen voor de wedstrijd van het jaar.
Koekoekquote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Die Japanner kan beter bij zo'n all you can eat werken
Dit is mij te ingewikkeld.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
Het Lazio dat Feyenoord wegspeelde verloor van een club die nu 2-0 achter staat tegen de nummer negen van Belgi.
De nummer negen van Nederland is RKC Waalwijk maar dat geheel terzijde.
Ik snap dit nietquote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
Het Lazio dat Feyenoord wegspeelde verloor van een club die nu 2-0 achter staat tegen de nummer negen van Belgi.
Maar wat als de nummer 4 van Belgie tegen RKC speelt? Zou de wedstrijd dan ook dit verloop kennen?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
Die schijnt nogal druk te zijn met het geloof las ik ergens.quote:
Bosz hoopt gewoon nog dat die Duitser van Ajax belt maar dan moet Sjonnie eerst een paar keer verliezen.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:35 schreef TLC het volgende:
Peter Bosz wacht op een telefoontje vanuit Alkmaar
Die nog eens 8e staatquote:
Zoals het nu staat wel hoor.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:37 schreef TLC het volgende:
Door dit AZ gekut geen tweede plek in de CL![]()
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar wat als de nummer 4 van Belgie tegen RKC speelt? Zou de wedstrijd dan ook dit verloop kennen?
Hij zou een goede mod zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User fetx is vanavond een bulldozer.
Ik kan dit wel waarderen.
Je blijft maar gewoon van Wieffer af.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd geworden op een Feyenoorder
nee Kkcuquote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Je blijft maar gewoon van Wieffer af.
Alsof Benfica en Sporting de toernooien nog gaan winnen johquote:Op donderdag 13 april 2023 22:37 schreef TLC het volgende:
Door dit AZ gekut geen tweede plek in de CL![]()
Ik ga graag een keer met @Coco om tafel.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nodig hem eens uit voor een gesprek.
Je hebt beet Coco. Nu is het een kwestie van binnen hengelen.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga graag een keer met @:coco om tafel.
We hebben nu te veel Feyenoord mods.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt beet Coco. Nu is het een kwestie van binnen hengelen.
Ik vind mezelf ook een mooie jongen dus ik begrijp dit welquote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd geworden op een Feyenoorder
Dan plaats je onlogisch maar over naar F1.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
We hebben nu te veel Feyenoord mods.
F1 kan nog wel een mod gebruiken denk ik.
Benfica was wel echt goed dit seizoen pffquote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Benfica en Sporting de toernooien nog gaan winnen joh
Akkoord.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan plaats je onlogisch maar over naar F1.
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga graag een keer met @:coco om tafel.
Broekie uit en poalliften.quote:
Allemaal successupporters natuurlijk @DonRaja en ik waren al mod toen het laatste kampioenschap 2 eeuw geleden wasquote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
homos lopen hand in handquote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook een mooie jongen dus ik begrijp dit wel
Is Belgi Nederland voorbij? (op alle fronten)quote:Op donderdag 13 april 2023 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Anderlecht heeft wel een toekomstige nummer 1 van oranje in doel![]()
Wat een keeper
Debast pffquote:Op donderdag 13 april 2023 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een keeper
Vind je darten een sport?quote:
Jaquote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, WLR mod worden of F1 mod worden.
Dat hij maar lang voetbalt want een voetbalanalist is het niet.quote:
quote:Trotse Feyenoord-captain Kk: 'AS Roma had in de eerste helft niks te zeggen'
De nr 1 van oranje kwam eerder deze avond in actie, sukkelquote:Op donderdag 13 april 2023 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een keeper
@Littlerabbit is het niet eens met deze postquote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ome tim legt zijn hand wel ergens anders, maak je daar maar niet druk om
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
F1 mod worden. Dan werk je samen met de grootste onbenul van heel fokquote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
F1 natuurlijk, daar hebben ze successupporter zijn uitgevonden, walgelijk volk.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
nou nou nouquote:Op donderdag 13 april 2023 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 mod worden. Dan werk je samen met de grootste onbenul van heel fok
Die kijkt toch niet naar rondjes rijden.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan plaats je onlogisch maar over naar F1.
Ik trap hier niet in.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kijkt toch niet naar rondjes rijden.![]()
@:onlogisch graag even confirmen.
wie?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 mod worden. Dan werk je samen met de grootste onbenul van heel fok
beste spel en kansen waren voor Roma in eerste helftquote:Op donderdag 13 april 2023 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij maar lang voetbalt want een voetbalanalist is het niet.
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, h. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Nederlandse top feyenoord en Ajax en PSV zijn veel beter dan Belgische top.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Is Belgi Nederland voorbij? (op alle fronten)
Oui oui, Coco.quote:
niet gelezenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederlandse top feyenoord en Ajax en PSV zijn veel beter dan Belgische top.
Maar ben van overtuigd dat Belgische middenmoot en degradatieploegen beter zijn dan die van NL
dat is ook makkelijker met dat zwarte geld in dat maffia landje van julliequote:Op donderdag 13 april 2023 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar ben van overtuigd dat Belgische middenmoot en degradatieploegen beter zijn dan die van NL
Saaiquote:Op donderdag 13 april 2023 22:48 schreef Coco het volgende:
Laten we het maar niet meer over mods elders hebben.
Neequote:Op donderdag 13 april 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat AZ dit volgende week nog goed maken?
Jij moet duidelijk eens een wedstrijd van FC Emmen kijken.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Confirmenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kijkt toch niet naar rondjes rijden.![]()
@:onlogisch graag even confirmen.
Hallo maat, ik heb nog even naar je gezwaaid.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Confirmen
Praat gewoon Nederlands.
Ben benieuwd wat de reactie van @Koffieplanter en @GGMM wasquote:Op donderdag 13 april 2023 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, h. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Ach, er is er ook eentje met een lichte hekel aan Nederlands voetbal.quote:
lekker bij az latenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is die Pascal Jansen maar een matig trainertje.
Bedanktquote:Op donderdag 13 april 2023 22:50 schreef aTypisch het volgende:
Formule 1 kan niet worden beschouwd als een echte sport, omdat het voornamelijk afhankelijk is van geld en technologie, en niet zozeer van de vaardigheden van de coureurs. Het is een sport die vooral wordt beoefend door de rijkere elites van de samenleving, waardoor het voor de gemiddelde persoon vrijwel onmogelijk is om een kans te maken op winnen.
In tegenstelling tot andere sporten, zoals voetbal of basketbal, waarbij het talent van een individuele speler en het teamwork van het team de doorslaggevende factor zijn, is Formule 1 meer een wedstrijd tussen de technologie en de mechanische capaciteiten van de auto's zelf. De coureur is slechts een onderdeel van het team, en de prestaties zijn grotendeels afhankelijk van de ingenieurs en de monteurs die de auto hebben gebouwd en onderhouden.
Het is algemeen bekend dat de kosten voor het bouwen en onderhouden van een Formule 1-auto enorm hoog zijn. Alleen de teams met de meeste financile middelen en technische knowhow hebben een kans om te winnen. Het is geen sport waarin iemand met beperkte middelen een kans heeft om door te breken en succes te behalen.
Kortom, Formule 1 is geen echte sport omdat het draait om geld en technologie in plaats van vaardigheden en sportiviteit. Het is een sport die vooral toegankelijk is voor de rijkere elites van de samenleving, en het is vrijwel onmogelijk voor iemand zonder financile middelen om te concurreren op het hoogste niveau. Dit maakt het niet alleen oneerlijk, maar het ondermijnt ook de essentie van echte sportiviteit en fair play.
Ik ben een Club Brugge modquote:
Wie dan?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, er is er ook eentje met een lichte hekel aan Nederlands voetbal.
Compenseert elkaar mooi.
Hier roddelen we niet.quote:
erasmusgodquote:Op donderdag 13 april 2023 22:52 schreef timmmmm het volgende:
@:coco zullen we @:erasmus of @:capuchon_jongen hierna belachelijk maken
KLB_!
Een goede mod is een goede mod.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben een Club Brugge mod
beter dan sjonniequote:Op donderdag 13 april 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is die Pascal Jansen maar een matig trainertje.
Wie zat er ook in Berlijn? Juist jaquote:Op donderdag 13 april 2023 22:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erasmusgod
haten op de FOK!koning van berlijn
Lolquote:Op donderdag 13 april 2023 22:51 schreef aTypisch het volgende:
darten is meer een sport dan formule 1
Feyenoorder in hart en nieren al is hij de laatste tijd niet echt in een goede buiquote:Op donderdag 13 april 2023 22:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erasmusgod
haten op de FOK!koning van berlijn
Nee, @Erasmus geniet nog wat respectquote:Op donderdag 13 april 2023 22:52 schreef timmmmm het volgende:
@:coco zullen we @:erasmus of @:capuchon_jongen hierna belachelijk maken
KLB_!
Pijnlijk dit voor @capuchon_jongenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, @:erasmus geniet nog wat respect
Wat heb je besteld? (lamp?)quote:Op donderdag 13 april 2023 22:53 schreef Erasmus het volgende:
Ah, mooi moment om mijn pakketje af te halen van de Amazon lockers.
Heeft Nova dit geschreven ? wel knap hoorquote:Op donderdag 13 april 2023 22:50 schreef aTypisch het volgende:
Formule 1 kan niet worden beschouwd als een echte sport, omdat het voornamelijk afhankelijk is van geld en technologie, en niet zozeer van de vaardigheden van de coureurs. Het is een sport die vooral wordt beoefend door de rijkere elites van de samenleving, waardoor het voor de gemiddelde persoon vrijwel onmogelijk is om een kans te maken op winnen.
In tegenstelling tot andere sporten, zoals voetbal of basketbal, waarbij het talent van een individuele speler en het teamwork van het team de doorslaggevende factor zijn, is Formule 1 meer een wedstrijd tussen de technologie en de mechanische capaciteiten van de auto's zelf. De coureur is slechts een onderdeel van het team, en de prestaties zijn grotendeels afhankelijk van de ingenieurs en de monteurs die de auto hebben gebouwd en onderhouden.
Het is algemeen bekend dat de kosten voor het bouwen en onderhouden van een Formule 1-auto enorm hoog zijn. Alleen de teams met de meeste financile middelen en technische knowhow hebben een kans om te winnen. Het is geen sport waarin iemand met beperkte middelen een kans heeft om door te breken en succes te behalen.
Kortom, Formule 1 is geen echte sport omdat het draait om geld en technologie in plaats van vaardigheden en sportiviteit. Het is een sport die vooral toegankelijk is voor de rijkere elites van de samenleving, en het is vrijwel onmogelijk voor iemand zonder financile middelen om te concurreren op het hoogste niveau. Dit maakt het niet alleen oneerlijk, maar het ondermijnt ook de essentie van echte sportiviteit en fair play.
kermit erasmusquote:
neequote:Op donderdag 13 april 2023 22:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Heeft Nova dit geschreven ? wel knap hoor
Voetbalt nog steeds. Wat een baasquote:Op donderdag 13 april 2023 22:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kermit erasmus
ik heb ooit training van hem gehad toen hij bij feyenoord speelde, dat heeft hem geen goed gedaan
Ik dacht dat coco een FOK vriend wasquote:Op donderdag 13 april 2023 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pijnlijk dit voor @:capuchon_jongen
Misschien mag je wel bij de FOK!vriendengroep van @KingRolandquote:Op donderdag 13 april 2023 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik dacht dat coco een FOK vriend was
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zouden er meer mensen dan wij op zijn wiki zijn geweest net?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |