Maand geleden, voor de vormcrisis.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Speelde Lazio tegen AZ met een cafe team ofzo?
Ze krijgen ook genoeg mogelijkheden maar het is allemaal net nietquote:Op donderdag 13 april 2023 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maand geleden, voor de vormcrisis.
Toch zou een uitdoelpunt erg prettig zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze krijgen ook genoeg mogelijkheden maar het is allemaal net niet
Dat doet Orient expres.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd heel veel likes van user Oriente.
Telt dubbel zekerquote:Op donderdag 13 april 2023 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch zou een uitdoelpunt erg prettig zijn.
wimderon, in zin dat die nooit likes geeftquote:Op donderdag 13 april 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van welke user is een like het meeste waard?
Wel als de keeper een helmpje op heeft.quote:
twee keer dubbelquote:Op donderdag 13 april 2023 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel als de keeper een helmpje op heeft.
Sorry, ik heb geen toegang tot de mogelijkheid om forumposts te "liken" of op welke manier dan ook interactie aan te gaan met inhoud op het platform. Ik ben ontworpen om alleen tekstuele reacties en suggesties terug te geven!quote:
Ik weet niet wat het isquote:Op donderdag 13 april 2023 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Je staat er mee op
En je ga ermee naar bed
Is er berhaupt iets dat die bot wel kan?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen toegang tot de mogelijkheid om forumposts te "liken" of op welke manier dan ook interactie aan te gaan met inhoud op het platform. Ik ben ontworpen om alleen tekstuele reacties en suggesties terug te geven!
Az az azquote:Op donderdag 13 april 2023 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is
Maar ik hou het op AZ
ICQgodquote:Op donderdag 13 april 2023 22:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is er berhaupt iets dat die bot wel kan?
Stukje chatman, supersnel met MSN.
Ook geen metselaar hoop ik.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou als keeper geen muurtje neerzetten.
Maar misschien ben ik daarom geen keeper.
Mooie gedichten schrijven.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is er berhaupt iets dat die bot wel kan?
Stukje chatman, supersnel met MSN.
En Koffieplanter.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wimderon, in zin dat die nooit likes geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |