Wie zat er ook in Berlijn? Juist jaquote:Op donderdag 13 april 2023 22:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erasmusgod
haten op de FOK!koning van berlijn
Lolquote:Op donderdag 13 april 2023 22:51 schreef aTypisch het volgende:
darten is meer een sport dan formule 1
Feyenoorder in hart en nieren al is hij de laatste tijd niet echt in een goede buiquote:Op donderdag 13 april 2023 22:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erasmusgod
haten op de FOK!koning van berlijn
Nee, @Erasmus geniet nog wat respectquote:Op donderdag 13 april 2023 22:52 schreef timmmmm het volgende:
@:coco zullen we @:erasmus of @:capuchon_jongen hierna belachelijk maken
KLB_!
Pijnlijk dit voor @capuchon_jongenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, @:erasmus geniet nog wat respect
Wat heb je besteld? (lamp?)quote:Op donderdag 13 april 2023 22:53 schreef Erasmus het volgende:
Ah, mooi moment om mijn pakketje af te halen van de Amazon lockers.
Heeft Nova dit geschreven ? wel knap hoorquote:Op donderdag 13 april 2023 22:50 schreef aTypisch het volgende:
Formule 1 kan niet worden beschouwd als een echte sport, omdat het voornamelijk afhankelijk is van geld en technologie, en niet zozeer van de vaardigheden van de coureurs. Het is een sport die vooral wordt beoefend door de rijkere elites van de samenleving, waardoor het voor de gemiddelde persoon vrijwel onmogelijk is om een kans te maken op winnen.
In tegenstelling tot andere sporten, zoals voetbal of basketbal, waarbij het talent van een individuele speler en het teamwork van het team de doorslaggevende factor zijn, is Formule 1 meer een wedstrijd tussen de technologie en de mechanische capaciteiten van de auto's zelf. De coureur is slechts een onderdeel van het team, en de prestaties zijn grotendeels afhankelijk van de ingenieurs en de monteurs die de auto hebben gebouwd en onderhouden.
Het is algemeen bekend dat de kosten voor het bouwen en onderhouden van een Formule 1-auto enorm hoog zijn. Alleen de teams met de meeste financiële middelen en technische knowhow hebben een kans om te winnen. Het is geen sport waarin iemand met beperkte middelen een kans heeft om door te breken en succes te behalen.
Kortom, Formule 1 is geen echte sport omdat het draait om geld en technologie in plaats van vaardigheden en sportiviteit. Het is een sport die vooral toegankelijk is voor de rijkere elites van de samenleving, en het is vrijwel onmogelijk voor iemand zonder financiële middelen om te concurreren op het hoogste niveau. Dit maakt het niet alleen oneerlijk, maar het ondermijnt ook de essentie van echte sportiviteit en fair play.
kermit erasmusquote:
neequote:Op donderdag 13 april 2023 22:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Heeft Nova dit geschreven ? wel knap hoor
Voetbalt nog steeds. Wat een baasquote:Op donderdag 13 april 2023 22:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kermit erasmus
ik heb ooit training van hem gehad toen hij bij feyenoord speelde, dat heeft hem geen goed gedaan
Ik dacht dat coco een FOK vriend wasquote:Op donderdag 13 april 2023 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pijnlijk dit voor @:capuchon_jongen
Misschien mag je wel bij de FOK!vriendengroep van @KingRolandquote:Op donderdag 13 april 2023 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik dacht dat coco een FOK vriend was
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zouden er meer mensen dan wij op zijn wiki zijn geweest net?
@KingRoland is keihard en wenst veel users een vervelende griep.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien mag je wel bij de FOK!vriendengroep van @:Kingroland
als je te veel bijbelverhalen leest wil dat er wel in sluipen jaquote:Op donderdag 13 april 2023 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
@:kingroland is keihard en wenst veel users een vervelende griep.
@Nova is ook koppig over WLRquote:Op donderdag 13 april 2023 22:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee
wel een andere chatbotaids, maar je moet goed je best doen want dat ding vindt het eigenlijk wel een sport
genotquote:Op donderdag 13 april 2023 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
Ondertussen in Manchester
[ afbeelding ]
Zo slecht is PSV toch niet!quote:Op donderdag 13 april 2023 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Ook voor Manchester moeten Feyenoorders het doenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |