Pro Beneligaquote:Op donderdag 13 april 2023 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We staan voor lul tegen de nr.9 van Belgie.
Niemand neemt PSV serieus.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Sevilla speelt degradatievoetbal in Spanje. Dat @:PSVCL daarvan verliest wil niet zeggen dat ze goed zijn.
Kunnen er gewoon geen ene klote van.
Feyenoord is PSV voorbij (op alle fronten)quote:Op donderdag 13 april 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Sevilla speelt degradatievoetbal in Spanje. Dat @:PSVCL daarvan verliest wil niet zeggen dat ze goed zijn.
Ze spelen nu wel met B team trouwensquote:Op donderdag 13 april 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Didiquote:Op donderdag 13 april 2023 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raakt ie die bal helemaal niet?
Daar krijgt hij voor betaald.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:34 schreef BaksteenMongool het volgende:
Die commentator lult ook maar wat de helft van de tijd he
Niemand is in Nederland zo goed als Wietse.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:34 schreef BaksteenMongool het volgende:
Die commentator lult ook maar wat de helft van de tijd he
Zwakke maand.quote:
Is AZ ook verwaarloosd door Rijkswaterstaat?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:42 schreef -XOR- het volgende:
AZ desintegreert
Een beetje zoals Lange Jaap
edit: Ah ESPN dus blijkbaar niet veel beter.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:47 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb door die commentator bij AZ op ESPN spijt dat ik vanavond thuis ben gebleven en hier naar ben gaan kijken.
Een keer knipperen met je ogen en hij heeft weer een spierblessure, mag je weer lekker naar Hout Hegworst gaan kijkenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Martial is een genot bij United
Hee dat klinkt als Brian Brobbeyquote:Op donderdag 13 april 2023 21:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Een keer knipperen met je ogen en hij heeft weer een spierblessure, mag je weer lekker naar Hout Hegworst gaan kijken
Ozzy Man.quote:
Wout kan nog wel lopenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hee dat klinkt als Brian Brobbey
Door Valentijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb de behoefte aan een interview van Arne
Brubbie goed hè.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hee dat klinkt als Brian Brobbey
Twentequote:Op donderdag 13 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we Vitesse volgende week niet sturen?
Of Sparta.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spakenburgquote:Op donderdag 13 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dit niet heel geestig.quote:
Ik ben dat verplicht als mod zijnde.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar wie likes geeft.
Gewoon.
Ik welquote:Op donderdag 13 april 2023 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog nooit een like van ontvangen
Valentijn zijn voorspelling was winst voor Feyenoord dus die gaat niet onder de indruk zijn.quote:
De Belgische top/subtop is dan ook vrij solide.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:12 schreef Marcoss het volgende:
Belgische clubs zijn wel op de brommer dit Europese seizoen
Ik heb wel eens in een heel topic alle posts geliked.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel een pittige mening over users die lukraak met likes strooien.
@:ikgeefenkellikes
Az heeft dan ook wel een flinke vormcrisis verder.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:12 schreef Marcoss het volgende:
Ik krijg de laatste tijd heel veel likes van user Oriente.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel een pittige mening over users die lukraak met likes strooien.
@:ikgeefenkellikes
Kan je niet serieus nemen, die zat mij wel eens te stalken met likes.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd heel veel likes van user Oriente.
Bedoelde ook Union dat voor staat bij Leverkusen op dit momentquote:Op donderdag 13 april 2023 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Az heeft dan ook wel een flinke vormcrisis verder.
Van welke user is een like het meeste waard?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je niet serieus nemen, die zat mij wel eens te stalken met likes.
Die heeft Parkinson dus daar zou ik verder niet teveel achter zoeken.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd heel veel likes van user Oriente.
Ik krijg een deja vuquote:
En dat met spelers als Bart Nieuwkoop.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:12 schreef Marcoss het volgende:
@Lange_Lansquote:Op donderdag 13 april 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van welke user is een like het meeste waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |