De Belgische top/subtop is dan ook vrij solide.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:12 schreef Marcoss het volgende:
Belgische clubs zijn wel op de brommer dit Europese seizoen
Ik heb wel eens in een heel topic alle posts geliked.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel een pittige mening over users die lukraak met likes strooien.
@:ikgeefenkellikes
Az heeft dan ook wel een flinke vormcrisis verder.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:12 schreef Marcoss het volgende:
Ik krijg de laatste tijd heel veel likes van user Oriente.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel een pittige mening over users die lukraak met likes strooien.
@:ikgeefenkellikes
Kan je niet serieus nemen, die zat mij wel eens te stalken met likes.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd heel veel likes van user Oriente.
Bedoelde ook Union dat voor staat bij Leverkusen op dit momentquote:Op donderdag 13 april 2023 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Az heeft dan ook wel een flinke vormcrisis verder.
Van welke user is een like het meeste waard?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je niet serieus nemen, die zat mij wel eens te stalken met likes.
Die heeft Parkinson dus daar zou ik verder niet teveel achter zoeken.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd heel veel likes van user Oriente.
Ik krijg een deja vuquote:
En dat met spelers als Bart Nieuwkoop.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:12 schreef Marcoss het volgende:
@Lange_Lansquote:Op donderdag 13 april 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van welke user is een like het meeste waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |